Accor ALL (Sofitel, Novotel, Mercure, etc.) [was Le Club AccorHotels]

Discussie in 'Hotel programma's' gestart door LVH, 22 jul 2014.

1. Snijboon

Snijboon Newbie

Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    1
    Heb een vrij simpele vraag over dit programma, maar kan er toch nergens een antwoord op vinden.
    Stel dat ik een hotelovernachting boek voor 3 nachten voor 4 personen, 2 kamers met elk 2 personen. Telt dit nu als 12 nachten (3x4) waarmee ik gelijk een silvercard zou hebben, of telt dit mee als 3 nachten, aangezien ik er zelf natuurlijk maar 3 dagen ben.

2. SVDH

SVDH Blue Tier

Leuk Bevonden:
    615
    Trofeepunten:
    218
    het is eigenlijk nooit 'het aantal nachten per persoon'. Dan zou je ook snel je aantal nachten kunnen ophogen door een kamer voor 3 personen te boeken bijvoorbeeld.
    Ik zou er van uit gaan dat je één stay en drie nachten krijgt.

3. Ipponmaster

Ipponmaster Blue Tier

Leuk Bevonden:
    149
    Trofeepunten:
    43
    Komt vanzelf wel. In indo ga ik gewoon mn fysieke platinum kaart showen :D en hopen dat het akkoord is :D

4. Didier13

Didier13 Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.059
    Trofeepunten:
    428
    Ruim 8000 punten bijgeschreven na 3 verschillende hotels afgelopen weekend in Barcelona. Elk gedurende 1 nacht dus elke dag verhuizen, allen wel binnen bereik van metro en storage. Punten via promo en tellen ook mee voor status blijkbaar dus nu gold. Iemand suggestie voor hotel?

Ipponmaster en Lionell vinden dit leuk.
  5. Wammes_NL

Wammes_NL Blue Tier

Leuk Bevonden:
    101
    Trofeepunten:
    43
    Vandaag email van FB met een Le Club Accor aanbieding:

capture FB-leaccor.JPG

capture FB-leaccor2.JPG

6. SVDH

SVDH Blue Tier

Leuk Bevonden:
    615
    Trofeepunten:
    218
    ja, als je nog helemaal geen status hebt is 't wel een aardige promo

7. Iloy

Iloy Newbie

Leuk Bevonden:
    10
    Trofeepunten:
    3
    Sinds Vandaag ook Gold member. heeft in totaal 4 Weken geduurd. en nu matchen met Andere hotelketens.

8. SVDH

SVDH Blue Tier

Leuk Bevonden:
    615
    Trofeepunten:
    218
  9. Ipponmaster

Ipponmaster Blue Tier

Leuk Bevonden:
    149
    Trofeepunten:
    43
    In juni worden de meeste hier allemaal weer accor gold. Moet je om plat te halen ook echt die 25k punten halen? Of gaat het om de jump van gold naar plat? Wat dus maar 15k punten is?

10. SVDH

SVDH Blue Tier

Leuk Bevonden:
    615
    Trofeepunten:
    218
    ga er maar van uit dat je gewoon op jaarbasis die 25k punten moet halen

11. Goffe de Boer

Goffe de Boer Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.187
    Trofeepunten:
    428
    Op dit moment ben ik Accor Gold. Ik moet ik nog 14.000 Accor punten behalen om Platinum status te krijgen. 10.000 punten wil ik behalen door gebruik te maken van de actie 3 stays van 2 nachten. Ik kom dus nog 4.000 punten tekort. Ik zou mijn 18.000 Finnair Plus punten kunnen gebruiken en daarbij nog 10.000 punten kunnen kopen voor € 125,- en deze 28.000 punten vervolgens omzetten volgens de 7:1 koers naar 4.000 Accor punten. Maar punten kopen vind ik duur en er zijn misschien ook andere manieren. Bij Flying Blue heb ik al geïnformeerd en daar kon ik alleen Accor punten omzetten naar Flying Blue miles. Weet iemand of het mogelijk is om British Airways Avios, Delta Skymiles of Ethiad Guest punten om te zetten naar Accor punten?

Alvast bedankt.

12. Kilian

Kilian Silver Member

Leuk Bevonden:
    406
    Trofeepunten:
    308
    Let er wel op dat deze miles (volgens mij) niet tellen voor status. Alleen de punten gespaard via echte overnachtingen tellen voor de kwalificatie.

13. Goffe de Boer

Leuk Bevonden:
    1.187
    Trofeepunten:
    428
    De punten die ik gekregen heb via e-rewards telden wel mee. Eerst had ik nog 14.765 punten nodig voor platinum en nadat de punten van e-rewards (250) waren bijgeschreven had ik er nog 14.515 nodig, naar misschien telt dit inderdaad niet mee voor verkregen punten van partners. Ik zal er eens naar informeren.

14. Ipponmaster

Ipponmaster Blue Tier

Leuk Bevonden:
    149
    Trofeepunten:
    43
    Ik heb ook altijd begrepen dat die punten van de promos ook gewoon meetellen voor je status.

15. Didier13

Didier13 Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.059
    Trofeepunten:
    428
    Wil 2 X 2 nachten in augustus boeken voor mijn dochter in Boedapest op mijn account zodat de nachten meetellen voor de promotie. Krijgt zij problemen met inchecken als de kamer op mijn naam staat? Iemand ervaring of suggestie hoe ik dit aanpak ?

16. kevinvdwal

kevinvdwal Silver Tier

Leuk Bevonden:
    230
    Trofeepunten:
    268
    Uit de algemene voorwaarden: ''De kaart op naam van het Lid is strikt persoonlijk; deze mag niet worden verkocht, uitgeleend of overgedragen. De kaart is geen geldig betaalmiddel en kan niet gebruikt worden om een reservering te garanderen. Op elke kaart staat de naam van het Lid, het persoonlijke identificatienummer en de vervaldatum van het statusniveau (voor de statusniveaus Silver, Gold en Platinum – zie hoofdstuk 8). Elk Lid mag niet beschikken over meer dan één Le Club Accorhotels-kaart. De kaart mag uitsluitend worden gebruikt door het Lid waarvan de naam op de kaart staat."

Ik zou niet voor een verassing willen komen te staan. Officieël moet degene inchecken op wiens naam de reservering gemaakt is.

17. Goffe de Boer

Leuk Bevonden:
    1.187
    Trofeepunten:
    428
    Als ik gebruik wil maken van de aanbieding: verdien 10.000 punten bij 3 verblijven van 2 nachten, kan ik dan elk tarief kiezen bij het boeken? Bijvoorbeeld Genua, Italië, Novotel, is het Citybreaks tarief geldig op deze actie of kan ik gewoon elk tarief boeken? Dit i.v.m. met het feit dat er in de algemene voorwaarden staat dat deze aanbieding niet gecombineerd kan worden met andere promotionele aanbiedingen. Of heeft dit niets te maken met welk tarief je kiest?

18. Fripsmaster

Fripsmaster Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.337
    Trofeepunten:
    558
    Vraag: vorige week ben ik Silver geworden. En vandaag vond ik een actie dat ik voor 90 euro een Ibis Business Card kan kopen, waardoor ik in 1 keer Gold kan worden. Dat zou wel fijn zijn aangezien er al een aantal Accor hotelboekingen gepland staan. Als ik die Ibis BC koop, past Accor dan mijn status aan bij mijn account? En is het aan te raden om je Accor punten om te zetten in miles of bewaren jullie de punten om kamers te boeken? Tips zijn welkom, aangezien ik nieuw ben in het hotelwereldje :)

19. RSC09

RSC09 Blue Tier

Leuk Bevonden:
    160
    Trofeepunten:
    43
    Accor zal de status voor je aanpassen na de aankoop van Ibis BC.
    Wanneer je enkele weken de tijd hebt, zou je ook door het kopen van één aandeel gold status kunnen krijgen voor rond de €60,-
    Kijk hiervoor enkele pagina's terug In dit topic..

Fripsmaster vindt dit leuk.
  20. TravelTheWorld195

TravelTheWorld195 Silver Member

Leuk Bevonden:
    706
    Trofeepunten:
    368
    Ik transfer mijn punten bij Accor niet maar laat ze staan en boek er reward nights mee. Je kan je Accor punten met een ratio van 2:1 omzetten naar de meeste grote FFP's van alle drie de allianties, die devaluatie vind ik te groot. Als ik jou was zou ik ze lekker houden en er gratis nachtjes mee boeken!

Fripsmaster vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina