Accor ALL (Sofitel, Novotel, Mercure, etc.) [was Le Club AccorHotels]

Discussie in 'Hotel programma's' gestart door LVH, 22 jul 2014.

1. leepstore

leepstore Newbie

Leuk Bevonden:
    7
    Trofeepunten:
    8
    hoe boeken jullie je hotels voor max profit? Ik deed voorheen via cashbackxl.nl en cashback.nl maar kom er net achter dat je als gold+ member "maar" 3% krijg ipv 6 tot 8%...

2. DirkOnTour

DirkOnTour Silver Member Premium Member

Leuk Bevonden:
    676
    Trofeepunten:
    348
    Bij topcashback.com is het volgens mij 6%, ook met status. Bij topcashback.co.uk is het wel afhankelijk van je status waardoor je daar soms maar 3% pakt. Ik kijk meestal welke waar het meeste biedt.

3. leepstore

leepstore Newbie

Leuk Bevonden:
    7
    Trofeepunten:
    8
    top bedankt! ik ga het proberen via topcashback, zie idd niks bij hun over status... en hoe zit het met uitbetalen?

4. B_in_T

B_in_T Blue Tier

Leuk Bevonden:
    186
    Trofeepunten:
    43
    Ik gebruik die Amerikaanse variant en die werkt tot nu toe goed met Accor. De cashback laat ik in USD uitbetalen naar Wise zodat ik USD opspaar om te gebruiken in Amerika.
    Ik weet niet of andere er ook last van hebben, maar TopCashback USA werkt t best als ik mijn VPN gebruik en op een Amerikaanse locatie zet. Zonder VPN wordt niet alles goed geregistreerd of geaccepteerd (bij sommige aanbieders is er ook een voorwaarde dat je in Amerika moet zijn als ik het goed herinner).

5. leepstore

leepstore Newbie

Leuk Bevonden:
    7
    Trofeepunten:
    8
    ok fingers crossed want heb net een grote boeking gemaakt voor mercure in frankrijk maar zonder cancellation...

6. DirkOnTour

DirkOnTour Silver Member Premium Member

Leuk Bevonden:
    676
    Trofeepunten:
    348
    Gebruik geen VPN en heb ook niet echt problemen met registratie. Laat het meestal uitbetalen naar PayPal. Voor UK, uitbetaling naar Revolut.

Deel Deze Pagina