Accor ALL (Sofitel, Novotel, Mercure, etc.) [was Le Club AccorHotels]

Discussie in 'Hotel programma's' gestart door LVH, 22 jul 2014.

  1. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Ik kreeg vandaag een offer van Accor omdat ik 1 jaar lid bij ze bent, als ik nu een verblijf boek dan krijg ik 250 extra punten:
    "Dear MR Lionell Jansen,

    Stay at any hotel participating(3) in the Le Club Accorhotels program and get 250 bonus pointscredited to your account to celebrate your first year in the program.

    Your Le Club Accorhotels team"
     
    Jan van Putten en Valentijn vinden dit leuk.
  2. DirkOnTour

    DirkOnTour Silver Member Premium Member

    Berichten:
    527
    Leuk Bevonden:
    602
    Trofeepunten:
    348
    Vanochtend heeft Accor Custom Care me geantwoord over de Aeroplan actie. De actie was boekbaar tot 27-10-2014 (weet niet of ze tot of tot en met bedoelen). Voor de deadline gemaakte boekingen vallen onder de promo. Daarna geboekt is helaas niet geldig voor de promo.

    Accor had nog een andere promo lopen met Aeroplan waarbij de (reguliere) punten keer 3 gedaan zouden worden. Onderstaand screenshot is van vanochtend (website Aeroplan).
    AccorFail1.GIF
    Zojuist weer gekeken en Accor heeft ook deze promo afgebroken. Het lijkt er zelfs op dat gemaakte toekomstige boekingen niet meer meedoen.
    AccorFail2.GIF
     
  3. Rob de Rijk

    Rob de Rijk Newbie

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    8
    Trofeepunten:
    8
    Ongelooflijk dit van Accor. Een actie opzetten en dan stoppen omdat ze het teveel punten kost.
    De melding: "Due to an unexpected amount of participants the number of rooms available for this offer were quickly filled up." is ook bijzonder te noemen. Men hoefde toch enkel Aeroplan account te koppelen aan automatic transfer? Hoezo controleren ze dan de kamers per actie (die waarschijnlijk duurder zijn dan de flash sale kamers). Heb n.a.v. deze actie binnenkort bewust voor een Ibis gekozen ipv Holiday Inn Express, ook nog eens geboekt op de 27e dus waarschijnlijk te laat. Maar goed, volgende keer beter :).
     
  4. Ready2Board

    Ready2Board Silver Member Premium Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    704
    Trofeepunten:
    348
    Als je vóór middernacht 27 oktober 2014 Franse tijd hebt geboekt, dan doen deze kamers nog mee begrijp ik. Er is nog wel een soortgelijke actie bij Accor met Avios: http://ikvliegveel.com/2500-avios-accor-leclub/
     
  5. Rob de Rijk

    Rob de Rijk Newbie

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    8
    Trofeepunten:
    8
    Reserveringsbevestiging op 27 oktober 2014 11:20:48, dus nope ;).
    Is die Avios actie dan niet voor nieuwe boekingen (gemaakt na koppeling) of krijg ik nu ook de punten voor die boekingen gemaakt vorige week?
     
  6. Rob de Rijk

    Rob de Rijk Newbie

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    8
    Trofeepunten:
    8
    Trouwens, is die actie van Avios niet alleen voor Avios accounts? Dus niet voor BA Executive club.
    Een Avios account kun je niet aanmaken als NL recident.
     
  7. Ready2Board

    Ready2Board Silver Member Premium Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    704
    Trofeepunten:
    348
    Rob, ik denk dat het wel goed gaat. op FT staat dat:

    The offer expired at midnight (Paris time) yesterday the 27th October. Due to an unexpected amount of participants the number of rooms available for this offer were quickly filled up.
    – However, not to panic! All reservations made before midnight on the 27th will be taken into account and you will receive the 10 000 bonus points!
    – There are no plans to reactivate or continue this specific offer at the moment.

    on the 27th, lees ik als op de 27e. Jij hebt de 27e geboekt, dus dat zou ok moeten zijn. Elders lees ik wel dat boekingen gemaakt voor de 28e toch niet posten. Wat je kan doen is omzetten naar Avios.
     
  8. Rob de Rijk

    Rob de Rijk Newbie

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    8
    Trofeepunten:
    8
    Yep, had het al omgezet voor boeking. ik zie het wel na verblijf. thanks voor meedenken.
     
  9. Ready2Board

    Ready2Board Silver Member Premium Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    704
    Trofeepunten:
    348
    Ik heb er al langere tijd een, kan je niet zeggen of dat nu niet meer kan. De BA Executive Club is iets anders, daar geldt de promo niet voor.
     
  10. Ready2Board

    Ready2Board Silver Member Premium Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    704
    Trofeepunten:
    348
    Laat het ons nog even weten of het uiteindelijk is gelukt;)
     
  11. Ready2Board

    Ready2Board Silver Member Premium Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    704
    Trofeepunten:
    348
    Zojuist mailtje gekregen dat status is teruggezet, vreemd. Hoe dan ook, geen Platinum meer voor mij.
     
  12. Rob de Rijk

    Rob de Rijk Newbie

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    8
    Trofeepunten:
    8
    Vooralsnog is het gelukt. 10k punten bijgeschreven voor overnachting gisteren in Ibis (geboekt 27/10). Status aangepast van Silver naar Gold. Ik geloof het pas echt als de credits zijn omgezet naar Aeroplan account. Heb op LL al gelezen dat er ook al eens 10k werd gecrediteerd naderhand........
     
    teusz84 en Ready2Board vinden dit leuk.
  13. Rob de Rijk

    Rob de Rijk Newbie

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    8
    Trofeepunten:
    8
    Het is gelukt, punten zijn omgezet naar Aeroplan. Wel vreemd dat er niet 10k (naar 5k Aeroplan) is afgeschreven maar 8k (volgens de standaard Accor per 4k stappen). dus 2k gratis behouden voor conversie naar andere miles account of vouchers.
     
  14. Ready2Board

    Ready2Board Silver Member Premium Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    704
    Trofeepunten:
    348
    Mooi! en meteen Gold bij Accor.
     
  15. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Naar welk niveau terug gezet, het laagste? Bij mij zal die op het eind van de maand gebeuren.
     
  16. Ready2Board

    Ready2Board Silver Member Premium Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    704
    Trofeepunten:
    348
    Terug naar af inderdaad, op zich wel apart want kort daarvoor nog bericht gekregen dat ik nog een jaar Platinum zou zijn.
     
  17. LVH

    LVH Blue Tier

    Berichten:
    230
    Leuk Bevonden:
    51
    Trofeepunten:
    28
    Verblijf momenteel in het Sofitel in Heathrow, heerlijk hotel.

    Upgrade naar superieur room met Club Millesime Lounge toegang en gratis ontbijt, door de huidige Sale promotie (http://www.accorhotels.com/nl/promotion/specials/crazyprices.shtml). Voor nog geen 130 euro per nacht, iig de beste airport hotel waar ik ben geweest!
     
    SVDH en TheoS vinden dit leuk.
  18. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Sinds vandaag ook terug gezet naar Club level.
     
  19. SVDH

    SVDH Blue Tier

    Berichten:
    2.106
    Leuk Bevonden:
    615
    Trofeepunten:
    218
    Ik sinds gister geupgrade naar Platinum.
     
  20. TheoS

    TheoS Silver Member Captains Premium Member

    Berichten:
    727
    Leuk Bevonden:
    550
    Trofeepunten:
    348
    Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Aandelen? :rolleyes:
     

Deel Deze Pagina