Forum

Meldingen
Alles wissen

InsideFlyer Café

7,292 Berichten
260 Gebruikers
11055 Reactions
1 M Bekeken
Sandor
(@sandor)
Noble Member
Deelgenomen: 10 jaar geleden

Flying doc wrote:Wat mij betreft is een Limoux lekkerder dan een bourgogne. Droger en mineraler.

Valt ook wel mee. Druivensoort is natuurlijk wel anders, maar zal toch ook van de stijl van het huis afhangen.

BeantwoordenCiteren
Sandor
(@sandor)
Noble Member

MollyMoon wrote:Dank je..dan ga ik die opzoeken en in huis halen..hij had in de lounge de "meer-dan-één-fles-naar-binnen werken-en-geen-hoofdpijn" test doorstaan namelijk...;).

Lukt met een fles spa rood ook. 😉

FlyingFonz reacted
BeantwoordenCiteren
(@high_class)
Noble Member
Deelgenomen: 11 jaar geleden

RickJansen wrote:Kreeg gisteren van AB een mail met een cancellation voor mijn vlucht naar AUH, eind november. Ik had in juli 2 tickets gekocht DUS - AUH, volledig uitgevoerd met EY. Ticketnummers binnen, AB boekingscode en EY boekingscode.
Staat in de mail dat ik geen recht heb op geld terug omdat ik voor het faillisement geboekt heb. Echter, wanneer ik op de website van AB en in de app van EY kijkt staat hij er nog gewoon in.
Even contact gezocht met EY en zij zeggen; bel het service center maar. Echter...ik zit tot zondag in Dubai...en aangezien bellen hier niet heel goedkoop is...
Dus....wat denken jullie? De tickets zijn toch al lang uitgegeven en verkocht? Of zit ik nu helemaal fout...

bellen via Skype

BeantwoordenCiteren
MollyMoon
(@mollymoon)
Prominent Member
Deelgenomen: 9 jaar geleden

Sandor wrote:In de Crown lounges schenken ze bij mijn weten een crémant de Limoux.

Dank je..dan ga ik die opzoeken en in huis halen..hij had in de lounge de "meer-dan-één-fles-naar-binnen werken-en-geen-hoofdpijn" test doorstaan namelijk...;).

BeantwoordenCiteren
Fripsmaster
(@fripsmaster)
Famed Member
Deelgenomen: 12 jaar geleden

Groetjes uit de lounge bij de M gates op CDG!! De lounge bij de L gates is nog in onderhoud, dus werd ik met een privebusje naar M gereden. Leuk hoor! Fijn weekend iedereen!

KLM FB Platinum | Hilton Diamond | IHG Platinum | Radisson VIP | ALL Silver | Avis President's Club | Hertz Five Star | MyFlightRadar24

Visits 2026 (>2): AMS CDG ILO LCY MAN MNL MUC PPS PRG SOF TPE VIE ZAG
Carriers 2026: 5J AF FB FR KL LH OS Z2

BeantwoordenCiteren
lloydje33
(@lloydje33-2)
Famed Member

Tim82 wrote:Ik vroeg me net af waar die kleine gekleurde stickertjes voor dienen die je op Schiphol op je paspoort krijgt geplakt als je naar de VS vliegt. Iemand een idee?

Is voor controle dat je de security vragen hebt beantwoord. Verder kijkt er volgens mij niemand meer naar.

Gratis AwardWallet plus? (nieuwe gebruikers)|MyFlightradar24|Kijk nu ook naar mijn Youtube kanaal!

Wil je ook een AMEX Platinum kaart? krijg nu 170.000 punten welke je kunt inzetten om mooie reizen mee te maken of kies je voor de Gold met 70.000 punten cadeau?

(Je dient uiteraard de kaartbijdrage te betalen en je neemt een financieel product af bij AMEX)

Visits 2026 >2: AMS ARN CPH HEL LAS PDX SAN SEA TRD WAW
Carriers: AS DL KL SK

FB Platinum|Hilton Gold|IHG Silver|Marriott Gold|ALL Silver|Radisson VIP

BeantwoordenCiteren
(@tim82)
Noble Member

Ik vroeg me net af waar die kleine gekleurde stickertjes voor dienen die je op Schiphol op je paspoort krijgt geplakt als je naar de VS vliegt. Iemand een idee?

Sandor reacted
BeantwoordenCiteren
thomassmit
(@thomassmit)
Prominent Member

Iemand die hier naar het Fokker Farewell event gaat? Let op: het is op invite en is niet vrij toegankelijk mocht je dat denken na het lezen van onderstaande bericht.

Screen Shot 2017 10 20 at 11.04.26

Blog: https://travelhacking.nl

Sandor and MichaelNight reacted
BeantwoordenCiteren
MichaelNight
(@michaelnight)
Noble Member

MartinR wrote:Deze kreeg ik per mail van KLM om via de flying blue store kaarten aan te schaffen

Ik heb hem gevonden in de store ..maar helaas uitverkocht. Ik negeerde de store altijd omdat ik de produkten te duur vond in miles, maar ik heb hiermee nu wel ontdekt dat er ook af en toe leuke exclusieve culturele uitstapjes in de store verstopt zitten..daarvoor dank!

Amex Gold, FB Platinum, BW, Diamond, Hilton Gold. M&M niks maar bezig

Een jaar gratis Flying Blue Gold kaart en 11.000 tot 25.000 FB miles gratis, via deze link:
www.americanexpress.nl/introduceren/michavikah?XLINK=MYCP

MartinR reacted
BeantwoordenCiteren
(@flying-doc)
Deelgenomen: 12 jaar geleden

Wat mij betreft is een Limoux lekkerder dan een bourgogne. Droger en mineraler.

BeantwoordenCiteren
Sandor
(@sandor)
Noble Member

MollyMoon wrote:Deze fles lijkt op de Cremant die ik de laatste keer in de Crown lounge 25 had gedronken. Kan iemand die er komt of pas is geweest dit bevestigen (of ontkennen?).

upload 2017 10 19 20 28 39

In de Crown lounges schenken ze bij mijn weten een crémant de Limoux.

MollyMoon reacted
BeantwoordenCiteren
MollyMoon
(@mollymoon)
Prominent Member

Deze fles lijkt op de Cremant die ik de laatste keer in de Crown lounge 25 had gedronken. Kan iemand die er komt of pas is geweest dit bevestigen (of ontkennen?).

upload 2017 10 19 20 28 39

BeantwoordenCiteren
RickJansen
(@rickjansen)
Noble Member

Kreeg gisteren van AB een mail met een cancellation voor mijn vlucht naar AUH, eind november. Ik had in juli 2 tickets gekocht DUS - AUH, volledig uitgevoerd met EY. Ticketnummers binnen, AB boekingscode en EY boekingscode.
Staat in de mail dat ik geen recht heb op geld terug omdat ik voor het faillisement geboekt heb. Echter, wanneer ik op de website van AB en in de app van EY kijkt staat hij er nog gewoon in.
Even contact gezocht met EY en zij zeggen; bel het service center maar. Echter...ik zit tot zondag in Dubai...en aangezien bellen hier niet heel goedkoop is...
Dus....wat denken jullie? De tickets zijn toch al lang uitgegeven en verkocht? Of zit ik nu helemaal fout...

BeantwoordenCiteren
(@martinr)
Reputable Member

MichaelNight wrote:Ik wist nergens van, waar staat deze aanbieding?

Deze kreeg ik per mail van KLM om via de flying blue store kaarten aan te schaffen

BeantwoordenCiteren
MichaelNight
(@michaelnight)
Noble Member

MartinR wrote:Nog forumleden naar Hermitage aankomende vrijdag?

upload 2017 10 18 12 59 21

Ik wist nergens van, waar staat deze aanbieding?

Amex Gold, FB Platinum, BW, Diamond, Hilton Gold. M&M niks maar bezig

Een jaar gratis Flying Blue Gold kaart en 11.000 tot 25.000 FB miles gratis, via deze link:
www.americanexpress.nl/introduceren/michavikah?XLINK=MYCP

BeantwoordenCiteren
Pagina 452 / 487
Deel: