Forum

De wereld rond voor...

Meldingen
Alles wissen

De wereld rond voor minder dan € 1000,-

31 Berichten
14 Gebruikers
37 Reactions
15.7 K Bekeken
(@oilflyer)
Reputable Member
Deelgenomen: 11 jaar geleden

Inspirerend ! Hoop dit zeker nog eens met het hele gezin te doen.

BeantwoordenCiteren
Sebas
(@sebas)
Reputable Member
Deelgenomen: 12 jaar geleden

Robinho wrote:Iemand die toevallig voor deze winter al aan het spitten is geweest? Zit te kijken voor trippie in nov/dec/jan. Nog niet de prijzen gevonden van TS..

Op een van de blogs, uit mijn hoofd fly4free, hadden ze regelmatig van deze rond de wereld trips voor rond of onder de 1000,- euro. Misschien daar even kijken voor inspiratie mbt bestemmingen en airlines. Sommige tickets waaronder de route DXB-MNL zijn soms voor enkele tientjes te boeken.

BeantwoordenCiteren
MilesHunter
(@mileshunter)
Reputable Member
Deelgenomen: 10 jaar geleden

Ben ik met je eens! Ik spendeer regelmatig wat uurtjes in de zoekmachines.. het is wat lastiger omdat mijn voorkeur uitgaat naar Skyteam vanwege mijn platinum status daar.. maar daar staat tegenover dat ik de miles kan benutten..

BeantwoordenCiteren
danfl44
(@danfl44)
Noble Member
Deelgenomen: 9 jaar geleden

MilesHunter wrote:in economy? 😮 pffff.. nee dank je.. urenlang als een sardientje zitten daar kan mijn rug en andere ledematen niet meer tegen... maar knap gevonden, ik had niet verwacht dat je voor minder dan 1000 euries de wereld rond kunt vliegen 🙂 als dat nou voor het dubbele in business zou kunnen he...

Het zal je verbazen hoe dicht je daarbij in de buurt kunt komen als je creatief omgaat met punten, lastigere tickets en de goede fare sales aan de haak slaat. Dat is het mooie van de hobby.

Amex uitgelegd op mijn blog | Reguliere referral | Flying Blue referral | Met jullie hulp kan ik mooie verslagen en handleidingen blijven maken!

Blog: Puntentrotter
Uitgelichte vluchtreview: Air France La Première
Als Nederlander geïnteresseerd in Amerikaanse creditcards? Lees hier hoe en wat!

Werk: Puntenconsultant
Wij geven advies bij het maximaliseren van punten en miles en boeken zonder extra kosten mooie hotels met bijzondere voordelen. Denk aan: $ 100,00 credit, gratis ontbijt, upgrades en meer bij Hilton, Accor, Marriott, IHG, Shangri La, Jumeirah, Four Seasons, Mandarin Oriental, Virtuoso, Preferred en anderen.

BeantwoordenCiteren
MilesHunter
(@mileshunter)
Reputable Member

in economy? 😮 pffff.. nee dank je.. urenlang als een sardientje zitten daar kan mijn rug en andere ledematen niet meer tegen... maar knap gevonden, ik had niet verwacht dat je voor minder dan 1000 euries de wereld rond kunt vliegen 🙂 als dat nou voor het dubbele in business zou kunnen he...

BeantwoordenCiteren
Robinho
(@robinho)
Prominent Member

Sanne von Kriegenbergh wrote:Check hier eens Robinho .. Star alliance heeft een mooie fare rond de wereld waar je op verschillende plekken (o.a. Nieuw Zeeland , Azie en Hawaii) tussenstops kunt inplannen. Prijs rond de 1.000 euro...

Thx, maar NZ hoef ik niet (meer) naar toe 😉

UNIEK op dit forum!!;) Een referral linkje, nu met 170.000 punten!
Amex Regulier: https://americanexpress.com/nl-nl/referral/platinum?ref=rOBINH8RhP&XLINK=MYCP

Business Gold nu met 100.000 punten!
https://www.americanexpress.com/nl-nl/bedrijf/zakelijke-creditcard/aanvragen/business-card-aanbevelen/invitation/?memberGetsMember=c24788e753cbf9e96861e5c6aa6389ae&cpid=10033378

Alvast hartelijk dank als je besluit mijn linkje te gebruiken!!

BeantwoordenCiteren
(@sanne-von-kriegenbergh)
Noble Member
Deelgenomen: 11 jaar geleden

Robinho wrote:Iemand die toevallig voor deze winter al aan het spitten is geweest? Zit te kijken voor trippie in nov/dec/jan. Nog niet de prijzen gevonden van TS..

Check hier eens Robinho .. Star alliance heeft een mooie fare rond de wereld waar je op verschillende plekken (o.a. Nieuw Zeeland , Azie en Hawaii) tussenstops kunt inplannen. Prijs rond de 1.000 euro...

MilesHunter and Sandor reacted
BeantwoordenCiteren
Robinho
(@robinho)
Prominent Member

Iemand die toevallig voor deze winter al aan het spitten is geweest? Zit te kijken voor trippie in nov/dec/jan. Nog niet de prijzen gevonden van TS..

Amex Regulier: https://americanexpress.com/nl-nl/referral/platinum?ref=rOBINH8RhP&XLINK=MYCP

https://www.americanexpress.com/nl-nl/bedrijf/zakelijke-creditcard/aanvragen/business-card-aanbevelen/invitation/?memberGetsMember=c24788e753cbf9e96861e5c6aa6389ae&cpid=10033378

BeantwoordenCiteren
TTSHOOTS
(@ttshoots)
New Member
Deelgenomen: 8 jaar geleden

Gave post!
Ik zit ook altijd te zoeken en te dromen over een mooie betaalbaar rondje om de wereld.

BeantwoordenCiteren
Robinho
(@robinho)
Prominent Member

Bazzy wrote:Heb je wensen/voorkeuren? Ga van het weekend weer verder kijken en misschien breng je me op ideeën. Ik wil zelf graag de wereld rond, maar ben heel flexibel in de bestemmingen die ik tijdens de reis wil aandoen.

Zou Zuid Amerika graag eraan toevoegen, ook even puzzelen!

RobinF reacted
BeantwoordenCiteren
Maan
 Maan
(@maan-2)
Trusted Member

Je zou ook nog dubai kunnen inpassen, voor 100 euro meer ofzo 🙂
En ipv melbourne kan sydney ook, ipv portland kan SFO ook
Leuke puzzel wel 🙂

Daan3 reacted
BeantwoordenCiteren
Bazzy
(@bazzy)
Trusted Member
Topic starter  
Robinho wrote:Nog wat anders moois dergelijk gevonden? Ben ook beetje op zoek naar zoiets;-)

Heb je wensen/voorkeuren? Ga van het weekend weer verder kijken en misschien breng je me op ideeën. Ik wil zelf graag de wereld rond, maar ben heel flexibel in de bestemmingen die ik tijdens de reis wil aandoen.

BeantwoordenCiteren
Robinho
(@robinho)
Prominent Member

Bazzy wrote:Nee nog niet, ik wil iets langer weg dus puzzel nog even door.

Nog wat anders moois dergelijk gevonden? Ben ook beetje op zoek naar zoiets;-)

BeantwoordenCiteren
Bazzy
(@bazzy)
Trusted Member
Topic starter  
JustinCase wrote:Die prijs valt me nog reuze mee met toch een paar echt leuke bestemmingen er tussen!

Heb je hem geboekt?

Nee nog niet, ik wil iets langer weg dus puzzel nog even door.

BeantwoordenCiteren
(@justincase)
Prominent Member

Die prijs valt me nog reuze mee met toch een paar echt leuke bestemmingen er tussen!

Heb je hem geboekt?

Gratis4x toegangto 500 lounges wereldwijd en
40.000 AMEX punten(32k Avios of 32K FB miles) voor jouw en voor mij? Vraag dan nu de 1 jaar gratis American Express Gold Card aan.

BeantwoordenCiteren
Pagina 2 / 3
Deel: