Forum

Meldingen
Alles wissen

American Express (Green Card, Gold Card, etc.)

6,665 Berichten
433 Gebruikers
5015 Reactions
1.1 M Bekeken
(@appie)
Estimable Member
Deelgenomen: 11 jaar geleden

Stel dat ik de Platinum kaart neem, wanneer krijg je dan de Miles bijgeschreven, en ontvang je de travel voucher?

Of wel: kan ik na ontvangst van de voucher en 20.000 punten (bijv. na 3 maanden?) de kaart downgraden naar Gold?

BeantwoordenCiteren
(@appie)
Estimable Member

Ze hadden er maar een dag voor nodig 🙂 Afgewezen.

Dus wat nu te doen: de Gold business, de gewone gold of toch de platinum?

Wat zou jullie advies zijn (naast de FB AMEX Gold dus)? Zijn de lounge acces passes de moeite waard?

BeantwoordenCiteren
(@flyricky)
Prominent Member

appie wrote:Hoe snel kregen jullie doorgaans bericht?

Denk dat je gemiddeld wel een ja/nee binnen 3 werkdagen krijgt. Officiële richt looptijd van aanvraag tot kaart ontvangst is volgens mij gemiddeld 2 weken.

BeantwoordenCiteren
(@appie)
Estimable Member

Hoe snel kregen jullie doorgaans bericht?

BeantwoordenCiteren
(@appie)
Estimable Member

Heb het net geprobeerd, we zullen zien...

BeantwoordenCiteren
(@fb020)
Deelgenomen: 12 jaar geleden

appie wrote:Volgens de dame aan de telefoon zou het moeten kunnen. Andere bankrekening, zakelijk.
Iemand een referral om het te proberen?

Vreemd dat ze dat zei want staat in referral voorwaarden dat het niet kan. Andere bankrekening maakt niet uit, heb ik ook gedaan en afwijzingsenail gekregen omdat ik al een kaart heb.

BeantwoordenCiteren
(@appie)
Estimable Member

Volgens de dame aan de telefoon zou het moeten kunnen. Andere bankrekening, zakelijk.
Iemand een referral om het te proberen?

BeantwoordenCiteren
(@fb020)

appie wrote:Het gaat me niet zo zeer om de extra Miles, maar om de 4 passes icm een gratis kaart.

Wel mogelijk? Anders gewoon maar eens een referral proberen?

Meerdere mensen hebben het hier geprobeerd maar zijn afgewezen (inclusief ik zelf 🙂 ) Het staat ook duidelijk in de voorwaarden en dat kreeg ik dus ook in de afwijzing email duidelijk te horen . Je kan wel een Gold card aanvragen maar gewoon online of telefonisch maar niet via een referral was de strekking.

BeantwoordenCiteren
(@appie)
Estimable Member

Het gaat me niet zo zeer om de extra Miles, maar om de 4 passes icm een gratis kaart.

Wel mogelijk? Anders gewoon maar eens een referral proberen?

BeantwoordenCiteren
(@fb020)

appie wrote:Beste mensen,

Hoe is jullie ervaring met de lounge club van AMEX?

Ik wil eigenlijk naast mijn FB AMEX een andere AMEX kaart zakelijk hebben. Bij een referral is het eerste jaar de gold card met premium cover (incl 4 lounge passes) gratis, dus dat leek me wel een goede optie. Maar als de ervaring is dat dat weinig waarde heeft, dan kan ik wellicht beter een AMEX business gold nemen.

Benieuwd naar jullie ideeen/ervaringen

Als je al een kaart hebt dan kan je helaas geen gebruik maken van de referral aanbieding (zie de voorwaarden )

BeantwoordenCiteren
(@appie)
Estimable Member

Beste mensen,

Hoe is jullie ervaring met de lounge club van AMEX?

Ik wil eigenlijk naast mijn FB AMEX een andere AMEX kaart zakelijk hebben. Bij een referral is het eerste jaar de gold card met premium cover (incl 4 lounge passes) gratis, dus dat leek me wel een goede optie. Maar als de ervaring is dat dat weinig waarde heeft, dan kan ik wellicht beter een AMEX business gold nemen.

Benieuwd naar jullie ideeen/ervaringen

BeantwoordenCiteren
(@kilian)

high_class wrote:misschien moet ik ook maar eens overstappen van FB Amex gold naar AMEX Plat. enig idee of dit makkelijk te regelen is?

Als je belt kan het zo geregeld worden. Dat zijn de dingen waar ze geen moeite mee hebben haha 😉

high_class reacted
BeantwoordenCiteren
(@high_class)
Noble Member

Kilian wrote:Nee, die is er ook nog steeds! Was even weg, maar is sinds enige tijd weer terug op de site.

misschien moet ik ook maar eens overstappen van FB Amex gold naar AMEX Plat. enig idee of dit makkelijk te regelen is?

BeantwoordenCiteren
(@kilian)

high_class wrote:en accor is dus verdwenen?

Nee, die is er ook nog steeds! Was even weg, maar is sinds enige tijd weer terug op de site.

high_class reacted
BeantwoordenCiteren
(@high_class)
Noble Member

Laurens wrote:Terug van weggeweest: Hilton HHonors™ GOLD STATUS nu beschikbaar via Platinum website.

Als Platinum Cardmember komt u in aanmerking voor de Hilton HHonors Gold-status. Dit aanbod geldt uitsluitend voor Platinum Cardmembers en is niet overdraagbaar. Alle informatie over de Gold-status is te vinden op HHonors.com/MemberBenefits; details kunnen door Hilton worden gewijzigd. De privileges van de Gold-status kunnen door Hilton worden gewijzigd. De privileges van de Gold-status gelden op basis van beschikbaarheid bij deelnemende hotels en resorts binnen de merkenportfolio van Hilton. Zodra u zich heeft aangemeld voor de Hilton HHonors Gold-status zal American Express de gegevens van uw aanmelding delen met Hilton. Hilton kan deze informatie gebruiken in overeenstemming met de gehanteerde privacyregels (zie Hilton.com/PrivacyPolicy). Indien u de Hilton HHonors Gold-status al heeft, kunt u het privilege in de toekomst behouden omdat voor u geen verblijfcriteria gelden. U behoudt de Gold-status zonder aan anderszins geldende voorwaarden te hoeven voldoen zolang u een American Express kaarthouder blijft of totdat American Express u laat weten dat het privilege is beëindigd. Voor het lidmaatschap van Hilton HHonors, het sparen van Points & Miles™ bij rechtstreeks boeken en het besteden van Points gelden de Algemene Voorwaarden van HHonors. Kijk op HHonors.com./Terms voor meer informatie. © 2015 Hilton Worldwide.

en accor is dus verdwenen?

BeantwoordenCiteren
Pagina 431 / 445
Deel: