Accor ALL (Sofitel, Novotel, Mercure, etc.) [was Le Club AccorHotels]

Discussie in 'Hotel programma's' gestart door LVH, 22 jul 2014.

1. Tim82

Tim82 Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.465
    Trofeepunten:
    303
    Koopje, ik krijg zelfs 999€ korting:

Screenshot_20211124-224941_Samsung Internet.jpg

lloydje33, RobertFB, DirkOnTour en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. RobertFB

RobertFB Silver Member

Leuk Bevonden:
    445
    Trofeepunten:
    63
    De triple points actie uit het bericht op de Home page is voor Qatar Privilege Club leden - de links gaan naar deze pagina:
    EXCLUSIVE OFFER FOR QATAR PRIVILEGE CLUB MEMBERS
    3X REWARD POINTS ON STAYS DURING BLACK FRIDAY
    Not a member? Join today and earn 1,000 bonus points from ALL

3. FlyRemco

FlyRemco Blue Tier

Leuk Bevonden:
    78
    Trofeepunten:
    28
    Voor nieuwe ALL leden, na eerste stay 2 nachten (https://all.accor.com/loyalty-progr...owm014358-001-all-with-qatar-airways.en.shtml)

4. theflyingrobman

theflyingrobman Blue Tier

Leuk Bevonden:
    564
    Trofeepunten:
    123
    Goed nieuws, de Ibis Budget aanbieding (€30,- cashback voor nieuwe leden van de Ibis Business Card) is correct! De uiteindelijke aanbieding is zelfs nog wat beter, daar waar ze bij Ibis Budget €90,- euro rekenen i.p.v. de €99,- online voor het jaarabonnement.

Mijn Accor status is zojuist ge-update naar GOLD :cool:

(Ten tijde van mijn boeking bij Ibis Budget Antwerpen was ik in de veronderstelling dat dit hotel vergelijkbaar met een Ibis Styles zou zijn...... dat had ik goed mis haha. Ibis Budget doet meer aan als een hostel dan hotel. Maar goed het levert je dus wel een goedkope weg naar Accor gold op :p Mooie bijkomstigheid!
    1. Boek bij een deelnemend Ibis Budget hotel een overnachting (deze aanbieding is ten tijde van schrijven sowieso actief bij Ibis Budget Antwerpen)
    2. Geef bij de receptie aan dat je gebruik wilt maken van de Ibis Business Card aanbieding met cashback.
    3. Je krijgt een inschrijf formulier en betaald €90,- aan de balie*
    4. Je ontvangt na c.a. vier dagen €30,- teruggestort op je creditcard
    5. Accor G:)LD unlocked!
    * Voor de oplettende lezer, bij mij lukte dit dus niet omdat de receptioniste nog niet op de hoogte was van hoe dit uit te voeren. Ze hebben mij derhalve digitaal verder geholpen, inmiddels zijn ze op de hoogte van de procedure en kan je dit dus conform de aanbieding rechtstreeks in het hotel regelen. Enjoy!

jphorn, FlyingFonz, ErwinLansing en 3 anderen vinden dit leuk.
  5. JdV030

JdV030 Blue Tier

Leuk Bevonden:
    510
    Trofeepunten:
    123
    Als ik dit zo lees ben ik blij dat ik bij mijn amex plat de gold status krijg zonder moeilijk gedoe

Ambtenaruh vindt dit leuk.
  6. jphorn

jphorn Blue Tier

Leuk Bevonden:
    772
    Trofeepunten:
    123
    Accor niet toch? Via een van de andere programma's kun je natuurlijk eenvoudig status match doen, maar Accor is niet een van de aangesloten AmEx programma's afaik.

Laatst bewerkt: 30 nov 2021
  7. RobertFB

RobertFB Silver Member

Leuk Bevonden:
    445
    Trofeepunten:
    63
    Doet Accor dan aan status matchen?

8. jphorn

jphorn Blue Tier

Leuk Bevonden:
    772
    Trofeepunten:
    123
    Nee. Je hebt gelijk. Fout van mijn kant. Dan is de snelste route nog steeds de Ibis Business Card voor €90,- p/j

9. Ambtenaruh

Ambtenaruh Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.762
    Trofeepunten:
    253
    Accepteren ze geen Amex? Vandaag verblijf proberen te boeken... na het boeken is het verblijf geannuleerd omdat de betaling niet gelukt is die ik met mn Amex heb gedaan...

10. DirkOnTour

DirkOnTour Silver Member Premium Member

Leuk Bevonden:
    628
    Trofeepunten:
    348
    Nooit problemen, dus ligt waarschijnlijk aan je kaart.

11. jphorn

jphorn Blue Tier

Leuk Bevonden:
    772
    Trofeepunten:
    123
    Niet allemaal helaas. De Mercure St Julians in Malta accepteer(de) alleen Visa en MC, zowel online bij boeken als achteraf aan de balie. We hebben het eerder ook in - ik meen Tsjechië - gehad dat alleen Visa/MC werd geaccepteerd voor de boeking.

Malta is sowieso erg dramatisch met je AmEx kaart. Ze zijn enorm into Visa vooral.

12. theflyingrobman

theflyingrobman Blue Tier

Leuk Bevonden:
    564
    Trofeepunten:
    123
    De route die ik heb omschreven is voor de budgeteer, gemakkelijker is natuurlijk gewoon rechtstreeks online lid te worden van de Ibis Business Card dan ben je met een paar muisklikken klaar :)

13. budjepaul

budjepaul Blue Tier

Leuk Bevonden:
    75
    Trofeepunten:
    28
    Ik heb het beeld dat het afhangt van het hotel - en de betaalopties die de franchisenemer van dat hotel aanbiedt.

jphorn en Ambtenaruh vinden dit leuk.
  14. Ambtenaruh

Ambtenaruh Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.762
    Trofeepunten:
    253
    Nogmaals de boeking gedaan, nu met m'n VISA. Even afwachten of deze er wel doorheen komt...
    Voor 30 euro per nacht wil ik deze toch wel geboekt hebben (KRK run)..... én, dan krijg ik eindelijk m'n 5 XP :p

#edit: boeking blijft vooralsnog staan, lijkt dus met de Amex te maken te hebben....

Laatst bewerkt: 1 dec 2021
    jphorn vindt dit leuk.
  15. PJOTR

PJOTR Blue Tier

Leuk Bevonden:
    298
    Trofeepunten:
    63
    Met lbis business card nachtje geboekt in Mercure Ostrava. Vanwege Gold status upgrade naar grote kamer, met onbeperkt gebruik minibar ( twee bier, twee fris en twee water). En uiteraard tweemaal welkomsdrankje. Kamer voor twee met vier bier voor €65 is zo gek nog niet.

Tim82, TimH, jphorn en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  16. Tim82

Tim82 Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.465
    Trofeepunten:
    303
    Dat klinkt goed! Echter is het heel erg verschillend per hotel hoe ze met de onbeperkte minibar omgaan. Meestal is ie namelijk sinds covid leeg en heb je pech. Bij Mercure Groningen staat ie wel vol, en bij Mercure Amsterdam Sloterdijk kreeg ik een papieren tas vol blikjes fris. Bij Novotel wel eens een welkomstdrankjes bon gekregen met 3 drankjes p.p. ivm de lege minibar. Maar meestal dus niks.

17. Tim82

Tim82 Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.465
    Trofeepunten:
    303
    Wat is dit trouwens, iemand die ook iets dergelijks heeft staan in het puntenoverzicht:

• Partner Transfer : Air France KLM
      03-12-2021

-1226
    Er zijn 1226 rewardspunten afgeboekt (zonder dat ik zelf iets heb gedaan) Ik heb wel de koppeling met Flyingblue staan zoals hier veel forumleden, maar er zijn nog nooit Accor punten afgeschreven.

18. TimH

TimH Blue Tier

Leuk Bevonden:
    383
    Trofeepunten:
    63
    Hier hetzelfde. Werkelijk geen idee wat hiervan de reden is. Op de koppeling na heb ik geen automatisch overschrijving oid geactiveerd.

19. Ambtenaruh

Ambtenaruh Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.762
    Trofeepunten:
    253
    Zal toch niet dat de KLM/AF IT-afdeling ook voor Accor aan het werk is??

Ruut en Vliegende_Keep vinden dit leuk.
  20. Merel67

Merel67 Blue Tier

Leuk Bevonden:
    34
    Trofeepunten:
    28
    Wanneer en waar krijg je onbeperkt minibar?
    Ik heb platinumstatus, maar nog nooit onbeperkt minibar gehad, wel lounge toegang.

Deel Deze Pagina