Accor ALL (Sofitel, Novotel, Mercure, etc.) [was Le Club AccorHotels]

Discussie in 'Hotel programma's' gestart door LVH, 22 jul 2014.

  1. Tim82

    Tim82 Silver Member

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    1.465
    Trofeepunten:
    303
    Ik ben nu silver met dit:

    accor.jpg
     
  2. FlyingDuck

    FlyingDuck Blue Tier

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    168
    Trofeepunten:
    43
    Zou verwachten dat je nu gold zou zijn, na 15 nachten... heb je het al eens gevraagd aan klantenservice?
     
  3. lloydje33

    lloydje33 Silver Member

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    2.368
    Trofeepunten:
    583
    Zoals ik dit interpreteer heeft accor niet het aantal benodigde nachten verlaagd maar tellen alle nachten dubbel. Voor Gold dus 15 echte nachten = verdubbeld 30=gold. voor plat geldt dan 30 echte nachten= 60dubbel=plat.

    @Tim82 staat in dit geval op 7 nachten in 2021*2=14+8 roll over van 2020. Hij moet dan nog 4 nachten slapen bij accor en heeft dan gold (30 nachten).
     
    Amsterdam, FlyingDuck, Tim82 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  4. FlyingDuck

    FlyingDuck Blue Tier

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    168
    Trofeepunten:
    43
    Zo had ik het nog niet gezien, dank voor het delen! Denk dat je gelijk hebt!
     
  5. Tim82

    Tim82 Silver Member

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    1.465
    Trofeepunten:
    303
    Wat @lloydje33 beschrijft klopt; ik heb nu 4 overnachtingen gedaan in 3 hotels ben gold geworden.
    1x in het Novotel Hoofddorp geslapen, waar het personeel me enorm positief opviel en alles lekker fris en modern nog is. Alleen de ligging is nogal troosteloos... Ik ben voor wat boodschappen op en neer getreind naar Schiphol...

    1x in Pullman Eindhoven, daar heb ik al een paar keer eerder verbleven en nu een iets duurdere premium kamer genomen. Dit vond ik echter een mindere kamer dan de instapkamer. Hij was een aantal m2 krapper en ik had pech met een blaffende hond op de gang die je steeds hoorde. Eerdere keren heb ik daar ook al aparte dingen meegemaakt zoals een verdwaalde oude Duitse dame die om 3u 's nachts op mijn kamerdeur stond te kloppen de hele tijd omdat ze niet meer wist uit welke kamer ze kwam en ze dacht dat het de mijne moest zijn. Toch vind ik het een fijn hotel waar ik graag terugkom.

    1x Mercure Den Haag centrum. In dit hotel heb werd ik het meest uitgerust wakker, iets wat ik gezien de ligging midden in het centrum naast een bouwput niet had verwacht. Heerlijk rustig en een receptie die mijn kamervoorkeuren (waarvan ik overigens niet weet waar ik dat ooit heb ingevuld?) al voor me had klaarliggen.

    Ik ben al eerder gold geweest en had toen wel vaak pech met upgrades of later uitchecken etc. Dikwijls was het vol, of kreeg ik te horen dat je bij een junior suite niet later kan uitchecken omdat ze langer nodig hebben met de housekeeping etc.
     
  6. lloydje33

    lloydje33 Silver Member

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    2.368
    Trofeepunten:
    583
  7. FlyingDuck

    FlyingDuck Blue Tier

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    168
    Trofeepunten:
    43
    Gelijk meegenomen! Hopelijk geld deze actie ook voor de NL leden, want kan de offer niet vinden op de EN/NL pagina.
     
  8. Vliegende_Keep

    Vliegende_Keep Silver Member

    Berichten:
    1.647
    Leuk Bevonden:
    2.422
    Trofeepunten:
    358
    Zie net die mail van Accor van deze actie, gelukkig bieden ze ook nog een fijne Mediterranean getaway naar Israel aan. o_O
     
  9. Ozzietukker

    Ozzietukker Silver Member

    Berichten:
    1.726
    Leuk Bevonden:
    1.958
    Trofeepunten:
    298
    Ik kon mij wel aanmelden. We gaan het zien, 2 bestaande boekingen geannuleerd en opnieuw geboekt voor een zelfs iets lagere prijs.
     
    FlyingDuck en lloydje33 vinden dit leuk.
  10. Tim82

    Tim82 Silver Member

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    1.465
    Trofeepunten:
    303
    Er loopt toch al een dubbele punten actie? Of moet ik mijn boeking voor volgende week opniew boeken?
     
  11. lloydje33

    lloydje33 Silver Member

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    2.368
    Trofeepunten:
    583
    De actie die al loopt is voor statuspunten. Dit is voor de rewardspunten en staat dus los hiervan.
     
    FlyingDuck vindt dit leuk.
  12. Sandor

    Sandor Silver Member

    Berichten:
    919
    Leuk Bevonden:
    1.188
    Trofeepunten:
    428
    Krijg mezelf niet aangemeld/telkens weer een error jammer genoeg.
     
  13. Pictor

    Pictor Blue Tier

    Berichten:
    218
    Leuk Bevonden:
    623
    Trofeepunten:
    123
    Het wil soms helpen om je cookies even te verwijderen
     
    Sandor vindt dit leuk.
  14. Fripsmaster

    Fripsmaster Silver Member

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    2.302
    Trofeepunten:
    558
    Wellicht hadden het jullie al gezien, maar je kan weer extra punten verdienen bij nieuwe hotels, o.a. Ibis Styles Delft en Movenpick Den Haag. In combinatie met de andere huidige aanbieding, wellicht een groot aantal punten binnen te harken.
     
    Sandor, KarinS, FlyingDuck en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  15. Vliegende_Keep

    Vliegende_Keep Silver Member

    Berichten:
    1.647
    Leuk Bevonden:
    2.422
    Trofeepunten:
    358
    theflyingrobman, lloydje33 en FlyingDuck vinden dit leuk.
  16. FlyingDuck

    FlyingDuck Blue Tier

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    168
    Trofeepunten:
    43
    Accor is lekker bezig met al deze aanbiedingen, heel blij mee :)
     
  17. Vliegende_Keep

    Vliegende_Keep Silver Member

    Berichten:
    1.647
    Leuk Bevonden:
    2.422
    Trofeepunten:
    358
    Hmm, lees net de voorwaarden en zie dat Spanje er niet bij staat, beetje jammer dit.
     
    theflyingrobman, lloydje33 en FlyingDuck vinden dit leuk.
  18. theflyingrobman

    theflyingrobman Blue Tier

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    474
    Trofeepunten:
    63
    Ik heb direct mijn huidige Accor boeking geannuleerd en een nieuwe gemaakt. Maar na het lezen van @Vliegende_Keep zijn reactie ook de kleine lettertjes ingedoken, tot mijn verbazing.... zelfs Accor's thuisland Frankrijk hoort niet bij de actie :eek: ach niks gewonnen, niks verloren.
     
    Thijsk en Vliegende_Keep vinden dit leuk.
  19. Sandor

    Sandor Silver Member

    Berichten:
    919
    Leuk Bevonden:
    1.188
    Trofeepunten:
    428
    Bedankt voor de tip. Het mocht echter niet baten. Ik kan mijzelf bij geen van bovenstaand genoemde aanbiedingen aanmelden. Technische error. Vreemd, want eigenlijk tot op heden geen problemen gehad. Weer een reden minder om bij Accor overnachtingen te boeken.
     
  20. Vliegende_Keep

    Vliegende_Keep Silver Member

    Berichten:
    1.647
    Leuk Bevonden:
    2.422
    Trofeepunten:
    358
    Miya vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina