Forum

Meldingen
Alles wissen

[Sticky] Flying Blue American Express

5,637 Berichten
465 Gebruikers
3577 Reactions
1 M Bekeken
FBR89
(@fbr89)
Trusted Member
Deelgenomen: 10 jaar geleden

lijkt mij dat daar een blokkade op zit. Zal hetzelfde zijn als geld bijpinnen bij de kassa van de Jumbo. Dit gaat ook niet omdat dit indirect een cash opname is.

BeantwoordenCiteren
GrumpyCat
(@grumpycat)
New Member
Deelgenomen: 8 jaar geleden

westi wrote:Wel interessant om te weten. De moeite waard om te testen lijkt me. Zal ik je mijn Paypal sturen? 😉

Grapjas 😉

BeantwoordenCiteren
westi
(@westi)
Noble Member
Deelgenomen: 12 jaar geleden

GrumpyCat wrote:Juist daarom vind ik het verdacht. Lijkt me dat je dan gewoon een lekker loopje kunt laten lopen van geld overmaken via Paypal + terug laten storten naar je bankrek.

Wel interessant om te weten. De moeite waard om te testen lijkt me. Zal ik je mijn Paypal sturen? 😉

FB Platinum, *A Gold, Avis President's Club, Hertz Gold Plus Rewards - President's Circle

Flying doc, lloydje33, GrumpyCat and 1 people reacted
BeantwoordenCiteren
GrumpyCat
(@grumpycat)
New Member

rosebud wrote:Heb hier nog nooit over nagedacht, maar dat is echt slim! Lijkt me dat dit inderdaad gewoon lukt, aangezien het gewoon een betaling via PayPal is.

Juist daarom vind ik het verdacht. Lijkt me dat je dan gewoon een lekker loopje kunt laten lopen van geld overmaken via Paypal + terug laten storten naar je bankrek.

BeantwoordenCiteren
(@rosebud)
Eminent Member
Deelgenomen: 9 jaar geleden

GrumpyCat wrote:(...)
Dan nog een vraag over het versturen van geld via Paypal. Indien ik geld verstuur via PayPal naar een kennis (gebruik makende van de PayPal AMEX koppeling). Ontvang ik dan ook miles? Dat lijkt me van niet, lijkt me te makkelijk om te misbruiken.

Dank alvast!

Heb hier nog nooit over nagedacht, maar dat is echt slim! Lijkt me dat dit inderdaad gewoon lukt, aangezien het gewoon een betaling via PayPal is.

BeantwoordenCiteren
(@nvgfocus)
Prominent Member
Deelgenomen: 11 jaar geleden

Bovenstaande is inderdaad correct, alle betalingen die op je Amex worden gecharged zijn geldig.

Mocht iemand nog een aanmeldlink voor een American express Flying Blue kaart willen, je kunt deze gebruiken: www.americanexpress.nl/introduceren/nielsv98ot?XLINK=MYCP

Je kunt dan, bij een Gold Card, 10.000 award miles + 30XP’s verdienen. De kaartkosten vervallen voor het eerste jaar op dit moment!
Ik krijg ook 10.000 miles als de aanmelding succesvol is.

Let wel op dat je de creditcard zorgvuldig gebruikt en niet teveel uit geeft, enkel om maar punten te krijgen!

Edit 1 mei 2019: De referral link geupdate. Deze is geldig tot en met 30 juni 2019

Tijdelijk 30.000 Flying Blue Miles & 30 XP met als bonus een GRATIS Flying Blue American Express kaart? Vraag via de volgende link een American Express creditcard aan: Klik hier

www.americanexpress.nl/introduceren/nielsv98ot?CPID=999999548
-------------------------------------------------------------------------------------------------
De hoogste cashbacks bij o.a. hotels. Bij inschrijving ontvang je 5 Pond
https://www.topcashback.co.uk/ref/nvgfocus

BeantwoordenCiteren
GrumpyCat
(@grumpycat)
New Member

@Daan3
Dankjewel! Duidelijk!

BeantwoordenCiteren
(@daan3)
Noble Member

@GrumpyCat
Je besteding moet in totaal 500 euro zijn binnen 3 maanden. Dat mogen meerdere kleine bedragen zijn.
Paypal lijkt mij ook een besteding, ongeacht wat je ermee betaalt. Het gaat amex om gebruik van de kaart = inkomsten voor amex.

BeantwoordenCiteren
GrumpyCat
(@grumpycat)
New Member

Dag allen,

Ik heb een vraagje omtrent de huidige AMEX Flying Blue actie.

Actievoorwaarden vermelden het volgende: U ontvangt de 20.000 spaarpunten bij minimale besteding van € 500,- binnen 3 maanden na ontvangst van de kaart. Bent u de afgelopen 12 maanden al in het bezit geweest van een kaart van American Express, dan vervalt de welkomstbonus.

Het is me onduidelijk of dit gaat om 1 besteding van minimaal 500 euro. Gelden meerdere bestedingen die samen 500 euro + zijn ook?

Dan nog een vraag over het versturen van geld via Paypal. Indien ik geld verstuur via PayPal naar een kennis (gebruik makende van de PayPal AMEX koppeling). Ontvang ik dan ook miles? Dat lijkt me van niet, lijkt me te makkelijk om te misbruiken.

Dank alvast!

BeantwoordenCiteren
(@rosebud)
Eminent Member

Daan3 wrote:Volgens de voorwaarden gaat het om besteding, niet uitsluitend tickets

B5810F95 3AB0 4929 9FEA DF1351095FEE

Nice, bedankt! Dan doe ik het gewoon en bel ik wel als het toch niet goed wordt herkend (maar het zal vast goedkomen als het zo in de voorwaarden staat)

BeantwoordenCiteren
(@daan3)
Noble Member

rosebud wrote:Oh fijn, dankje!

Volgens de voorwaarden gaat het om besteding, niet uitsluitend tickets

B5810F95 3AB0 4929 9FEA DF1351095FEE

BeantwoordenCiteren
(@rosebud)
Eminent Member

westi wrote:Het is gewoon een betaling aan KLM en volgens mij kan je alle betalingen aan KLM die hoger zijn dan 50 EUR spreiden.

Oh fijn, dankje!

BeantwoordenCiteren
westi
(@westi)
Noble Member
Deelgenomen: 12 jaar geleden

rosebud wrote:Ze zijn in het weekend gesloten, dus vandaar dat ik het hier vroeg. Of is dat niet meer zo en zijn ze ook op zondag bereikbaar? Was inderdaad van plan morgen anders even te bellen om het te vragen

Het is gewoon een betaling aan KLM en volgens mij kan je alle betalingen aan KLM die hoger zijn dan 50 EUR spreiden.

FB Platinum, *A Gold, Avis President's Club, Hertz Gold Plus Rewards - President's Circle

BeantwoordenCiteren
(@rosebud)
Eminent Member

Daan3 wrote:@rosebud lijkt een situatie die niet vaak voorkomt, bellen met amex zal een sneller antwoord opleveren.

Ze zijn in het weekend gesloten, dus vandaar dat ik het hier vroeg. Of is dat niet meer zo en zijn ze ook op zondag bereikbaar? Was inderdaad van plan morgen anders even te bellen om het te vragen

Daan3 reacted
BeantwoordenCiteren
(@daan3)
Noble Member

@rosebud lijkt een situatie die niet vaak voorkomt, bellen met amex zal een sneller antwoord opleveren.

BeantwoordenCiteren
Pagina 247 / 376
Deel: