Forum

Meldingen
Alles wissen

InsideFlyer Café

7,292 Berichten
260 Gebruikers
11055 Reactions
1 M Bekeken
MollyMoon
(@mollymoon)
Prominent Member
Deelgenomen: 9 jaar geleden

Dat zou ook wat moois zijn..First class betekent niet " Nokids-class" ..er staat immers nergens in de voorwaarden van first/businessclass : " and you are free from children running in the alleys" . Welke klasse ik ook vlieg, als er kinderen toevallig rondlopen, zie ik meer lachende koppies dan zogenaamd " vervelende" kinderen. Meestal zijn de volwassenen de vervelende pax...( en nee, ik zeg dit niet omdat ik moeder ben, want ik heb geen kinderen)

BeantwoordenCiteren
MVA20
(@mva20)
Noble Member
Deelgenomen: 9 jaar geleden

jongesander wrote:
Je koopt de aanwezigheid van kinderen niet af. Daarvoor moet je een private jet huren. Dan bepaal jij wie er wel en niet mee mogen.

Eens. Zelf kan ik me behoorlijk opwinden over mensen die zo panisch zijn ten opzichte van kinderen. Zelf heb ik (nog) geen kinderen, maar toch, we zijn allemaal kind geweest. Niemand is bekakt geboren.

American Express Platinum kaart met 170.000 bonuspunten: https://americanexpress.com/nl-nl/referral/platinum?ref=mELVIVYBej&XL=MIANS

American Express Gold kaart met 70.000 bonuspunten: https://www.americanexpress.com/nl-nl/referral/gold?ref=mELVIVYBej

lloydje33, FlyingFonz, MollyMoon and 1 people reacted
BeantwoordenCiteren
(@nvgfocus)
Prominent Member
Deelgenomen: 11 jaar geleden

larzy1977 wrote:Thnx,
Dat is mooi gezegd en zal ik ook zeker zeggen tegen eventuele klagers.
Ik voelde me bijna opgelaten om straks met 2 kids te vliegen

Je moet je niet opgelaten voelen, want ook jouw gezin heeft recht op vliegen in deze klasse.
Ik zou er zelf niet voor kiezen, maar dat komt door de punten die Jongesander aangeeft. Ik zou het geld er niet voor over hebben om met kinderen in first te vliegen, omdat ze er weinig aan hebben

Tijdelijk 30.000 Flying Blue Miles & 30 XP met als bonus een GRATIS Flying Blue American Express kaart? Vraag via de volgende link een American Express creditcard aan: Klik hier

www.americanexpress.nl/introduceren/nielsv98ot?CPID=999999548
-------------------------------------------------------------------------------------------------
De hoogste cashbacks bij o.a. hotels. Bij inschrijving ontvang je 5 Pond
https://www.topcashback.co.uk/ref/nvgfocus

lloydje33 and MollyMoon reacted
BeantwoordenCiteren
(@nvgfocus)
Prominent Member

larzy1977 wrote:Idd maar dat weet je nooit van te voren natuurlijk... en in business en economy is t even vervelend toch?

Klopt inderdaad. Misschien is het meer dat je het in first eigenlijk nooit tegenkomt, terwijl je weet dat er (veel) kinderen zitten in economy.

Tijdelijk 30.000 Flying Blue Miles & 30 XP met als bonus een GRATIS Flying Blue American Express kaart? Vraag via de volgende link een American Express creditcard aan: Klik hier

-------------------------------------------------------------------------------------------------

lloydje33 and MollyMoon reacted
BeantwoordenCiteren
(@Deleted_member_487)
Deelgenomen: 1 seconde geleden

jongesander wrote:Met een First Class ticket koop je een vervoersbewijs in een klasse met:

- Meer dan gemiddelde privacy;
- Meer persoonlijke ruimte;
- Betere catering;
- Etc.

Je koopt de aanwezigheid van kinderen niet af. Daarvoor moet je een private jet huren. Dan bepaal jij wie er wel en niet mee mogen.

De toegevoegde waarde van First Class is misschien wel wat beperkter voor een gezin met kinderen.

Thnx,
Dat is mooi gezegd en zal ik ook zeker zeggen tegen eventuele klagers.
Ik voelde me bijna opgelaten om straks met 2 kids te vliegen

BeantwoordenCiteren
(@jongesander)

Met een First Class ticket koop je een vervoersbewijs in een klasse met:

- Meer dan gemiddelde privacy;
- Meer persoonlijke ruimte;
- Betere catering;
- Etc.

De toegevoegde waarde van First Class is misschien wel wat beperkter voor een gezin met kinderen.

noppie, lloydje33, Didier13 and 1 people reacted
BeantwoordenCiteren
(@Deleted_member_487)

Nvgfocus wrote:Okay gelukkig niet een airline medewerker 😉
Nvgfocus wrote:Ow, en het ligt natuurlijk erg aan het kind. Een kind wat de hele vlucht huilt of door de cabine rent is natuurlijk niet zo prettig. Een rustig kind wat af en toe wat loopt/praat etc. is geen probleem imho

Idd maar dat weet je nooit van te voren natuurlijk... en in business en economy is t even vervelend toch?

BeantwoordenCiteren
(@nvgfocus)
Prominent Member

Ow, en het ligt natuurlijk erg aan het kind. Een kind wat de hele vlucht huilt of door de cabine rent is natuurlijk niet zo prettig. Een rustig kind wat af en toe wat loopt/praat etc. is geen probleem imho

BeantwoordenCiteren
(@nvgfocus)
Prominent Member

Okay gelukkig niet een airline medewerker 😉

lloydje33 and Didier13 reacted
BeantwoordenCiteren
(@Deleted_member_487)

larzy1977 wrote:Een collega

Hij heeft wel een punt,,, maarja als je voor je kinderen betaald hebt...

BeantwoordenCiteren
(@Deleted_member_487)

Nvgfocus wrote:Wie is hij in dit geval?

Een collega

BeantwoordenCiteren
(@nvgfocus)
Prominent Member

larzy1977 wrote:Gister een discussie gehad over t boeken van een ticket met kinderen in first class. Hij vond dat kleine kinderen niet in de first class moesten....

Wie is hij in dit geval?

BeantwoordenCiteren
(@Deleted_member_487)

Gister een discussie gehad over t boeken van een ticket met kinderen in first class. Hij vond dat kleine kinderen niet in de first class moesten....

BeantwoordenCiteren
(@didier13)
Deelgenomen: 12 jaar geleden

Lionell wrote:Gaaf en veel succes! Twee tips: regel een paar wandelstokken voor jullie beiden. Tijdens de steile beklimmingen en afdalingen helpen deze ontzettend. En zorg voor een Buff sjaaltje voor het stof. Als je dat niet doet, zit je met flink wat stof in je longen. Hopelijk zit het weer mee voor jullie, toen ik er vertrok op 1 mei was het begin van de moessonregen er net.

Thanks Lionell. Bedankt voor de tips. We gaan echter dit keer een tour doen en geen trekking. Vervoer zal veelal met een busje zijn en de wandeling naar Everest basecamp in Tibet is niet te zwaar, de hoogte is onze grootste vijand.

BeantwoordenCiteren
(@didier13)
Deelgenomen: 12 jaar geleden

Rutger wrote:Die Instagram link op jullie site gaat naar de algemene Instagram pagina en niet naar jullie account.

Thanks Lionell en Rutger , zag dat het probleem is opgelost.

BeantwoordenCiteren
Pagina 415 / 487
Deel: