Accor ALL (Sofitel, Novotel, Mercure, etc.) [was Le Club AccorHotels]

Discussie in 'Hotel programma's' gestart door LVH, 22 jul 2014.

1. Dove

Dove Newbie

Leuk Bevonden:
    1
    Trofeepunten:
    3
    Ben al jaren accor lid, heb nu wat vragen met betrekking tot all plus voyageur.

Hoe lang na aanmelding duurt het voordat ik van de voyageur kaart gebruik kan maken.

heb inmiddels met de klantenservice en de boekingsafdeling van accor gebeld om wat prijzen te verifiëren.
    Helaas krijg ik pas antwoord wanneer ik een kaartnummer van voyageur heb.

ik hoop dat iemand hier zo vriendelijk zou willen zijn voor mij een fictieve boeking te maken om te prijzen te kunnen vergelijken.

Het gaat om 3 verblijven, 1 kamer, 2 personen

mondrian hotel Hong Kong 6 nachten incl. ontbijt
    3 November in - 9 November uit

pavilion hotel Kuala Lumpur 15 nachten incl lounge
    9 November in - 24 November uit

Pullman Hill street Singapore 15 nachten, alleen de kamer zonder ontbijt
    24 November in - 9 December uit

2. lloydje33

lloydje33 Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.484
    Trofeepunten:
    583
    Ik heb even voor je gegeken:

Mondrian heeft geen ALL plus Voyageur tarief
    Pavilion hotel heeft ook geen ALL plus tarief
    Pullman Hill street tarief All Plus is met ontbijt netzoveel. upload_2024-9-2_20-52-54.png

Bijzonderetickets vindt dit leuk.
  3. Bijzonderetickets

Bijzonderetickets Silver Member

Leuk Bevonden:
    3.518
    Trofeepunten:
    598
    Bij Mondrian is het nog wel gunstig om dit te boeken met Accor Preferred Rate (v/h STEP): € 1504,73 inclusief ontbijt en 100 USD credit. Is refundable, maar toch nog goedkoper dan de Stay Longer & Save met ontbijt (non-refundable).

lloydje33 vindt dit leuk.
  4. Dove

Dove Newbie

Leuk Bevonden:
    1
    Trofeepunten:
    3
    Heel veel dank!!

lloydje33 vindt dit leuk.
  5. Bijzonderetickets

Leuk Bevonden:
    3.518
    Trofeepunten:
    598
    Bij Fairmont krijg je als Diamond lid vanaf nu toegang tot de Fairmont Gold lounge.

6. JdV030

JdV030 Blue Tier

Leuk Bevonden:
    513
    Trofeepunten:
    123
    Heb je een linkje? Staat dit op de accor-website? Ik ben diamond en heb volgende maand weekje Fairmont LA staan.

7. Bijzonderetickets

Leuk Bevonden:
    3.518
    Trofeepunten:
    598
    JdV030 vindt dit leuk.
  8. Dove

Dove Newbie

Leuk Bevonden:
    1
    Trofeepunten:
    3
    Tot 18 september 20% korting op aanschaf van all plus voyageur met de code ALLPLUSPROMO24

9. B_in_T

B_in_T Blue Tier

Leuk Bevonden:
    153
    Trofeepunten:
    33
    Weer in een paar Accor hotels overnacht:

Naam hotel:
    Mercure Hotel Düsseldorf City Center

Welke elitestatus heb je en welke voordelen heb je gekregen:
    Gold - medewerker was nieuw en werd getraind over hoe het werkt als klanten deels met All punten betalen. Geen vroege check-in noch late check-out nodig gehad dus weet niet hoe goed ze hier mee omgaan. Kreeg een upgrade van de kleine eenpersoonsbed kamer naar een grote kamer met kingbed en het welkomstgeschenk (een Berliner) stond al op de kamer. Als welkomstdrankje kon ik iets in de bar drinken of iets uit de koelkast bij de receptie kiezen. Gekozen voor iets mee naar de kamer (grote fles bier).

Goede & slechte punten:
    Volgens mij heb ik nog niet eerder zo’n grote “normale” kingbed kamer gehad. Je kan wel zien dat het hotel veroudert is aan o.a. het tapijt en decor maar voor een nachtje slapen was het prima te doen. Ontbijt niet geprobeerd vanwege vertrek naar DUS in de ochtend en daar kon ik in de lounge eten.

Ben je tevreden en zou je nog eens komen?
    Ja, het hotel is op loopafstand van Düsseldorf Haubtbahnhof vanwaar je volgens mij elk half uur met de rechtstreekse trein naar de terminal kan reizen (nog geen kwartier reistijd als ik het goed herinner) ipv naar het station buiten het vliegveld welke nog een extra verbinding met de Skytrain benodigd.

Naam hotel:
    Mercure Dubai Deira

Welke elitestatus heb je en welke voordelen heb je gekregen:
    Gold - medewerker kwam nieuw en wat onwennig over, het hotel is ook nog maar ongeveer een half jaar open. Late check-out tot 16 uur werd gelijk geregeld en was zichtbaar op de digitale sleutel in de Accor app (welke uiteindelijk niet bleek te werken haha). Geen kamer upgrade. Welkomstgeschenk werd later door dezelfde medewerker naar de kamer gebracht. Met All Voyageur was het tarief zonder en met ontbijt hetzelfde, dus natuurlijk voor ontbijt erbij gekozen wat niet teleurstelde. Gratis welkomstdrankje, keuze uit softdrinks en een paar soorten bier waaronder Stella Artois.

Goede & slechte punten:
    Nette kamer, goede douche en bed. Iets minder was de geluidsisolatie. Fijn zwembad op het dakterras waarvandaan je zowel de Burj Khalifa kan zien alsook kan vliegtuigspotten. Gaaf om de A380 een paar keer te zien opstijgen. De bediening van de lounge op het dakterras was aan de langzame kant.

Ben je tevreden en zou je nog eens komen?
    Ja, ik wilde graag een zwembad en dicht bij de metro. Dit hotel ligt tegenover de metro van de Gold Souk. Ideaal met het warme weer in Dubai.

Bijgevoegde bestanden:

10. Dove

Dove Newbie

Leuk Bevonden:
    1
    Trofeepunten:
    3
    Iemand enig idee hoe ik de all plus voyageur kaart digitaal kan krijgen. En dan liefst in de Wallet van mijn iPhone.

Eerste week september de kaart aangeschaft en inmiddels ook gebruikt bij het boeken van overnachtingen.
    Ik zie de kaart in mijn account, maar geen mogelijkheid de kaart in de Wallet of stocard te zetten.
    Ook nog steeds geen fysieke kaart ontvangen.

Accor klanterservice zegt de fysieke kaart te hebben verstuurd (kan drie weken duren), maar niet te weten of er wel of niet een digitale kaart beschikbaar is.

11. JdV030

JdV030 Blue Tier

Leuk Bevonden:
    513
    Trofeepunten:
    123
    Vandaag uitgecheckt bij Fairmont in LA. Fantastische hoeksuite met 2 badkamers, 2 balkons en veel ruimte in de gold-wing.
    Wat ik echt top vind bij accor zijn alle voordelen, zeker als diamond.
    Sinds kort loungetoegang in fairmont. Dus dagelijks ontbijt, eten, koffie en alcoholvrije drankjes.
    Bij het afrekenen kwam ik op bijna 60% korting ten opzichte van de orginele prijs. Je kan allerlei zaken combineren.
    Zo verbleven we 6 nachten. 2 x een 3e nacht gratis. Dus maar 4 nachten betalen. Vervolgens die 6 nachten met een suite upgrade certificaat upgraden naar een suite. Daarnaast punten inleveren voor korting op de prijs en je dining credits inzetten voor eten en drinken in het hotel.
    Meer dan 5000$ korting. Ik ben fan zul je begrijpen.

12. Joost82

Joost82 Blue Tier

Leuk Bevonden:
    290
    Trofeepunten:
    63
    Hoe lukt het jou om de Suite upgradecertificaten te combineren met het inwisselen van punten? In de app en op de website lukt het mij om of de certificaten te gebruiken of met punten te betalen, maar niet beide.

13. Sandor

Sandor Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.227
    Trofeepunten:
    428
    Je kan bij het uitchecken (gedeeltelijk) met punten betalen.

Joost82 vindt dit leuk.
  14. JdV030

JdV030 Blue Tier

Leuk Bevonden:
    513
    Trofeepunten:
    123
    Ala je bij het uitchecken aangeeft dat je met punten wil betalen kan dat. Je krijgt dan een mail met een code, die geef je door en de punten worden verrekend. 20k punten per keer dus ik moest 3 x een code opvragen en doorgeven :)

Joost82 vindt dit leuk.
  15. DirkOnTour

DirkOnTour Silver Member Premium Member

Leuk Bevonden:
    631
    Trofeepunten:
    348
    Accor heeft nu een transferbonus van 15% naar Flying Blue. Actie is geldig tot 17 november.

16. Pictor

Pictor Blue Tier

Leuk Bevonden:
    672
    Trofeepunten:
    123
    hmmm, ik zou die transferbonus liever andersom zien, dan zijn de FB miles tenminste iets waard.

17. Bijzonderetickets

Leuk Bevonden:
    3.518
    Trofeepunten:
    598
    Ja, in feite moet je nu € 0,0174 per Flying blue mile betalen. Zou de punten liever anders besteden, zeker aangezien je er ook HERA stays mee kunt afrekenen.

18. Sandor

Sandor Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.227
    Trofeepunten:
    428
    Aangezien ik wat vaker in Azië zit volgend jaar i.v.m. werk overweeg ik om een Accor Plus pas aan te schaffen. Ik zag dat de prijzen nogal uiteenlopen afhankelijk van het land waarin de pas wordt aangeschaft. Weet iemand toevallig of het mogelijk is om zo'n pas aan te schaffen met als land bijvoorbeeld Maleisië terwijl het ALL account een adres in Nederland heeft?

19. Ruut

Ruut Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.078
    Trofeepunten:
    223
    Ik heb vorige week 2000 punten overgeschreven naar FB maar nog niets ontvangen.
    Iemand anders met ervaring hierin?

20. erlug

erlug Blue Tier

Leuk Bevonden:
    136
    Trofeepunten:
    43
    Zo'n kaart schaf je toch niet per land aan? Of snap ik de vraag niet? :-D

Mijn plus kaart geldt voor alle deelnemende hotels over de hele wereld.

Deel Deze Pagina