Accor ALL (Sofitel, Novotel, Mercure, etc.) [was Le Club AccorHotels]

Discussie in 'Hotel programma's' gestart door LVH, 22 jul 2014.

1. Eagle

Eagle Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.604
    Trofeepunten:
    253
    Ik zie dat de maandelijkse subscription 40% blackfriday korting geeft en de jaarlijkse 'maar' 30% korting. Is er een reden die ik nu over het hoofd zie om toch voor een jaarabonnement te gaan?

2. TimH

TimH Blue Tier

Leuk Bevonden:
    466
    Trofeepunten:
    63
    De maandelijkse is alleen voor de eerste maand.

Eagle vindt dit leuk.
  3. Eagle

Eagle Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.604
    Trofeepunten:
    253
    Dank! Ik zie het nu het inderdaad staan. Verblijf regelmatig in een Accor hotel, dus mooie deal om voor ongeveer € 900 voor € 1500 aan tegoed te krijgen.

4. Eagle

Eagle Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.604
    Trofeepunten:
    253
    Tot nu toe werden mijn KL/AF vluchten binnen 2 dagen bijgeschreven op mijn AllAccor account. Wacht nu al een week op punten. Hebben er meer mensen last van dit probleem?

5. DuckDuck

DuckDuck Blue Tier

Leuk Bevonden:
    317
    Trofeepunten:
    63
    Ik heb begrepen dat het tot 6 weken kan duren. Een eligible vlucht van 2 weken geleden is ook nog niet bijgeschreven.

6. Fripsmaster

Fripsmaster Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.416
    Trofeepunten:
    583
    Ik heb dit ook. Mijn eerdere vlucht van begin februari was wel binnen no time bijgeschreven.

7. Eagle

Eagle Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.604
    Trofeepunten:
    253
    Dan ligt het dus niet aan mij gelukkig. Kreeg de punten bij Accor altijd 1 of 2 dagen nadat de vlucht bij FB was bijgeschreven, maar de vlucht is inmiddels een week geleden.

8. leepstore

leepstore Newbie

Leuk Bevonden:
    7
    Trofeepunten:
    3
  9. Ozzietukker

Ozzietukker Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.308
    Trofeepunten:
    408
    Ik zat ook al te kijken waar de punten blijven, gebeurd wel vaker dat het wat langer duurt, vice versa voor de punten op fb worden bijgeschreven.

10. Eagle

Eagle Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.604
    Trofeepunten:
    253
    Reactie gekregen van Accor:
    We begrijpen dat u deze punten nog niet heeft ontvangen, ondanks dat uw Flying Blue-account aan Accor is gekoppeld.

We waarderen het dat u dit onder onze aandacht heeft gebracht. Houd er rekening mee dat we momenteel te maken hebben met een bekend technisch probleem dat de samenwerking tussen ALL en Flying Blue beïnvloedt, dat in februari 2026 is begonnen. Dit probleem heeft invloed op:
    • De toekenning van ALL Reward Points voor in aanmerking komende vluchten die aan Flying Blue-accounts worden toegekend.
    • De toekenning van Flying Blue Miles voor in aanmerking komende verblijven die aan ALL Accor-accounts worden toegekend.
    • De conversie van Flying Blue Miles naar ALL Reward Points en vice versa.
    Onze IT-teams werken actief aan de oplossing van deze kwestie als hoogste prioriteit. We verontschuldigen ons oprecht voor het ongemak dat dit kan veroorzaken en waarderen uw geduld terwijl we de situatie rechtzetten.

We zorgen ervoor dat uw punten aan uw ALL-account worden toegevoegd zodra het probleem is opgelost. U hoeft op dit moment geen verdere actie te ondernemen.

Ozzietukker, lloydje33, Pictor en 5 anderen vinden dit leuk.
  11. theflyingrobman

theflyingrobman Blue Tier

Leuk Bevonden:
    649
    Trofeepunten:
    123
    Iets waar ik nieuwsgierig naar was en nu uit eigen ervaring kan bevestigen; als Diamond member heb je ook doordeweeks gratis ontbijt bij Fairmont :D dit doordat je lounge toegang hebt en ze daar ontbijt serveren.

12. Tim82

Tim82 Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.554
    Trofeepunten:
    373
    Er zijn best een hoop Fairmont hotels zonder Gold-lounge in UK, Spanje, Hamburg, Canada en de VS, waar je dus niet een gratis ontbijt hebt van maandag tot en met vrijdag. Dus enige voorzichtigheid is wel geboden hiermee. Overigens bij Sofitels met een Club Milessime mag ik ook meestal gratis ontbijten in het restaurant door de weeks, en bij bv Movenpick Amsterdam ook meestal, al is het daar beetje afhankelijk wie er staat. Een specifieke medewerker bij de receptie zet me altijd op de ontbijt lijst als Diamond, terwijl een andere zegt dat ze dat niet meer doen. En bij de ingang van het restaurant zelf precies hetzelfde, net wie er staat (als ik nog niet al op de lijst was gezet)

Deel Deze Pagina