Accor ALL (Sofitel, Novotel, Mercure, etc.) [was Le Club AccorHotels]

Discussie in 'Hotel programma's' gestart door LVH, 22 jul 2014.

1. Daan3

Daan3 Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.720
    Trofeepunten:
    523
    Gewoon een kamer boeken en bij afrekenen kan je dan betalen met punten. Wat je tekort komt betaal apart bij.

VinceG vindt dit leuk.
  2. VinceG

VinceG Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.992
    Trofeepunten:
    273
    Thanks, maar die optie krijg ik helemaal niet. o_O
    Ik zie nu net dat je alleen kunt boeken bij deelnemende hotels met een icon erbij van muntjes. Maar als ik dan naar de hotels van NL kijken voor een boeking volgende week is er geen een met dat icon.....(ja ik ben ingelogd)

Laatst bewerkt: 27 dec 2021
  3. TheFlyingDutchboy

TheFlyingDutchboy Gold Member

Leuk Bevonden:
    1.962
    Trofeepunten:
    648
    Dan is je account waarschijnlijk geblokkeerd (gebruik je Awardwallet?). Even bellen met de klantenservice. Je moet dan een kopie ID mailen en dan wordt je account vrijgegeven. Ging in mijn geval binnen een dag.

4. VinceG

VinceG Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.992
    Trofeepunten:
    273
    Nope gebruik geen awardwallet. Zou niet weten waarom mijn account dan geblokkeerd is. Zal er wel een telefoontje aan wagen....Dank!

5. Fripsmaster

Fripsmaster Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.337
    Trofeepunten:
    558
    Heb je al geprobeerd de boeking te maken in de ALL app?

6. VinceG

VinceG Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.992
    Trofeepunten:
    273
    Nou daar wordt hij nog gekker. Daar zie ik wel een icoontje met "ALL Punten" rechts onderin de foto. (Dat zie ik niet in de webapp), maar dan nog krijg ik geen mogelijkheid om punten in te wisselen als ik bij de betaalpagina ben aanbeland. :rolleyes:

7. Fripsmaster

Leuk Bevonden:
    2.337
    Trofeepunten:
    558
    Heel gek. Ik heb net twee dummy boekingen in de app gemaakt en daar kan ik, nadat ik mijn gegevens heb bevestigd (Reden van verblijf, etc.), mijn punten gebruiken. Ik ga er even vanuit dat je minimaal 2000 punten.

8. VinceG

VinceG Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.992
    Trofeepunten:
    273
    Ja klopt! Meer dan 20.000 punten :D
    Maar heb gebeld en het klopt dat mijn account is geblokkeerd. Lekker handig dat ze dit ook even doorgeven.....Niet dus.
    Dus moet documenten uploaden, maar dat werkt nu niet. :rolleyes:
    Wederom wachten op advies....

9. Tim82

Tim82 Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.465
    Trofeepunten:
    303
    Ik weet niet of alle hotels dat doen, maar mij is ook wel eens bij het afrekenen aan de receptie gevraagd of ik nog punten wou gebruiken bij het betalen. Als je niet al vooraf alles moet betalen, is dat eventueel ook nog het proberen waard om gewoon bij de receptie aan te geven dat je (een deel) met punten wil afrekenen.

10. STK9

STK9 Blue Tier

Leuk Bevonden:
    320
    Trofeepunten:
    63
    Is Accor Diamond status het waard om nog €280 dit jaar uit te geven? Voordelen klinken heel beperkt t.o.v. platinum, maar als er genereuzere upgrades ervaren worden als Diamond, wil ik er nog over nadenken...

11. Ozzietukker

Ozzietukker Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.085
    Trofeepunten:
    358
    Het is een lastig proces afrekenen met punten, want die vraag werd bevestigend beantwoord bij inchecken in Lissabon, en vervolgens duurde het een half uur voordat men het voor elkaar had.
    Waarom ik niet gewoon geboekt had met die punten, nou, op dat moment had ik ze dus nog niet.

Aan de andere kant, in Kyiv ging dat super snel en zonder problemen, ik had daar het idee dat de medewerker echt wist wat deze deed.

Wat wel vervelend is, bij een verblijf in Turkije zijn mijn 2 nachten en punten niet bijgeschreven, en dat valt natuurlijk wel mee qua aantallen, maar ik zou hier ook 3000 punten krijgen, en die heb ik nu dus ook niet, en het contact verloopt stroef van ja we hebben dit doorgezet. En bij een escalatie, ja het is nu naar de manager doorgezet, maar er gebeurd niets. Een beetje frustrerend is dat wel.

VinceG vindt dit leuk.
  12. VinceG

VinceG Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.992
    Trofeepunten:
    273
    Nou ik denk dat als mijn punten geblokkeerd zijn dat ik ze ook niet achteraf kan uitgeven. Ben nu 2 dagen verder en kan nog steeds mijn documenten niet uploaden. Begint nu wel vervelend te worden. Ik ben hier niet fout geweest oid.

Ik had zelfde met mijn stay in Ghana. Was ook niet bijgeschreven. De contactpersoon bij ALL heeft ze vervolgens zelf bijgeschreven omdat het contact ook zeer moeizaam verliep.

13. Tim82

Tim82 Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.465
    Trofeepunten:
    303
    Iemand hier ervaring met Sofitel Warsaw? Twijfel tussen deze en het IC hotel.

14. westi

westi Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.228
    Trofeepunten:
    223
    Vorig jaar zaten 2 vrienden van me daar, waren zeer tevreden. Ik ben niet bij hen op de kamer geweest, maar de bar was prima. :D

IC ben ik al heel lang niet meer geweest (overigens ook nooit geslapen)

Tim82 vindt dit leuk.
  15. Miya

Miya Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.977
    Trofeepunten:
    253
    Net terug van 8 nachten Sofitel Warsaw Victoria. Echt prima hotel, als Accor Gold junior suite upgrade gekregen bij check-in, dat was anders gewoon 400 piek meer geweest. Ook welkomst drankjes zijn te gebruiken voor Cocktails en het was vooral lekker warm binnen.

Vond de turn-down service ook erg prettig en housekeeping deed het ook goed. Zeker aanrader.

FlyingFonz, Daan3, lloydje33 en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. Tim82

Tim82 Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.465
    Trofeepunten:
    303
    Leuk om te horen! Ik heb het een paar dagen geleden geboekt, en kreeg een paar uur later meteen een persoonlijke mail dat ze hun uiterste best doen om me in ieder geval een gegarandeerde upgrade naar een luxury kamer te geven. :) Ik ga er vrijdag heen.

Ambtenaruh vindt dit leuk.
  17. westi

westi Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.228
    Trofeepunten:
    223
    Ik heb net geboekt bij Sofitel in Dubai. Nog even snel de ibis business card gekocht voor 60 EUR en nu maar hopen dat ik door de bijbehorende Accor Gold status ook een upgrade krijg.

18. Fripsmaster

Leuk Bevonden:
    2.337
    Trofeepunten:
    558
    Nice! Ik ga in maart naar Polen en had 2 nachten Hilton geboekt. Dit ga ik veranderen naar 1 nacht Hilton en 1 nacht Sofitel.

19. Godenzoon14

Godenzoon14 Silver Member

Leuk Bevonden:
    3.351
    Trofeepunten:
    508
    Sofitel Dubai Downtown? Ik heb dat 2 jaar geleden precies zo gedaan en toen kwam ik in een suite terecht :)

20. vanIJsselmuide

vanIJsselmuide Newbie

Leuk Bevonden:
    44
    Trofeepunten:
    18
    N.a.v. bovenstaande post heb ik net ook de IBIS kaart gekocht en daarmee direct de GOLD status verkregen.

Ik ga aanstaand weekend naar het Sofitel in Lissabon. Aangezien ik het hotel een paar weken terug "statusloos" heb geboekt, vraag ik mijzelf af of ik het hotel moet informeren over de nieuwe status of is dat overbodig?

Laatst bewerkt: 18 jan 2022

Deel Deze Pagina