Accor ALL (Sofitel, Novotel, Mercure, etc.) [was Le Club AccorHotels]

Discussie in 'Hotel programma's' gestart door LVH, 22 jul 2014.

1. Bijzonderetickets

Bijzonderetickets Silver Member

Leuk Bevonden:
    3.683
    Trofeepunten:
    598
    Klopt, maar wel een fraai hotel dus ik dacht ik zet 'm er gewoon bij.

2. chawa

chawa Silver Tier

Leuk Bevonden:
    274
    Trofeepunten:
    288
    Helaas….sofitel is er geen kamer meer beschikbaar van 20 - 24 februari

3. STK9

STK9 Blue Tier

Leuk Bevonden:
    332
    Trofeepunten:
    63
    Vanaf vandaag zijn de volgende merken toegevoegd aan Accor HERA (een groot deel van deze hotels neemt deel, net zoals dit bij STEP het geval was): MGallery Hotel Collection, 25hours, Angsana, Garrya, Hyde, Mondrian, Morgans Originals, The Hoxton en Rixos.

lloydje33 vindt dit leuk.
  4. Bijzonderetickets

Bijzonderetickets Silver Member

Leuk Bevonden:
    3.683
    Trofeepunten:
    598
    De eigenaar van Van der Valk Exclusief heeft het vastgoed van Pullman Eindhoven gekocht. Management contract met Accor loopt nog een aantal jaren door.

5. Menno

Menno Silver Member

Leuk Bevonden:
    530
    Trofeepunten:
    123
    Benieuwd wat dit gaat betekenen voor de locatie. Verbleef er afgelopen december. Op zich een prima locatie, aardig personeel en een erg goed ontbijt. Maar de kamers zijn enorm verouderd, dus een frisse wind kan dit hotel best goed doen.

6. STK9

STK9 Blue Tier

Leuk Bevonden:
    332
    Trofeepunten:
    63
    Accor en communicatie...

Ik had al het gevoel dat de lijst die Accor heeft uitgevaardigd van deelnemende Accor hotels aan de 3rd/4th night free actie via HERA agenten niet klopte. Uit eigen ervaring miste ik heel veel hotels en bij andere hotels die ze wel op de lijst hadden staan miste ik beschikbaarheid (bij sommigen waren de beschikbare data op 1 hand te tellen).

Ik heb mijn vrije dag even gebruikt om alle HERA hotels af te gaan en om een lijst te maken van alle op dit moment deelnemende hotels aan 3rd night free / 4th night free (+100 USD hotelcredit, gratis ontbijt) met voldoende data beschikbaarheid. De slechte communicatie van Accor heeft hier gelukkig een pluspunt: ik ben er achter gekomen dat het veel meer hotels zijn dan de hotels die op hun eigen lijst staan :). Eigenlijk het merendeel van hun luxere hotels.

Om deze post niet extreem lang te maken heb ik de hotels even bijgevoegd per werelddeel/land. Natuurlijk zijn er bij sommige hotels black-out dates.

Bijgevoegde bestanden:

Laatst bewerkt door een moderator: 16 feb 2025
  7. STK9

STK9 Blue Tier

Leuk Bevonden:
    332
    Trofeepunten:
    63
    Ik had al zo'n voorgevoel omdat de achternaam van de GM de afgelopen jaren Van der Valk luidde ;)

8. FlyingDuck

FlyingDuck Blue Tier

Leuk Bevonden:
    178
    Trofeepunten:
    43
    Hebben er meer leden last, die een accor account status hebben, dat ze via boeking officiele website geen cashback registratie meer krijgen? Sinds paar weken lukt het mij niet meer om cashback te krijgen op mijn boekingen.

Eagle vindt dit leuk.
  9. Eagle

Eagle Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.456
    Trofeepunten:
    203
    Vorige week kreeg ik bericht dat van 3 aankomende boekingen de cashback is afgewezen.

FlyingDuck vindt dit leuk.
  10. B_in_T

B_in_T Blue Tier

Leuk Bevonden:
    156
    Trofeepunten:
    33
    Bij mij van de week ook 3 afgeronde verblijven die opeens geweigerd werden. Dat was op cashbackxxl, bij jou ook?

11. Sandor

Sandor Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.245
    Trofeepunten:
    428
    Idem dito. Stuk of acht. Bij CBXL inderdaad.

12. Wally

Wally Newbie

Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    1
    Hier ook afgelopen week een verblijf via Accor ALL afgewezen op CashbackXL. Ging om een verblijf in september vorig jaar. Registratie was wel goed gegaan.

volgens cashbackXL (die navraag hebben gedaan) is de cashback naar een andere partij gegaan (mogelijk Google ads) of heb ik een code gebruikt die niet op hun site staat.

dit laatste is niet het geval en ik heb de laatste tijd nooit problemen bij andere sites met de cashback.
    de registratie was ook goed gegaan dus het hele verhaal van ‘naar een ander’ vind ik ook niet heel geloofwaardig.

Gezien ook de meldingen hierboven lijkt het dus structureel niet goed te gaan bij Accor mbt cashback.

13. B_in_T

B_in_T Blue Tier

Leuk Bevonden:
    156
    Trofeepunten:
    33
    Vreemd genoeg zijn een paar andere verblijven wel goedgekeurd en uitbetaald, bijv. een verblijf dat ik op 1 december had gereserveerd voor een reis van afgelopen februari.

14. Eagle

Eagle Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.456
    Trofeepunten:
    203
    Ja ook bij cashbackxl

Enzo vindt dit leuk.
  15. B_in_T

B_in_T Blue Tier

Leuk Bevonden:
    156
    Trofeepunten:
    33
    Lijkt er op dat Accor ook een verschraling heeft doorgevoerd. Voorheen kreeg je als Platinum lid bij de MGallery hotels softdrinks uit de minibar gratis. Dit staat helaas niet meer vermeld bij de voordelen :( Dit vond ik toch altijd een fijn voordeel.

Enzo vindt dit leuk.
  16. Joost82

Joost82 Blue Tier

Leuk Bevonden:
    307
    Trofeepunten:
    63
    Ik heb via Shoop.de de afgelopen dagen ook een paar afgekeurde registraties voor toekomstige verblijven ontvangen. Die waren al enkele maanden geleden geboekt.

Daarnaast gaat het op dit moment ook niet lekker met de verlenging van het All Accour Signature abonnement dat via Accor Brazilië was afgesloten. Een eerdere verlenging verliep vlekkeloos, maar de afgelopen week kreeg ik een foutmelding van de automatische vertaling. Het opnieuw invoeren van de creditcardgegevens heeft tot nu toe ook nog niet geholpen. Zijn er hier meer mensen die hetzelfde probleem ondervonden hebben?

17. theflyingrobman

theflyingrobman Blue Tier

Leuk Bevonden:
    606
    Trofeepunten:
    123
    @Joost82 hier precies hetzelfde probleem gehad, ziet er naar uit dat ze een technisch mankement hadden.

De oplossing zit hem in eenmalig je betaalgegevens bij te werken en even geduld te hebben. Bij All Signature verwerken ze namelijk niet direct je (nieuwe/bijgewerkte) gegevens, na een paar dagen volgt er een nieuwe incasso ronde en ben je weer een betalend lid :)

Joost82 vindt dit leuk.
  18. Joost82

Joost82 Blue Tier

Leuk Bevonden:
    307
    Trofeepunten:
    63
    Inmiddels is de betaling inderdaad wel gelukt. Hopelijk gaat het volgend jaar weer soepel.

Deel Deze Pagina