Mathijstil wrote:Helaas inderdaad, sinds wanneer zijn ze er uit gegaan, ik dacht dat ik ze eerder nog zag staan...
Lifemiles zijn voor zover ik weet nooit een partner geweest van de Nederlandse Amex. Kopen in een sale is idd de beste optie. Doe het alsjeblieft niet via Radisson, dan lever je 50k MR's in voor 10k lifemiles..
Amex uitgelegd op mijn blog | Reguliere referral | Flying Blue referral | Met jullie hulp kan ik mooie verslagen en handleidingen blijven maken!
Blog: Puntentrotter
Uitgelichte vluchtreview: Air France La Première
Als Nederlander geïnteresseerd in Amerikaanse creditcards? Lees hier hoe en wat!
Werk: Puntenconsultant
Wij geven advies bij het maximaliseren van punten en miles en boeken zonder extra kosten mooie hotels met bijzondere voordelen. Denk aan: $ 100,00 credit, gratis ontbijt, upgrades en meer bij Hilton, Accor, Marriott, IHG, Shangri La, Jumeirah, Four Seasons, Mandarin Oriental, Virtuoso, Preferred en anderen.
Helaas inderdaad, sinds wanneer zijn ze er uit gegaan, ik dacht dat ik ze eerder nog zag staan...
Amex introductie link: klik
Alvast bedankt!
Mathijstil wrote:Hi, graag wil ik wat Amex rewards punten transferen naar mijn Lifemiles account. Ik kan Lifemiles niet rechtstreeks vinden bij de airline partners. Is het een optie om vis Radisson rewards mijn punten daar te posten en die weer naar Lifemiles te plaatsen? Of zijn er slimmere/snellere manieren?
Helaas is Lifemiles geen partner van AMEX NL. Omzetten via hotel zou ik afraden en in plaats daarvan miles kopen als er weer een 140% bonus is.
Gratis AwardWallet plus? (nieuwe gebruikers)|MyFlightradar24|Kijk nu ook naar mijn Youtube kanaal!
Wil je ook een AMEX Platinum kaart? krijg nu 170.000 punten welke je kunt inzetten om mooie reizen mee te maken of kies je voor de Gold met 70.000 punten cadeau?
(Je dient uiteraard de kaartbijdrage te betalen en je neemt een financieel product af bij AMEX)
Visits 2026 >2: AMS ARN CPH HEL LAS PDX SAN SEA TRD WAW
Carriers: AS DL KL SK
FB Platinum|Hilton Gold|IHG Silver|Marriott Gold|ALL Silver|Radisson VIP
Hi, graag wil ik wat Amex rewards punten transferen naar mijn Lifemiles account. Ik kan Lifemiles niet rechtstreeks vinden bij de airline partners. Is het een optie om vis Radisson rewards mijn punten daar te posten en die weer naar Lifemiles te plaatsen? Of zijn er slimmere/snellere manieren?
Amex introductie link: klik
Alvast bedankt!
Godenzoon14 wrote:Dank aan diegene die onlangs mijn aanvraag link voor een reguliere Amex heeft gebruikt! Mijn dank is groot!
Zou goed kunnen dat ik dat ben geweest. Na 2 jaar maar weer eens een AMEX erbij genomen.
Nik wrote:Kreeg je naast korting ook 20.000 miles?
Aldus de dame aan de telefoon wel, 24000 miles net zoveel als wanneer je upgrade van gold naar platinum
KLM FB platinum – Accor platinum – Hertz president circle – Hilton Honors Gold
Flying Blue AMEX Gold referral link, klik hier
AMEX FB Gold: 1ste jaar gratis, 20.000 miles en 30 XP
Flying Blue AMEX Platinum referral link, klik hier
Amex FB Platinum: 1ste jaar 50% korting, 30.000 miles en 60 XP
Stellie wrote:Net contact gehad met Amex voor een upgrade van FB Gold naar de FB platinum kaart.
Ze gaven aan bij een upgrade voor het eerste jaar 600 eu in rekening te brengen en bij een totaal nieuwe aanvraag zou dit 300 eu zijn maar aangezien ik al een Amex gold kaart heb zou ik bij een totaal nieuwe aanvraag geen welkom miles ontvangen (omdat je 1 jaar lang geen kaart in je bezit gehad dient te hebben).Gezien het feit dat ik 1,5 jaar een gold card heb en redelijk wat gebruik ervan maakte, kreeg ik 300 eu korting bij een upgrade naar platinum als zijnde goodwill 🙂
Toch makkelijk verdiend zo.
Kreeg je naast korting ook 20.000 miles?
AMEX Platinum of Gold card? Als je via deze referral link aanvraagt dan krijg je Gold het eerste jaar gratis. Platinum krijg je met 50% korting. In beide gevallen ontvang je 20.000 punten die cc. 100 euro waard zijn als je ze voor cash inwisselt. Overboeken naar een airline levert vaak veel meer op.
Net contact gehad met Amex voor een upgrade van FB Gold naar de FB platinum kaart.
Ze gaven aan bij een upgrade voor het eerste jaar 600 eu in rekening te brengen en bij een totaal nieuwe aanvraag zou dit 300 eu zijn maar aangezien ik al een Amex gold kaart heb zou ik bij een totaal nieuwe aanvraag geen welkom miles ontvangen (omdat je 1 jaar lang geen kaart in je bezit gehad dient te hebben).
Gezien het feit dat ik 1,5 jaar een gold card heb en redelijk wat gebruik ervan maakte, kreeg ik 300 eu korting bij een upgrade naar platinum als zijnde goodwill 🙂
Toch makkelijk verdiend zo.
KLM FB platinum – Accor platinum – Hertz president circle – Hilton Honors Gold
Flying Blue AMEX Gold referral link, klik hier
AMEX FB Gold: 1ste jaar gratis, 20.000 miles en 30 XP
Flying Blue AMEX Platinum referral link, klik hier
Amex FB Platinum: 1ste jaar 50% korting, 30.000 miles en 60 XP
Nik wrote:Als iemand mijn linkje zou willen gebruiken dan zou dat heel fijn zijn. Ik kom ca. 20.000 punten tekort voor een vlucht...;)
Thanks voor de heads-up, ik heb hem via jouw link voor mijn kip aangevraagd, de punten staan hopelijk zsm op je account!
Amex uitgelegd op mijn blog | Reguliere referral | Flying Blue referral | Met jullie hulp kan ik mooie verslagen en handleidingen blijven maken!
Blog: Puntentrotter
Uitgelichte vluchtreview: Air France La Première
Als Nederlander geïnteresseerd in Amerikaanse creditcards? Lees hier hoe en wat!
Werk: Puntenconsultant
Wij geven advies bij het maximaliseren van punten en miles en boeken zonder extra kosten mooie hotels met bijzondere voordelen. Denk aan: $ 100,00 credit, gratis ontbijt, upgrades en meer bij Hilton, Accor, Marriott, IHG, Shangri La, Jumeirah, Four Seasons, Mandarin Oriental, Virtuoso, Preferred en anderen.
VinceG wrote:Avis is eigenlijk de enige die ik niet gebruik, dus heb ik ook de status niet van aangevraagd sorry 😉
Avis is me nooit gelukt, of omdat het alleen werkt (volgens de instructies) voor een nieuw accounts of omdat ik niet in Nederland woon. Ik gebruik sinds die tijd alleen Hertz. Problem solved 🙂
Flying Blue Platinum | Accor Silver | Hilton Gold | Radisson Gold | Marriott/SPG Gold | SAS EB Silver
arjen05 wrote:Kom je toevallig ook de luchthavenbelasting à 124,70 euro te kort? Dan maak ik die nog even aan je over:cool:
Je bent heel erg vrijgevig in het nieuwe jaar 😀
AMEX Platinum of Gold card? Als je via deze referral link aanvraagt dan krijg je Gold het eerste jaar gratis. Platinum krijg je met 50% korting. In beide gevallen ontvang je 20.000 punten die cc. 100 euro waard zijn als je ze voor cash inwisselt. Overboeken naar een airline levert vaak veel meer op.
Nik wrote:Hahaha, nee BC vlucht. Die is 78000.o_O
Kom je toevallig ook de luchthavenbelasting à 124,70 euro te kort? Dan maak ik die nog even aan je over:cool:
Alle American Express referral aanbiedingen zijn identiek, dus kies bijvoorbeeld deze: Amex classic cards (platinum, gold, silver) of de Flying Blue American Express gold or platinum.
arjen05 wrote:Op een vlucht van 35000 punten? 😉
Hahaha, nee BC vlucht. Die is 78000.o_O
Nik wrote:Als iemand mijn linkje zou willen gebruiken dan zou dat heel fijn zijn. Ik kom ca. 20.000 punten tekort voor een vlucht...;)
Op een vlucht van 35000 punten? 😉
Alle American Express referral aanbiedingen zijn identiek, dus kies bijvoorbeeld deze: Amex classic cards (platinum, gold, silver) of de Flying Blue American Express gold or platinum.
Barend wrote:Ik heb onlangs hier een referral-linkje gebruikt voor mijn nieuwe Amex Gold kaart, ik weet alleen niet meer van wie.. Dus mocht je 20000 punten bijgeschreven zien die je niet had verwacht, graag gedaan! 😉
Als dank dat jij hier op het forum een forumlid hebt blij gemaakt heb ik zojuist jouw link gebruikt voor mijn nieuwe Amex Gold kaart!
- 22 Forums
- 4,327 Onderwerpen
- 132.4 K Berichten
- 91 Online
- 5,344 Leden