De quote die je geeft betreft volgens mij Air Europa.
Volgens mij, als ik @WorldTraveller afgelopen week goed begreep, komen alle J-buckets geboekt bij AF/KL in aanmerking voor voordelen en XP.
American Express Platinum met 170.000 Membership Rewards punten? Bestel hem via American Express Platinum (je kunt ook andere kaarten kiezen!)
American Express Flying Blue Platinum (of gold) kaart het eerste jaar gratis en 120.000 miles? Bestel hem via: Amex Flying Blue Platinum
Mijn vliegverleden: https://my.flightradar24.com/glennhaak
Daan3 wrote:@larzy1977 als ervaringsdeskundige, heb je nog tips voor reizen met een baby? Aangezien onze reiskriebels doorgegeven zijn gaan we binnenkort met een baby erbij op reis 😎
Hoe oud is de baby en waar ga je naar toe en met welke maatschappij?
KLM FB Platinum | Hilton Diamond | IHG Platinum | Radisson VIP | ALL Silver | Avis President's Club | Hertz Five Star | MyFlightRadar24
Visits 2026 (>2): AMS CDG ILO LCY MAN MNL MUC PPS PRG SOF TPE VIE ZAG
Carriers 2026: 5J AF FB FR KL LH OS Z2
MollyMoon wrote:Kunnen we iets aflezen aan die tariefbasissen?
Mijn gaf laatst "V klasse met tariefbasis VSRNL" Ja die eerste zal bookingclass V zijn maar die andere letters, betekenen die nog iets?
Mwah, niet echt. Alleen maar zaken zoals routing mogelijkheden, stopovers, wijzigingsmogelijkheden, etc.
Kunnen we iets aflezen aan die tariefbasissen?
Mijn gaf laatst "V klasse met tariefbasis VSRNL" Ja die eerste zal bookingclass V zijn maar die andere letters, betekenen die nog iets?
en nu paniek:
ik zie als bookingclass J/O
"O class" Dit is een AF ticket geboekt via KL en nu las ik elders:
Die O klasse vind ik niet terug in de tabellen, alleen bovenstaand verhaal dat O klasse geen XP geeft...klopt dit in het algemeen O klasse geen XP??
Amex Gold, FB Platinum, BW, Diamond, Hilton Gold. M&M niks maar bezig
Een jaar gratis Flying Blue Gold kaart en 11.000 tot 25.000 FB miles gratis, via deze link:
www.americanexpress.nl/introduceren/michavikah?XLINK=MYCP
@larzy1977 als ervaringsdeskundige, heb je nog tips voor reizen met een baby? Aangezien onze reiskriebels doorgegeven zijn gaan we binnenkort met een baby erbij op reis 😎
Fripsmaster wrote:Als je in de KLM app gaat en dan naar je boeking en dan onderaan naar 'ticketinformatie'. Dan staat helemaal onderaan 'Reisklasse' met de woorden 'U reist in [...] klasse met basistatief [...]'.
In de app heb ik nog niet gekeken alleen op de site..
Daan3 wrote:En in de e-mail bijlage van je boekingsbevestiging staat de klasse ook vermeld
en ook nog nooit in de kleine lettertjes van de mailbevestigingsbijlage....
Een jaar gratis Flying Blue Gold kaart en 11.000 tot 25.000 FB miles gratis, via deze link:
Goed nieuws voor iedereen die op/rond 4 september vliegt, de stakingen zijn van de baan, er is (eindelijk) een akkoord bereikt met de vakbonden, omtrent i.i.g. de beveiligers op Schiphol! Zelf toch wel redelijk blij mee i.v.m. vluchten op 5 september, was dan waarschijnlijk een stuk drukker geweest.
https://www.parool.nl/binnenland/acties-beveiligers-schiphol-van-de-baan~a4603630/
En in de e-mail bijlage van je boekingsbevestiging staat de klasse ook vermeld
Als je in de KLM app gaat en dan naar je boeking en dan onderaan naar 'ticketinformatie'. Dan staat helemaal onderaan 'Reisklasse' met de woorden 'U reist in [...] klasse met basistatief [...]'.
KLM FB Platinum | Hilton Diamond | IHG Platinum | Radisson VIP | ALL Silver | Avis President's Club | Hertz Five Star | MyFlightRadar24
Visits 2026 (>2): AMS CDG ILO LCY MAN MNL MUC PPS PRG SOF TPE VIE ZAG
Carriers 2026: 5J AF FB FR KL LH OS Z2
Weet er iemand waar je de boekingsklassen van je reis kan vinden?
Niet in de bevestigingspdf per email of op de KL site kan ik ze vinden.
nota bene wel een beetje op de amex statement, maar daar ontbreekt een stuk van de terugreis gek genoeg
Zal niet van harte zijn dat ze met de 747 doorgaan.
- 22 Forums
- 4,327 Onderwerpen
- 132.4 K Berichten
- 103 Online
- 5,344 Leden