Accor ALL (Sofitel, Novotel, Mercure, etc.) [was Le Club AccorHotels]

Discussie in 'Hotel programma's' gestart door LVH, 22 jul 2014.

  1. jphorn

    jphorn Blue Tier

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    772
    Trofeepunten:
    123
    Ja, alle eReward Opinion Points die je verdient door mee te doen aan enquetes kun je inwisselen voor ALL Accor points. Er zijn ook andere loyalty programma's waar je de punten voor kunt inwisselen (oa. BA, Eurowings en IHG). Zie afbeelding.
     
    Robinho vindt dit leuk.
  2. Robinho

    Robinho Silver Member

    Berichten:
    618
    Leuk Bevonden:
    333
    Trofeepunten:
    63
    Snap niet waarom er geen goede deals zijn nu om rewardsnights/punten te kopen..
    Is toch een manier om wat revenue te generen!
     
    Ruut vindt dit leuk.
  3. Jos86

    Jos86 Newbie

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    16
    Trofeepunten:
    3
    Heeft iemand hier al gebruik van gemaakt? Ik heb me geregisteerd en geboekt maar na afloop (ik ben gold) geen 10 nachten bijgeschreven gekregen. Blijkbaar staat in de kleine lettertjes dat je moet boeken via "Flight Centre Travel Group"? Die website vond ik er alleen wel vaag uitzien. Iemand hier die dit wel gelukt is?
     
  4. FlyRemco

    FlyRemco Blue Tier

    Berichten:
    156
    Leuk Bevonden:
    77
    Trofeepunten:
    28
    Hier ook een stay (16-10-2020) maar nog geen nachten.
     
  5. DirkOnTour

    DirkOnTour Silver Member Premium Member

    Berichten:
    527
    Leuk Bevonden:
    602
    Trofeepunten:
    348
    Dat staat inderdaad in de Terms & Conditions, op de pagina van ALL waar Loyaltylobby heen linkt.
    Knipsel.JPG
     
  6. Jos86

    Jos86 Newbie

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    16
    Trofeepunten:
    3
    Die heb ik inderdaad gevonden, maar geen link om te boeken (voorgaande Accor acties hadden die altijd wel). Als ik Google naar dat bedrijf krijg ik een Australisch reisbureau met prijzen die ongeveer 40% hoger liggen dan dat ik direct zou boeken bij Accor. Al met al word ik daar niet blij van.

    Ik ben erg benieuwd naar de ervaringen van iemand die wel op deze manier geboekt heeft (of eigenlijk vooral iemand die wel de extra nachten gekregen heeft).
     
  7. lloydje33

    lloydje33 Silver Member

    Berichten:
    1.577
    Leuk Bevonden:
    2.391
    Trofeepunten:
    583
    Idem hier helaas. Ook een stay maar alleen de gewone nachten gehad. Beetje jammer weer van Accor.
     
  8. FlyingDuck

    FlyingDuck Blue Tier

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    170
    Trofeepunten:
    43
    Heb zelf wel de +10 nachten gekregen na registratie. Gewoon geboekt in de app van Accor.
     
  9. jphorn

    jphorn Blue Tier

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    772
    Trofeepunten:
    123
    ik weet niet of het al bekend is, maar Accor gaat in 2021 alle Statuspunten en -nachten verdubbelen. En alle Statuspunten en -nachten gespaard in 2020 (van 1 juli 2020 t/m 31 december 2020) worden meegenomen naar 2021. Deze punten worden uiterlijk februari 2021 bijgeschreven op je balans.
     

    Bijgevoegde bestanden:

    lloydje33, Arjan69, arjen05 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  10. Tommy

    Tommy Blue Tier

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    598
    Trofeepunten:
    123
    Ja ik zag het! Ik heb einde van het jaar nog een best dure trip in Accor hotel staan, dus in baal hiervan.... hahaha
     
  11. jphorn

    jphorn Blue Tier

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    772
    Trofeepunten:
    123
    Kan je die niet omboeken naar een andere keten waardoor je daar wellicht beter spaart? IHG heeft bv. nu Fast Track waardoor je maar twee nachten nodig hebt voor Gold.
     
  12. lloydje33

    lloydje33 Silver Member

    Berichten:
    1.577
    Leuk Bevonden:
    2.391
    Trofeepunten:
    583
    Kon dat maar... Helaas
     
  13. Vliegende_Keep

    Vliegende_Keep Silver Member

    Berichten:
    1.660
    Leuk Bevonden:
    2.438
    Trofeepunten:
    358
    Als ik bij een boeking mijn Accor punten inzet en ik annuleer later, krijg ik deze punten dan wel terug?
    Of kan ik ook gewoon ter plaatste zeggen dat ik (deels) met punten wil betalen?
     
  14. Vliegende_Keep

    Vliegende_Keep Silver Member

    Berichten:
    1.660
    Leuk Bevonden:
    2.438
    Trofeepunten:
    358
    Oh, laat maar, misschien eerst zelf eens de voorwaarden lezen.. ;)

    5. Verlies ik mijn punten als ik mijn verblijf annuleer of wijzig?
    In de volgende gevallen worden uw punten teruggestort op uw ALL - Accor Live Limitless-account teruggestort:

    • • Annulering van de reservering bij het falen of weigeren van de betaling;
    • • Annulering van een reservering met annuleerbaar en wijzigbaar tarief voorafgaand aan het verblijf;
    • • Wijziging van een reservering met annuleerbaar of wijzigbaar tarief waarbij het aanvankelijke aantal gebruikte ALL - Accord Live Limitless-punten moet worden verminderd (behalve als u al in het hotel hebt ingecheckt);
    • • Als u niet incheckt bij het hotel en het tarief annuleerbaar en wijzigbaar is (het bedrag van de eerste nacht wordt gefactureerd).
    Uw punten worden niet teruggestort als u een reservering zonder wijzigbaar of annuleerbaar tarief wijzigt of annuleert.
     
  15. FlyRemco

    FlyRemco Blue Tier

    Berichten:
    156
    Leuk Bevonden:
    77
    Trofeepunten:
    28
    Klopt!
    Was voor mij wel een heel gedoe om punten terug te krijgen na annulering met speciale covid voorwaarden, dus zou de punten lekker bij check-out gebruiken. Dan kan je ze ook per 1000 gebruiken in plaats van 2000!
     
    lloydje33 en Vliegende_Keep vinden dit leuk.
  16. Tim82

    Tim82 Silver Member

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    1.465
    Trofeepunten:
    303
    Als je een overnachting deels met punten betaald hebt, telt de overnachting dan eigenlijk wel mee voor je status?
     
  17. Daan3

    Daan3 Silver Member

    Berichten:
    1.650
    Leuk Bevonden:
    1.705
    Trofeepunten:
    523
    Ja
     
  18. FlyingDuck

    FlyingDuck Blue Tier

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    170
    Trofeepunten:
    43
    Oude jaar mee gedaan aan fast track en deze nachten staan nog steeds in mijn account, want die werden meegenomen naar 2021. Hoop straks bij de 30 nachten Plat te krijgen, even afwachten of het ook zo werkt. Eerste boeking weer gedaan bij Accor :)
     
  19. DirkOnTour

    DirkOnTour Silver Member Premium Member

    Berichten:
    527
    Leuk Bevonden:
    602
    Trofeepunten:
    348
    Je moet volgens mij 60 nachten hebben voor platinum. Nachten uit 2021 tellen dubbel. De nachten uit tweede helft van 2020 zijn meegegaan naar 2021.
     
    FlyingDuck vindt dit leuk.
  20. FlyingDuck

    FlyingDuck Blue Tier

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    170
    Trofeepunten:
    43
    Nou dat weet ik dus niet zo, want ik las op loyaltylobby:

    • Silver = 10 nights or €800 (2,000 status points) | 2021 5 nights or €400 (1000 status points)
    • Gold = 30 nights or €2,800 (7,000 status points) | 2021 15 nights or €1,400 (3,500 status points)
    • Platinum = 60 nights or €5,600 (14,000 status points) | 2021 30 nights or €2,800 (7,000 status points)
    • Diamond = €10,400 (26,000 status points) | 2021 €5,200 (13,00 status point)
    test.PNG

    Laat ik hopen dat dit het geval is, want dat zou super zijn met de punten van vorig jaar.
     

Deel Deze Pagina