Forum

Meldingen
Alles wissen

EMD Voucher

8 Berichten
5 Gebruikers
3 Reactions
6,093 Bekeken
TXL-ler
(@txl-ler)
Estimable Member
Deelgenomen: 11 jaar geleden

Afgelopen week via de KLM website nog twee tickets geboekt, waarbij het restbedrag van de EMD van mijn vriendin gewoon voor mijn ticket gebruikt werd. Ging wel maar over een klein bedrag, misschien dat dat nog uitmaakt.

Met het uitgeven van de tickets gebeurde daarna wel wat aparts: mijn ticket werd direct na boeking uitgegeven en die van haar kwam pas een halve dag later...

BeantwoordenCiteren
(@kiewie)
Reputable Member
Deelgenomen: 8 jaar geleden

arjen05 wrote:Nee.. dat weet ik niet zeker, maar het staat wel zwart op wit in de algemene voorwaarden:

https://www.klm.com/travel/nl_nl/customer_support/customer_support/legal_information/terms_conditions/EMD.htm

Inderdaad, klip en klaar. Toch bijzonder dat het bij niet ging... Maar ik maak hem toch wel op 🙂
Wel goed om te weten voor een volgende keer. Dank!

BeantwoordenCiteren
arjen05
(@arjen05)
Famed Member
Deelgenomen: 9 jaar geleden

KieWie wrote:Weet je dat tweede punt zeker? Ik heb laatste mijn voucher ingezet op boeking met mezelf en mijn vrouw, maar ik kon enkel tot hoogte van mijn eigen ticket inzetten...

Nee.. dat weet ik niet zeker, maar het staat wel zwart op wit in de algemene voorwaarden:

https://www.klm.com/travel/nl_nl/customer_support/customer_support/legal_information/terms_conditions/EMD.htm

Alle American Express referral aanbiedingen zijn identiek, dus kies bijvoorbeeld deze: Amex classic cards (platinum, gold, silver) of de Flying Blue American Express gold or platinum.

KieWie reacted
BeantwoordenCiteren
(@kiewie)
Reputable Member
Deelgenomen: 8 jaar geleden

arjen05 wrote:Paar extra comments, zou namelijk super shit zijn als je je voucher niet kunt gebruiken!

• Op naam inderdaad, maar wel op achternaam, dus gezinsleden met dezelfde achternaam mogen 'm ook gebruiken.
  • Rollover naar anderen in jouw boeking mag ook, zolang je zelf in de boeking staat. Dus als je met 2 pers richting Londen gaat voor 2x 89 euro, kan je volledige voucher worden ingezet ondanks dat daarvan 36 euro wordt gebruikt voor een ander.
  • En tenslotte, maar dat was denk ik al duidelijk: je vervaldatum is de boekdatum niet de vliegdatum. Dus je hebt nog een week om een vlucht te boeken, maar die mag plaatsvinden wanneer je wil.

Succes in ieder geval!

Weet je dat tweede punt zeker? Ik heb laatste mijn voucher ingezet op boeking met mezelf en mijn vrouw, maar ik kon enkel tot hoogte van mijn eigen ticket inzetten...

BeantwoordenCiteren
arjen05
(@arjen05)
Famed Member
Deelgenomen: 9 jaar geleden

MartinR wrote:Dat wist ik niet, dank voor je snelle antwoord! Nu snel maar kijken of toch iets te boeken…..

Paar extra comments, zou namelijk super shit zijn als je je voucher niet kunt gebruiken!

• Op naam inderdaad, maar wel op achternaam, dus gezinsleden met dezelfde achternaam mogen 'm ook gebruiken.
  • Rollover naar anderen in jouw boeking mag ook, zolang je zelf in de boeking staat. Dus als je met 2 pers richting Londen gaat voor 2x 89 euro, kan je volledige voucher worden ingezet ondanks dat daarvan 36 euro wordt gebruikt voor een ander.
  • En tenslotte, maar dat was denk ik al duidelijk: je vervaldatum is de boekdatum niet de vliegdatum. Dus je hebt nog een week om een vlucht te boeken, maar die mag plaatsvinden wanneer je wil.

Succes in ieder geval!

Alle American Express referral aanbiedingen zijn identiek, dus kies bijvoorbeeld deze: Amex classic cards (platinum, gold, silver) of de Flying Blue American Express gold or platinum.

FlyingDutch reacted
BeantwoordenCiteren
(@martinr)
Reputable Member
Topic starter  
Daan3 wrote:Emd is tegenwoordig op naam en niet overdraagbaar

Dat wist ik niet, dank voor je snelle antwoord! Nu snel maar kijken of toch iets te boeken…..

BeantwoordenCiteren
(@daan3)
Noble Member

Emd is tegenwoordig op naam en niet overdraagbaar

FlyingDutch reacted
BeantwoordenCiteren
(@martinr)
Reputable Member
Topic starter   [#3137]

Goedemiddag,

Door omstandigheden heb ik een EMD Voucher van 125 euro niet kunnen gebruiken en deze is nog een week geldig. Is er iemand die nog wat boekingen moet doen bij KLM deze dagen en deze voucher wil overnemen voor 100 euro?

upload 2019 9 6 13 8 1

Citeren
Deel: