Accor ALL (Sofitel, Novotel, Mercure, etc.) [was Le Club AccorHotels]

Discussie in 'Hotel programma's' gestart door LVH, 22 jul 2014.

1. Pictor

Pictor Blue Tier

Leuk Bevonden:
    658
    Trofeepunten:
    123
    ACCOR maakt er een potje van de laatste tijd. Bij overnachtingen gedeeltelijk met punten betaald worden de overnachtingen en bijbehorende punten niet goed toegekend en al helemaal de gekoppelde FB puntjes niet. Zelfs het resterende bedrag bij gedeeltelijk met punten betalen wordt dubbel afgeschreven.
    Steeds moet je dan zelf actie ondernemen om het recht te zetten, en soms gaat het dan goed maar niet eens altijd.
    Ben wel een beetje klaar met ACCOR en heb inmiddels status match met Hilton gedaan.

Tim82 vindt dit leuk.
  2. Tim82

Tim82 Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.465
    Trofeepunten:
    303
    Ja dat kan ik idd beamen. Heb steeds vaker situties zoals jij omschrijft. Ik blijf stug mailen en bellen naar de hotels zelf. Had van de week deze mail gekregen omdat ik geen punten kreeg in Mövenpick Den Bosch (was 1000 bonuspunten actie)

"Wij zijn aan het uitzoeken wat er mis is gegaan met de Loyalty punten. Doordat het bij ons niet goed in het systeem heeft gestaan heeft u ook geen extra's gehad. Mocht u nog eens terugkomen bij ons dan gaan wij dit goedmaken met u.

De punten zijn vandaag bijgeschreven.

Wij danken u voor uw verblijf in ons hotel en kijken ernaar uit u in de toekomst weer te mogen begroeten als onze gast."

En in Genève bij het Novotel stond de creditcard al aangeslagen voor het hele tarief én ik had al 120€ met punten betaald. Als ik net aankom na een vlucht etc ben ik doorgaans moe en kijk ik niet zo goed meer aan een hotel balie. Dan kan het dus helaas mis gaan.

Daarentegen ben ik op dit moment in Mövenpick Den Haag en daar kreeg ik dan weer een dubbele upgrade naar een junior suite met een prijsverschilvan 110€ p.n.

3. Eagle

Eagle Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.309
    Trofeepunten:
    203
    Hoe lang duurt de bijschrijving van punten bij Accor voor de gemaakte vluchten bij jou ongeveer? Bij mij was dit normaliter binnen enkele dagen, maar van laatste vlucht 1,5 week geleden heb ik nog niks gekregen.

4. TimH

TimH Blue Tier

Leuk Bevonden:
    383
    Trofeepunten:
    63
    De laatste bijschrijving was voor een vlucht die in 2,5 week eerder had gemaakt.

Eagle vindt dit leuk.
  5. Tommy

Tommy Blue Tier

Leuk Bevonden:
    598
    Trofeepunten:
    123
    Ik had juist laatst ineens enorm veel Accor punten voor een verblijf gekregen en ik werd ineens Platinum terwijl ik echt niet zoveel heb geslapen in Accor hotels…

Snap niet zoveel van het programma. Kan ook voor 500 euro gratis kamers boeken, mij hoor je niet klagen… :))

Ruut, Amsterdam, lloydje33 en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. Ozzietukker

Ozzietukker Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.085
    Trofeepunten:
    358
    Bijzonder gisterenavond bijschrijving van de vlucht van afgelopen vrijdag, maar vluchten van de week daarvoor nog niet.
    Nu betreft het echt puntjes en geen honderden punten gezien het relatief korte vluchten in een voor mij gunstige boekingsklasse zijn, maar ook gezien de boekingsproblemen de laatste tijd lijkt het allemaal niet stabiel, ik verdenk it van mijn werkgever ook daar te werken

Ambtenaruh vindt dit leuk.
  7. Fripsmaster

Fripsmaster Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.337
    Trofeepunten:
    558
    Ik had een paar weken geleden gemaild, ik miste nog punten bij mijn FB account van een Ibis Styles. Vandaag een reactie gehad op mijn emailuitwisseling: er is blijkbaar een glitch en ze verwachten een oplossing eind volgende week. Mochten de punten er nog steeds niet bij staan, dan moet ik ze maar weer contacteren.

DirkOnTour en lloydje33 vinden dit leuk.
  8. lloydje33

lloydje33 Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.474
    Trofeepunten:
    583
    Hier nu ook pas een bijschrijving van vlucht 2,5 week geleden. Lijkt gefixt dus

9. Eagle

Eagle Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.309
    Trofeepunten:
    203
    Vluchten van 28 oktober zijn vandaag door Accor bij mij bijgeschreven.

10. FlyingDuck

FlyingDuck Blue Tier

Leuk Bevonden:
    172
    Trofeepunten:
    43
    jphorn, lloydje33 en Ambtenaruh vinden dit leuk.
  11. FlyingDuck

FlyingDuck Blue Tier

Leuk Bevonden:
    172
    Trofeepunten:
    43
    Precies! Systeem geeft automatisch aan

12. Fripsmaster

Leuk Bevonden:
    2.337
    Trofeepunten:
    558
    Mijn punten van drie verblijven zijn eindelijk in mijn FB account bijgeschreven. Nu nog wachten op de bijschrijving van mijn laatste verblijf (afgelopen donderdag) in mijn ALL account.

DirkOnTour vindt dit leuk.
  13. TimH

TimH Blue Tier

Leuk Bevonden:
    383
    Trofeepunten:
    63
    Bij mij zijn vandaag ook meerdere verblijven bijgeschreven. Lijkt het toch allemaal weer te werken ;)

Ambtenaruh en Fripsmaster vinden dit leuk.
  14. Fripsmaster

Leuk Bevonden:
    2.337
    Trofeepunten:
    558
    Tot mijn verbazing zag ik dat er een Mercure in Valkenburg komt!!

Bijgevoegde bestanden:

Tim82, lloydje33, jphorn en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  15. Tim82

Tim82 Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.465
    Trofeepunten:
    303
    Is dat een omgekatte Fletcher of wat anders?

16. lloydje33

lloydje33 Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.474
    Trofeepunten:
    583
    Het is nu het Black Label Hotel en ziet er best aardig uit. Eigendom van de zelfde toko als het nieuwe DT in Sittard.

17. Fripsmaster

Leuk Bevonden:
    2.337
    Trofeepunten:
    558
    En van de Merici in Sittard.

lloydje33 vindt dit leuk.
  18. Ambtenaruh

Ambtenaruh Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.762
    Trofeepunten:
    253
    Behalve als je er wellicht familie zou hebben wonen, mêhr doa wilse tog neet gevonje wére.... auw wieje....

*kijkt naar z'n paspoort.... geboorteplaats.... Zitterd:(

Amsterdam, Fripsmaster, lloydje33 en 3 anderen vinden dit leuk.
  19. theflyingrobman

theflyingrobman Blue Tier

Leuk Bevonden:
    564
    Trofeepunten:
    123
    Zoals reeds een aantal IF'ers al gemeld hadden, met een Ibis Business Card wordt je direct Gold bij Accor voor €99,- per jaar.

Afgelopen weekend zag ik de volgende poster hangen bij Ibis Budget (geen aanrader overigens, eens maar nooit weer :p) in Antwerpen; €30,- cashback als je in het hotel de business card aanvraagt.

Accor zou Accor niet zijn als dit weer wat anders ligt natuurlijk, bij de receptie wisten ze niet hoe ze met de cashback om moesten gaan en er werd mij verzocht een e-mailtje te sturen. Zo gezegd zo gedaan, met als huidige status: "I will get back to you as soon as we know how we can arrange the cashback for you."

Ik houd jullie op de hoogte van de uitkomst van deze promotie :D

Bijgevoegde bestanden:

FlyingDuck en Ambtenaruh vinden dit leuk.
  20. RobertFB

RobertFB Silver Member

Leuk Bevonden:
    445
    Trofeepunten:
    63
    Zeggen we niet "gribis"? Deze cashback aanbieding geldt overigens in alle Ibis Budget hotels. Ben inderdaad benieuwd of Accor er in slaagt dit goed af te handelen....

Laatst bewerkt: 25 nov 2021
    theflyingrobman vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina