Accor ALL (Sofitel, Novotel, Mercure, etc.) [was Le Club AccorHotels]

Discussie in 'Hotel programma's' gestart door LVH, 22 jul 2014.

  1. Miya

    Miya Silver Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    1.926
    Trofeepunten:
    253
    lloydje33 en Vliegende_Keep vinden dit leuk.
  2. Vliegende_Keep

    Vliegende_Keep Silver Member

    Berichten:
    1.647
    Leuk Bevonden:
    2.422
    Trofeepunten:
    358
    Zie dat mijn geboekte hotel nog steeds dezelfde prijs is als ik via die website er heen ga.

    Klopt ook dat je nergens op een link hoeft te klikken om je aanmelden bij deze toch?
     
  3. Ozzietukker

    Ozzietukker Silver Member

    Berichten:
    1.726
    Leuk Bevonden:
    1.958
    Trofeepunten:
    298
    Volgens mij hoef je inderdaad niet op een link te klikken, de reservering is in mijn geval wel een euro of 15 goedkoper voor 2 nachten in Lisboa.
    Dus ik ga de boeking die ik heb toch maar annuleren en aanpassen.
     
    Vliegende_Keep vindt dit leuk.
  4. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.693
    Leuk Bevonden:
    1.922
    Trofeepunten:
    648
    Vergeet voor Accor boekingen de cashback niet. Topcashback UK heeft momenteel mooie percentages voor Accor.
     
    lloydje33 vindt dit leuk.
  5. FlyingDuck

    FlyingDuck Blue Tier

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    168
    Trofeepunten:
    43
    Toch wel stiekem erg benieuwd de redenen om minder bij Accor te boeken. Zelf tot nu toe nog geen minpuntjes gevonden.
     
  6. Vliegende_Keep

    Vliegende_Keep Silver Member

    Berichten:
    1.647
    Leuk Bevonden:
    2.422
    Trofeepunten:
    358
    Toch weer een paar Portjes.. ;)

    Ik hoef gelukkig niet opnieuw te boeken want had op de 19e geboekt en deze conditions begonnen op de 17e :)
     
  7. Sandor

    Sandor Silver Member

    Berichten:
    919
    Leuk Bevonden:
    1.188
    Trofeepunten:
    428
    Verder niets tegen Accor (hotels) behalve hun brakke IT, maar wil m'n Hilton status behouden en boek dus liever daar dit jaar wanneer ik de keuze heb.
     
  8. Fripsmaster

    Fripsmaster Silver Member

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    2.302
    Trofeepunten:
    558
    Ik ben lange tijd ALL Plat geweest (nu Gold) maar als je HH Plat bent, merk je een duidelijk verschil in behandeling van klachten. Dat gaat bij Hilton veel sneller plus wordt je soms gecompenseerd.

    Hilton heeft (zeker nu met corona) een beter annuleringsbeleid. Ik zit nog met een voucher van ALL, ik had liever het geld terug gezien op mijn rekening.

    En ontbijt bij je verblijf als Gold lid bij Hilton is wel erg fijn. Helaas niet het geval bij ALL.
     
    FlyingDuck vindt dit leuk.
  9. Fripsmaster

    Fripsmaster Silver Member

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    2.302
    Trofeepunten:
    558
    Heeft er iemand ervaring met daystays bij ALL? Krijg je ook je punten? En wordt je stay ook meegerekend voor je status?
     
  10. FlyingDuck

    FlyingDuck Blue Tier

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    168
    Trofeepunten:
    43
    Heb ook nog een voucher van ACCOR, maar als de 18 maanden voorbij zijn krijg ik gewoon mij geld terug is mij verteld :)
     
  11. FlyingDuck

    FlyingDuck Blue Tier

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    168
    Trofeepunten:
    43
  12. Bazzy

    Bazzy Newbie

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    64
    Trofeepunten:
    18
    Meer bekend over de All credit cards

    Here are the cards:
    • ALL – VISA Pulse (aimed at Millennials) – a monthly fee of €4.5 (€53 per year)
    • ALL – VISA Explorer (for clients who travel extensively for work or leisure) monthly fee of €13.5 (€162 per year)
    • ALL – VISA Ultimate (for super-premium clients) monthly fee of €34 ($408 per year)
    Cards come with yearly bonus nights:
    • ALL – VISA Pulse – 10 NIGHTS
    • ALL – VISA Explorer – 20 NIGHTS
    • ALL – VISA Ultimate – 30 NIGHTS
    Sign Up Bonus
    • ALL – VISA Pulse – 1,000 Rewards points (worth €20)
    • ALL – VISA Explorer –2,000 Rewards points (worth €40)
    • ALL – VISA Ultimate – 5,000 Rewards points ( worth €100)
    Rewards
    • ALL – VISA Pulse – 0.25 points per €1 (0.5% return in the form of ALL points)
    • ALL – VISA Explorer – 0.4 points per €1 (0.8% return in the form of ALL points)
    • ALL – VISA Ultimate – 1 points per €1 (2% return in the form of ALL points)
     
    ErwinLansing vindt dit leuk.
  13. theflyingrobman

    theflyingrobman Blue Tier

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    474
    Trofeepunten:
    63
    Ik snap niet waarom Accor het voor leden zo nodeloos ingewikkeld maakt om te profiteren van haar aanbiedingen. Elke keer als je mee doet aan een aanbieding, staat er in de kleine lettertjes "Only bookings made after successful registration via the login button are eligible for this bonus offer."

    Dus dit wordt weer mijn huidige booking annuleren en een nieuwe maken bij het zelfde hotel om gebruik te kunnen maken van de nieuwe actie :confused:
     
    Menno en Bijzonderetickets vinden dit leuk.
  14. RobertFB

    RobertFB Silver Member

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    440
    Trofeepunten:
    63
    Het klinkt misschien een beetje flauw om te zeggen... maar dit klinkt heel erg als Accor...
     
    theflyingrobman vindt dit leuk.
  15. Tim82

    Tim82 Silver Member

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    1.465
    Trofeepunten:
    303
    Ik had gister een etentje in Novotel Amsterdam city, en heb bij het afrekenen mijn emailadres gegeven, voor de punten. Nu zie ik dat er ook statusovernachting 2x1 zijn bijgeschreven en statuspunten x2. Naast natuurlijk de rewards x3 en de accelator voor gold. Zo is een etentje dus ook lucratief gelet op punten.
     
    Thijsk, Fripsmaster, Derek en 5 anderen vinden dit leuk.
  16. jphorn

    jphorn Blue Tier

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    772
    Trofeepunten:
    123
    Dat is uiteindelijk dus een heel goedkoop etentje geworden :cool:
     
  17. Fripsmaster

    Fripsmaster Silver Member

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    2.302
    Trofeepunten:
    558
    Ik zie dat ALL nu ook daystays aanbiedt, ik heb hier geen ervaringen mee, jullie wel?

    Ook zag ik dat er een nieuwe 4x aanbieding is voor de Ibis Styles Scheveningen. De vernieuwing had ik kort aangestipt in mijn ervaring met de Ibis Styles Delft.
     
    Laatst bewerkt: 12 jul 2021
  18. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.693
    Leuk Bevonden:
    1.922
    Trofeepunten:
    648
    Interessant! Is dit iets dat het hotel op eigen initiatief aanbiedt? Want bij Accor zelf moet je eerst een creditcard koppelen en is het bovendien alleen van toepassing bij bepaalde hotels. Waarvan er helaas geen in Nederland zijn. https://restaurants.accor.com/themes/earn-rewards-points-on-food-and-beverages.en.shtml
     
  19. Tim82

    Tim82 Silver Member

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    1.465
    Trofeepunten:
    303
    Een creditcard koppelen? Wat bedoel je daar precies mee? Ik heb al vaker gemerkt dat wat je extra uitgeeft in een Accor hotel aan eten en drinken meetelt voor de punten, ook in NL. Ik had nog niet eerder ipv overnachten enkel gegeten, maar zoals ik omschreef kreeg ik daar ook reward, statuspunten en 2 statusovernachtingen voor.

    Ah ik zie je link, misschien dat het geholpen heeft om ernaar te vragen.
     
  20. Fripsmaster

    Fripsmaster Silver Member

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    2.302
    Trofeepunten:
    558
    Gisteren was ik aan het kijken voor ene last-minute voor Den Bosch Movenpick. Zie ik tot mijn verbazing Ibis Styles Arnhem Centrum in de lijst staan! Ik zie dat je pas vanaf maandag 15 november kan boeken.
     
    Laatst bewerkt: 19 jul 2021
    Tim82, lloydje33 en DirkOnTour vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina