Accor ALL (Sofitel, Novotel, Mercure, etc.) [was Le Club AccorHotels]

Discussie in 'Hotel programma's' gestart door LVH, 22 jul 2014.

1. SVDH

SVDH Blue Tier

Leuk Bevonden:
    615
    Trofeepunten:
    218
    zag op Loyaltylobby dat er weer een super sale (40% off & gratis ontbijt) is!

2. LVH

LVH Blue Tier

Leuk Bevonden:
    51
    Trofeepunten:
    28
    SVDH vindt dit leuk.
  3. Maan

Maan Guest

sale doet het al.

4. LVH

LVH Blue Tier

Leuk Bevonden:
    51
    Trofeepunten:
    28
    Klopt vanaf 15 juni

5. Maan

Maan Guest

Dat zou zo voor accor plus moeten zijn. Normale members vanaf morgen. Maar hij doet het dus al :)

6. SVDH

SVDH Blue Tier

Leuk Bevonden:
    615
    Trofeepunten:
    218
    In de landen in het verre Oosten (bv Australië, Nieuw Zeeland) is het al 17 juni, dus daar kun je in ieder geval al boeken als Le Club lid!

7. Maan

Maan Guest

Je kan overal al boeken. Heb zelf al Tokyo geboekt.

8. SVDH

SVDH Blue Tier

Leuk Bevonden:
    615
    Trofeepunten:
    218
    da's ook best wel 'verre Oosten' :p

9. high_class

high_class Silver Member Captains

Leuk Bevonden:
    649
    Trofeepunten:
    143
    Hoe werkt dat met die kamer upgrade? bij de checkin bedelen om een betere kamer?

10. Maan

Maan Guest

Yep,
    ze zijn het niet verplicht als de volgende category vol zit trouwens :)

high_class vindt dit leuk.
  11. SVDH

SVDH Blue Tier

Leuk Bevonden:
    615
    Trofeepunten:
    218
    verschilt per hotel - ik heb regelmatig gehad dat er al een betere kamer in het systeem staat. Ik vraag bij het inchecken altijd even 'wat voor kamer-type heb ik' en afhankelijk van het antwoord vraag ik of ze een upgrade voor me hebben.

Ipponmaster en high_class vinden dit leuk.
  12. Goffe de Boer

Goffe de Boer Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.187
    Trofeepunten:
    428
    De 2:1 devaluatie is inderdaad wel groot. Voor degenen die het nog niet weten: het is mogelijk om je Accor punten over te plaatsen naar Iberia Plus met een 1:1 rate. Vanuit Iberia Plus kun je ze dan eventueel nog overplaatsen naar British Airways Executive Club, aangezien je avios kosteloos kunt overplaatsen tussen deze programma's, wat ik ook gedaan heb. Op die manier heb je dus voor bijvoorbeeld 15.000 Accor punten 15.000 BA Avios!

SVDH vindt dit leuk.
  13. Ready2Board

Ready2Board Silver Member Premium Member

Leuk Bevonden:
    718
    Trofeepunten:
    348
    Komende week ben ik in Zuid-Frankrijk onderweg richting Andorra en BCN. Iemand toevallig nog goede ervaringen met een Accor hotel waar ik echt een nachtje moet slapen? Omgeving Toulouse, Carcassonne, Montpellier.

14. Maan

Maan Guest

LVH vindt dit leuk.
  15. FlyRicky

FlyRicky Silver Member

Leuk Bevonden:
    434
    Trofeepunten:
    63
    Ik kom er net achter dat ik een nachtje bij een Novotel heb geboekt een paar maanden geleden voor een 'transfernacht' in augustus, wil me dan eigenlijk ook wel aanmelden voor Le Club Accor. Zijn er nog bepaalde enrollment bonuses die ik ergens kan krijgen? Zag van @Maan een link voor directe Gold status wanneer je een bepaalde CC hebt?

Is LCA trouwens een goede chain om me aan te gaan verbinden? Is er ergens een intro? Als ik me aanmeld ga ik natuurlijk in 2016 wel proberen zoveel mogelijk bij aangesloten hotels te slapen.

IVV zet me echt aan rewardshunter te worden, ben (nog) bij geen enkele hotel chain club member :D

Ready2Board vindt dit leuk.
  16. RSC09

RSC09 Blue Tier

Leuk Bevonden:
    160
    Trofeepunten:
    43
    Le Club Accor biedt voor haar aandeelhouders momenteel een GOLD status. Je kunt dus met de aankoop van 1 aandeel (momenteel 43 euro + 9 euro transactiekosten) een gold status hebben bij Accor. Club Carlson wil deze wel voor je matchen. Hoe je een aandeel koopt, is wel terug te lezen op het forum.

Reward Hunten is gegarandeerd een verslavend iets :D

17. Kilian

Kilian Silver Member

Leuk Bevonden:
    406
    Trofeepunten:
    308
    Of je gaat voor een Amex platinum en krijgt platinum status ;)

18. FlyRicky

FlyRicky Silver Member

Leuk Bevonden:
    434
    Trofeepunten:
    63
    Dit bevrijd je ook van hetkwalificatie onzin of is dit slechts voor het eerste jaar? Anders is dit echt een hele gave manier om gold te regelen :D

Lukt dit ook met FlyingBlue Amex? Daar heb ik namelijk al een gold kaart nu, en upgraden naar platinum zou een optie kunnen zijn (wel veel duurder dan een aandeeltje kopen) maar zie nu tot nu toe niet helemaal de meerwaarde voor plat bij Accor, enige échte verschil is Executive Lounge toegang waar ik zelf niet de meerwaarde van kan inschatten op het moment.

19. Kilian

Kilian Silver Member

Leuk Bevonden:
    406
    Trofeepunten:
    308
    Nee, dit werkt alleen met een reguliere Amex Platinum helaas ;)

20. FlyRicky

FlyRicky Silver Member

Leuk Bevonden:
    434
    Trofeepunten:
    63
    Was ik al bang voor, ik ben nu hard aan het googelen en Franse zinnen aan het oefenen om een aandeel op naam geregistreerd te laten krijgen in Frankrijk :). Thanks voor de tip!!

Deel Deze Pagina