Accor ALL (Sofitel, Novotel, Mercure, etc.) [was Le Club AccorHotels]

Discussie in 'Hotel programma's' gestart door LVH, 22 jul 2014.

1. Maan

Maan Guest

Je hebt geen Frans nodig om aandeel op naam te krijgen, gewoon je pakketje invullen :) en gold loopt zo lang door als maar kan, tot er nieuws over komt

2. Merel67

Merel67 Blue Tier

Leuk Bevonden:
    34
    Trofeepunten:
    28
    Iemand enig idee of er dit jaar nog een promo zit aan te komen waarbij je voor bijvoorbeeld 3 x een overnachting 8000 punten binnen kunt halen.
    In januari verblijf ik 4 weken in Azië en ik heb nog wat punten nodig om weer platinum te worden:)

Sanne von Kriegenbergh vindt dit leuk.
  3. Maan

Maan Guest

Ik gok dat die promo in september is aangezien de huidige points promo tot eind augustus loopt ( voor boekingen gemaakt in mei dacht ik)

4. Merel67

Merel67 Blue Tier

Leuk Bevonden:
    34
    Trofeepunten:
    28
    Zie nu dat het in 2014 ook in september was, dus ben benieuwd.
    Zit toevallig in september in een land met beperkt internet, dus hoop dat ik hem niet zal mislopen.

5. Goffe de Boer

Goffe de Boer Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.187
    Trofeepunten:
    428
    Laatst bewerkt: 16 jul 2015
  6. kevinvdwal

kevinvdwal Silver Tier

Leuk Bevonden:
    230
    Trofeepunten:
    268
    Lijkt mij zelf tricky, gaat wel echt om geldwaarde en ik wil het risico niet lopen dat ik mijn account met daarop m'n punten kwijt ben.

7. Maan

Maan Guest

Dit is niet "ie". Waarnaar jij refereert komt in september voor stays in oktober etc

8. Goffe de Boer

Goffe de Boer Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.187
    Trofeepunten:
    428
    Het is niet 'ie' nee, maar ik denk dat er in de herfst meer promoties kunnen komen en zeker aangezien dit alleen voor Scandinavië is.

9. Maan

Maan Guest

Zit nu in Phuket vintage resort novotel. Had via expedia geboekt met zware korting door 100 dollar coupon. Heb alle privileges gekregen incl dubbele upgrade (room met pool access) gratis drankje, lounge access en welkome gift! Erg aardig van ze

10. Ipponmaster

Ipponmaster Blue Tier

Leuk Bevonden:
    149
    Trofeepunten:
    43
    Gewoon met je gold status ? :)

11. Maan

Maan Guest

Toen ik ze paar maanden geleden mailde dat ik zou komen was ik nog platinum en heb ik gezegd dat ik platinum ben. Bij checken liet ik m'n gold zien en alles geen probleem.

12. Ipponmaster

Ipponmaster Blue Tier

Leuk Bevonden:
    149
    Trofeepunten:
    43
    Goed voor elkaar. Ik zal ze van te voren ook even een mailtje sturen dat ik platinum ben. Zelf heb ik namelijk nog wel de fysieke platinum card :p

13. Maan

Maan Guest

Ja die card heb ik ook maar stel dat ze kaart controleren xD Achja :p

Ipponmaster vindt dit leuk.
  14. Ipponmaster

Ipponmaster Blue Tier

Leuk Bevonden:
    149
    Trofeepunten:
    43
    True. Die gold heb ik alleen op mn mobiel staan. Gewoon dom spelen dan komt het wel goed :p

15. Maan

Maan Guest

Over drie dagen zit ik in mercure chiang mai, ook daar via expedia geboekt en hun geemailed. We zullen zien :p

Ipponmaster vindt dit leuk.
  16. Foodandflying

Foodandflying Blue Tier

Leuk Bevonden:
    46
    Trofeepunten:
    28
    Ik kreeg vandaag wel een of andere shareholders nieuwsbrief van Accor, dus de spam loopt vooruit op de brief van SocGen met mn bewijs van ownership. Nog niets gemerkt op m'n profiel. Wel vreemd dat bij aanmelden staat dat je niets hoeft in te sturen en je vervolgens een mail krijgt dat je proof moet overleggen.

17. Merel67

Merel67 Blue Tier

Leuk Bevonden:
    34
    Trofeepunten:
    28
    Na het downgraden heb ik geen nieuwe (gold) card ontvangen. Maar bij inloggen is mijn status wel aangepast.
    Lijkt mij dat het hotel dit ook in je boeking kan zien.

18. Ipponmaster

Ipponmaster Blue Tier

Leuk Bevonden:
    149
    Trofeepunten:
    43
    True..hopen op een stagiare :D

Merel67, Basjep, Lionell en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  19. Kilian

Kilian Silver Member

Leuk Bevonden:
    406
    Trofeepunten:
    308
    Het Mercure Hotel in Dusseldorf City is bepaald geen aanrader! De ramen kunnen niet open en de airco werkt tussen 10 en 6 uur niet, waarbij het niet te doen is om te slapen in de hitte. Daarnaast was de check in zeer onvriendelijk en kwamen de foto's van de website totaal niet overeen met de werkelijkheid. De badkamer was vies en de verf kwam van de muren af. Volgende keer een ander hotel in Dusseldorf dus!

20. Ipponmaster

Ipponmaster Blue Tier

Leuk Bevonden:
    149
    Trofeepunten:
    43
    Thanks for the headsup! :)

Deel Deze Pagina