Accor ALL (Sofitel, Novotel, Mercure, etc.) [was Le Club AccorHotels]

Discussie in 'Hotel programma's' gestart door LVH, 22 jul 2014.

  1. RobinH

    RobinH Newbie

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    22
    Trofeepunten:
    8
    Nog een vraagje omtrent all signature en voyageur. Weet iemand hoe die 20 + nachten van voyageur werkt bovenop de statuspoints van All signature?

    Want door all signature bouw je alleen statuspoints op, maar geen nachten.
    en met voyageur dus alleen nachten en geen statuspoints.

    Ik heb all accor benadert, maar die kwamen alleen met vage standaard antwoorden waar ik niks aan had.
     
  2. Sandor

    Sandor Silver Member

    Berichten:
    932
    Leuk Bevonden:
    1.211
    Trofeepunten:
    428
    Dat werkt dan naast elkaar. Vervolgens kun je je verder kwalificeren door reguliere verblijven, punten of nachten, maar net waardoor je het het eerste een volgend niveau haalt.
     
    RobinH vindt dit leuk.
  3. vlieg8877

    vlieg8877 Newbie

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    70
    Trofeepunten:
    18
    Ambtenaruh vindt dit leuk.
  4. B_in_T

    B_in_T Blue Tier

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    139
    Trofeepunten:
    33
    Na het niet krijgen van de korting op All Plus Voyageur via All Signature (die aanbieding is alleen voor mensen in Brazilië hoorde ik via een ander forum) krijg ik nu net deze aanbieding door.
    Andere die dit ook hebben gekregen? Deze aanbieding is nog beter dan via All Signature (dat was geloof ik 20-30% korting), slechts 80 euro!
     

    Bijgevoegde bestanden:

    lloydje33, TimH en Menno vinden dit leuk.
  5. Menno

    Menno Silver Member

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    459
    Trofeepunten:
    63
    Haha, ik was precies een post aan het schrijven hierover maar jij was sneller ;).
    Screenshot 2024-08-02 at 10.16.18.png

    Mijn IBIS Business/ All Plus Ibis verloopt oktober 2024. Misschien daarom getarget?
    Best interessant om dan eens over te stappen op de Voyageur – met 20 statusnachten en meer korting bij andere merken.
     
  6. Bijzonderetickets

    Bijzonderetickets Silver Member

    Berichten:
    1.425
    Leuk Bevonden:
    3.381
    Trofeepunten:
    483
    Is de actiecode persoonlijk?
     
  7. Menno

    Menno Silver Member

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    459
    Trofeepunten:
    63
    Er zit wel een erg 'random' karakter aan de tekens. Begint met 'EDADDVOYAGEUR' en vervolgens een hele reeks cijfers en letters. Eindigt bij mij op 99.
     
  8. B_in_T

    B_in_T Blue Tier

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    139
    Trofeepunten:
    33
    Ja die is persoonlijk.

    Die van mij pas in januari. Zal wel getargeted zijn voor iedereen met de Ibis kaart denk ik
     
  9. donmiguel

    donmiguel Newbie

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    33
    Trofeepunten:
    13
    Dat klinkt als een mooie aanbieding. De All Plus Voyageur kaart heeft nog een paar extra voordelen die niet geadverteerd worden:
    • In sommige hotels is de korting hoger dan de beloofde 20%. Bijvoorbeeld in Singapore Pullman Hillstreet: het ledentarief was € 342, het All Plus Voyageur tarief € 248;
    • In Azië kun je met de kaart tot 50% korting krijgen op de restaurantrekening, net als bij de Accor Plus kaart, een ander abonnement van Accor maar dan gericht op Azië en Oceanië. De voorwaarden verschillen wel van restaurant tot restaurant, dus het is handig om van te voren te checken.
    • In sommige hotels is het ontbijt gratis (het tarief met ontbijt is gelijk aan het tarief zonder ontbijt).
    • In Ibis Reims was het tarief zelfs inclusief diner. Sowieso is het een leuk hotel omdat je als welkomstdrankje een glas champagne kan kiezen en er een huiskamersetting is gemaakt met veel zitjes, een flipperkast, een pooltafel en gezelschapsspellen.
     
    B_in_T vindt dit leuk.
  10. theflyingrobman

    theflyingrobman Blue Tier

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    540
    Trofeepunten:
    123
    Persoonlijke mijlpaal behaalt qua besparingen :D voor "€13,33" twee nachten kunnen verblijven in de Le Dome suite van de Century Old Town MGallery in Praag. Zonder kunst en vliegwerk was dit een boeking van ruim €1800,- :eek:

    Ingrediënten;
    - 2 suite nights certificaten
    - 19.000 Reward-punten
    - Kamer boeking zonder ontbijt (krijg door Diamond status gratis ontbijt in het weekend)
    - ALL PLUS Voyageur abo voor extra 5% korting
    - All Signature abo voor Platinum/Diamond status

    Natuurlijk heeft het dus onderaan de streep met het nemen van de betreffende abonnementen en de waarde van ingeleverde reward-punten wel meer dan die €13,- gekost, maar het voelt wel goed om bij het inchecken zo weinig te hoeven betalen ;)

    IMG_4784.jpeg IMG_4783.jpeg IMG_4789.jpeg IMG_4791.jpeg IMG_4792.jpeg IMG_4793.jpeg IMG_7588.jpeg
     
    Enzo, STK9, SvnKngs en 16 anderen vinden dit leuk.
  11. Gill35

    Gill35 Newbie

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    16
    Trofeepunten:
    3
    Vorige maand aantal weken met vrouw en 2 teener zoons door China gereisd. Al jaren Accor liefhebber. Platinum, Gold, nu weer Platinum member. Stijn @STK9 via dit forum ontmoet. Via hem hebben we Accor-STEP / HERA geboekt in Fairmont Chengdu, Beijing, Nanjing en Suzhuo. Bij alle hotels upgrades (vaak suites), toegang lounge, ontbijt en 100 USD coupon per kamer. Te besteden in hotel aan bijvoorbeeld spa of restaurant. En niet onbelangrijk, de reservering is ook nog te cancelen of te wijzigen tot laatste dag. Dus je zit nergens aan vast.

    Stijn is zeer behulpzaam en helpt zoeken naar goedkoopste aanbieding. Stijn is goed te bereiken en zelfs op zondagochtend is hij niet te beroerdste om nog even te kijken naar een nog betere aanbieding. Bijvoorbeeld de 3e nacht gratis. Zo verbleven we voor de prijs van een Nederlandse Ibis in Fairmont Beijing in een grote suite met elektrische massagestoel. Stijn belt ook de hotels nog na om te checken de reservering en wensen goed zijn doorgekomen. De reserveringen verschijnen in overzicht Accor-app en punten ontvang je zoals je gewend bent. Top!

    Kan Stijn (@STK9 ) dus van harte aanbevelen.
     
    Laatst bewerkt: 13 aug 2024
    lloydje33, Durk, Ruut en 4 anderen vinden dit leuk.
  12. DuckDuck

    DuckDuck Blue Tier

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    284
    Trofeepunten:
    63
    Volgens mij ben je #ad in je post vergeten.
    What's next, het aanprijzen van booking.com?
     
    lloydje33, Gill35, Godenzoon14 en 3 anderen vinden dit leuk.
  13. Merel67

    Merel67 Blue Tier

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    34
    Trofeepunten:
    28
    Even een vraagje betreffende behalen van de volgende status.

    Ben van plan binnenkort een maand in Azië te verblijven.
    15 nachten Kuala Lumpur en 15 nachten Singapore.
    Nu is het zo, dat ik na 15 nachten de volgende status bereik, van gold naar platinum.

    Natuurlijk wil ik graag gebruik maken van de platinum status in het volgende hotel.
    Vraag me af hoe ik dit moet aanpakken, aangezien het uitchecken en inchecken op dezelfde dag plaats vindt en de status dan nog niet is aangepast.
     
  14. SvnKngs

    SvnKngs Silver Member

    Berichten:
    668
    Leuk Bevonden:
    843
    Trofeepunten:
    348
    Vrees dat er niks anders op zit dan de boeking op te breken. Dus uit te checken, elders te overnachten en weer terug te komen. Houd er wel rekening mee dat het bij Accor wel eens 72 uur kan duren voordat een overnachting (dus status) verwerkt is.
     
  15. DuckDuck

    DuckDuck Blue Tier

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    284
    Trofeepunten:
    63
    De laatste keer duurde dat bij mij een week.
     
  16. Merel67

    Merel67 Blue Tier

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    34
    Trofeepunten:
    28
    Ben heel benieuwd hoe Pullman Hill street is bevallen. Ben van plan er 15 nachten te verblijven. Is het de moeite waard om voor een kamer met lounge toegang te kiezen.
     
  17. theflyingrobman

    theflyingrobman Blue Tier

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    540
    Trofeepunten:
    123
    @Merel67, hier kan ik mooi op inhaken! Afgelopen December tijdens doorreis ook bij Singapore Pullman Hillstreet overnacht. Dit hotel is super, perfecte lokatie, mooi interieur en het personeel is enorm behulpzaam.

    Het is goed vertoeven daar in de lounge, o.a lekkere canapés en bubbels.
     
  18. Merel67

    Merel67 Blue Tier

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    34
    Trofeepunten:
    28
    Goed om te horen.

    De laatste keer 10 nachten bij swissotel Stamford verbleven. Geweldig hotel, grote kamers, prima ontbijt en een top lounge. Maar het is daar onbetaalbaar geworden, vandaar dat ik nu voor Pullman wil kiezen.
     
  19. donmiguel

    donmiguel Newbie

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    33
    Trofeepunten:
    13
    Ik kan het van harte aanbevelen: de stijl is Great Gatsby, en de service is geweldig. In de lounge kun je kiezen uit de signature cocktail, de classic cocktails en bubbels. En genoeg hapjes om het diner over te slaan. Het is mijn staycation adres van Singapore, begin september ben ik er weer.
     
    Ruut en arjen05 vinden dit leuk.
  20. Merel67

    Merel67 Blue Tier

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    34
    Trofeepunten:
    28
    Klinkt goed.
     

Deel Deze Pagina