Ja, alle eReward Opinion Points die je verdient door mee te doen aan enquetes kun je inwisselen voor ALL Accor points. Er zijn ook andere loyalty programma's waar je de punten voor kunt inwisselen (oa. BA, Eurowings en IHG). Zie afbeelding.
Snap niet waarom er geen goede deals zijn nu om rewardsnights/punten te kopen.. Is toch een manier om wat revenue te generen!
Heeft iemand hier al gebruik van gemaakt? Ik heb me geregisteerd en geboekt maar na afloop (ik ben gold) geen 10 nachten bijgeschreven gekregen. Blijkbaar staat in de kleine lettertjes dat je moet boeken via "Flight Centre Travel Group"? Die website vond ik er alleen wel vaag uitzien. Iemand hier die dit wel gelukt is?
Die heb ik inderdaad gevonden, maar geen link om te boeken (voorgaande Accor acties hadden die altijd wel). Als ik Google naar dat bedrijf krijg ik een Australisch reisbureau met prijzen die ongeveer 40% hoger liggen dan dat ik direct zou boeken bij Accor. Al met al word ik daar niet blij van. Ik ben erg benieuwd naar de ervaringen van iemand die wel op deze manier geboekt heeft (of eigenlijk vooral iemand die wel de extra nachten gekregen heeft).
ik weet niet of het al bekend is, maar Accor gaat in 2021 alle Statuspunten en -nachten verdubbelen. En alle Statuspunten en -nachten gespaard in 2020 (van 1 juli 2020 t/m 31 december 2020) worden meegenomen naar 2021. Deze punten worden uiterlijk februari 2021 bijgeschreven op je balans.
Ja ik zag het! Ik heb einde van het jaar nog een best dure trip in Accor hotel staan, dus in baal hiervan.... hahaha
Kan je die niet omboeken naar een andere keten waardoor je daar wellicht beter spaart? IHG heeft bv. nu Fast Track waardoor je maar twee nachten nodig hebt voor Gold.
Als ik bij een boeking mijn Accor punten inzet en ik annuleer later, krijg ik deze punten dan wel terug? Of kan ik ook gewoon ter plaatste zeggen dat ik (deels) met punten wil betalen?
Oh, laat maar, misschien eerst zelf eens de voorwaarden lezen.. 5. Verlies ik mijn punten als ik mijn verblijf annuleer of wijzig? In de volgende gevallen worden uw punten teruggestort op uw ALL - Accor Live Limitless-account teruggestort: • Annulering van de reservering bij het falen of weigeren van de betaling; • Annulering van een reservering met annuleerbaar en wijzigbaar tarief voorafgaand aan het verblijf; • Wijziging van een reservering met annuleerbaar of wijzigbaar tarief waarbij het aanvankelijke aantal gebruikte ALL - Accord Live Limitless-punten moet worden verminderd (behalve als u al in het hotel hebt ingecheckt); • Als u niet incheckt bij het hotel en het tarief annuleerbaar en wijzigbaar is (het bedrag van de eerste nacht wordt gefactureerd). Uw punten worden niet teruggestort als u een reservering zonder wijzigbaar of annuleerbaar tarief wijzigt of annuleert.
Klopt! Was voor mij wel een heel gedoe om punten terug te krijgen na annulering met speciale covid voorwaarden, dus zou de punten lekker bij check-out gebruiken. Dan kan je ze ook per 1000 gebruiken in plaats van 2000!
Als je een overnachting deels met punten betaald hebt, telt de overnachting dan eigenlijk wel mee voor je status?
Oude jaar mee gedaan aan fast track en deze nachten staan nog steeds in mijn account, want die werden meegenomen naar 2021. Hoop straks bij de 30 nachten Plat te krijgen, even afwachten of het ook zo werkt. Eerste boeking weer gedaan bij Accor
Je moet volgens mij 60 nachten hebben voor platinum. Nachten uit 2021 tellen dubbel. De nachten uit tweede helft van 2020 zijn meegegaan naar 2021.
Nou dat weet ik dus niet zo, want ik las op loyaltylobby: Silver = 10 nights or €800 (2,000 status points) | 2021 5 nights or €400 (1000 status points) Gold = 30 nights or €2,800 (7,000 status points) | 2021 15 nights or €1,400 (3,500 status points) Platinum = 60 nights or €5,600 (14,000 status points) | 2021 30 nights or €2,800 (7,000 status points) Diamond = €10,400 (26,000 status points) | 2021 €5,200 (13,00 status point) Laat ik hopen dat dit het geval is, want dat zou super zijn met de punten van vorig jaar.