Accor ALL (Sofitel, Novotel, Mercure, etc.) [was Le Club AccorHotels]

Discussie in 'Hotel programma's' gestart door LVH, 22 jul 2014.

1. FlyRemco

FlyRemco Blue Tier

Leuk Bevonden:
    85
    Trofeepunten:
    28
    Menno vindt dit leuk.
  2. DuckDuck

DuckDuck Blue Tier

Leuk Bevonden:
    300
    Trofeepunten:
    63
    FlyRemco vindt dit leuk.
  3. Menno

Menno Silver Member

Leuk Bevonden:
    530
    Trofeepunten:
    123
    Dank voor je post! Gisteravond aangeschaft en binnen een paar minuten de eerste reward punten binnen! Daarmee een betere deal dan de 15% extra op een giftcard.

DirkOnTour vindt dit leuk.
  4. erlug

erlug Blue Tier

Leuk Bevonden:
    141
    Trofeepunten:
    43
    Ik ga morgen en jaar abo aanschaffen. Leek me wel een goede strategie omdat ik dan volgend jaar 11k status punten krijg en december nog 1k status punten. Of loopt het gewoon tot en met december, dus 12k status punten?

5. FlyRemco

FlyRemco Blue Tier

Leuk Bevonden:
    85
    Trofeepunten:
    28
    Je krijgt ze direct dus inderdaad volgend jaar 11k.

6. Sandor

Sandor Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.245
    Trofeepunten:
    428
    Gelukt? Ik krijg helaas een error bij het invoeren van de kortingscode.

7. DirkOnTour

DirkOnTour Silver Member Premium Member

Leuk Bevonden:
    638
    Trofeepunten:
    348
    Er was volgens mij een maximum aantal keren dat de code gebruikt kon worden. Mogelijk dat het maximum bereikt is.

8. Tim82

Tim82 Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.480
    Trofeepunten:
    303
    Ik heb op dit moment 21.564 statuspunten en 64 statusnachten gespaard op eigen kracht en zit ieder jaar ongeveer hierop, zou een abonnement in zo'n geval nog lonen om Diamond te halen, of werkt dat niet zo, of is dat sowieso niet zo de extra kosten waard?

9. theflyingrobman

theflyingrobman Blue Tier

Leuk Bevonden:
    606
    Trofeepunten:
    123
    @Tim82 je krijgt met dit abonnement per maand de status punten bijgeschreven. Daar waar je bij Accor t/m 31-12 hebt om genoeg punten te behalen voor de gewenste status gaat dit abonnement jou dit jaar niet meer helpen om Diamond te worden.

Persoonlijk ben ik erg blij met de voordelen van Diamond, met name gratis ontbijt in het weekend. Gezien je blijkbaar erg veel bij Accor verblijft is dit sowieso geen slechte deal omdat je de bijbehorende reward punten met gemak kan inzetten om er zelf beter van te worden :)

Tim82 vindt dit leuk.
  10. FlyingDuck

FlyingDuck Blue Tier

Leuk Bevonden:
    178
    Trofeepunten:
    43
    Merk in de IBIS hotels dat zij hier moeilijker over doen, dan bij Sofitel, MGallery, Mercure, Novotel. Ligt steeds aan hun systeem is het antwoord ;-)

erlug vindt dit leuk.
  11. Tim82

Tim82 Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.480
    Trofeepunten:
    303
    Volgens mij gebruiken ze overal Oracle Opera PMS, dus dat zou niet moeten verschillen per hotel.

erlug vindt dit leuk.
  12. erlug

erlug Blue Tier

Leuk Bevonden:
    141
    Trofeepunten:
    43
    Ik heb vier reserveringen staan bij Novotel en Mercure, dus dat moet wel goed komen denk ik.

13. theflyingrobman

theflyingrobman Blue Tier

Leuk Bevonden:
    606
    Trofeepunten:
    123
    Bijzonder, krijg net een e-mail aangaande mijn reservatie voor Mama Shelter in Los Angeles, boeking geannuleerd hotel gaat dicht :eek:.

"It pains us to say that as of February 2nd, Mama LA has permanently closed its doors and will no longer continue to accept or accommodate room reservations. The property, as a hotel and restaurant, has ceased all operations. We are working to update the property information across all communication channels and contacting all guests with confirmed bookings."

14. arjen05

arjen05 Silver Member

Leuk Bevonden:
    3.447
    Trofeepunten:
    558
    Zeker bijzonder. Ik sliep in november in het Marriott hotel ernaast en ben nog een paar keer in Mama Shelter geweest. Leuke rooftop, vaak druk ondanks dat het in het najaar niet echt zonnig is gezien het Marriott ernaast iets hoger is. Leuk uitzicht. Ook heel vriendelijk personeel, zo'n portier die nog even meeloopt naar de juiste lift, ook al kom je enkel voor de rooftop. Binnen wel outdated.

15. Tim82

Tim82 Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.480
    Trofeepunten:
    303
    Loont dat eigenlijk nu ik zelf Platinum ben, de komende maanden 3 nachten per week in Accor hotels slaap, waardoor ik waarschijnlijk ook de Diamond status wel haal dus alleen de hotelcredit en soms het ontbijt (buiten Azie extra) gratis krijg? Ik sta nu op 16 statusnachten/3694 punten, en met dit tempo ben ik na de zomer wel Diamond lid.

In Sofitels is toch al vaak een lounge aanwezig, en dan zou ik niet zo goed weten wat je nog met 100 dollar extra moet doen.

16. STK9

STK9 Blue Tier

Leuk Bevonden:
    332
    Trofeepunten:
    63
    Ook met status kan het zeker lonen. Ik sliep bv. afgelopen week in Sofitel Brussel voor 180 euro voor 1 nacht, inclusief 100 euro hoteltegoed, gratis ontbijt, dubbele upgrade, etc. De HERA tarieven die bijzondere tickets en ikzelf aanbieden zijn bijna altijd gelijk aan de memberrate en regelmatig zelfs goedkoper (o.a. door de 3rd night free promotie voor preferred travel agents). Maar ik raad aan om altijd te vergelijken met de prijzen in de app.

17. Bijzonderetickets

Bijzonderetickets Silver Member

Leuk Bevonden:
    3.683
    Trofeepunten:
    598
    Voor top tier elites kan de relevantie iets afnemen. Je krijgt niet zoals bij Hyatt Privé direct na het boeken een upgrade of dubbele punten zoals bij Hilton for Luxury. Maar bij Accor top tier ontbreekt buiten Azië het ontbijt vaak, wat handig kan zijn.

Die $ 100,00 kan best goed van pas komen als je lounge toegang hebt. Is namelijk niet alleen voor F&B. En wij ruilen dat ook wel eens in voor wat andere benefits, het blijft tenslotte people business.

Het komt zeer regelmatig voor dat het tarief goedkoper is dan de non-refundable optie.

Enzo en Ruut vinden dit leuk.
  18. chawa

chawa Silver Tier

Leuk Bevonden:
    274
    Trofeepunten:
    288
    Ik zoek voor binnenkort voor 4 nachten in Kuala Lumpur? Is het daar ook iets van een promo, Sofitel, pavilion of pullman?

19. Bijzonderetickets

Bijzonderetickets Silver Member

Leuk Bevonden:
    3.683
    Trofeepunten:
    598
    Yes, bij Sofitel is een stay 4 pay 3 actie. Bij The St. Regis (Marriott) ook trouwens.

20. chawa

chawa Silver Tier

Leuk Bevonden:
    274
    Trofeepunten:
    288
    Ha thanks, sofitel de ligging in KUL is goed voor mij. mariott is geen accor, toch?

Deel Deze Pagina