Thijsk wrote:Je mag het minimum bestedingsbedrag ook spreiden over verschillende items hoor ;). Dus een ring, setje oorbellen, een ketting en een tiara. Kom je denk ik al een heel eind :p
Laat m'n vrouw het maar niet horen.. 😉
Vraag hier je American Express Platinum aan
Ontvang 100.000 Membership Rewards punten
Of vraag hier een American Express Flying Blue aan
Ontvang 70.000 FB-miles
Vliegende_Keep wrote:Ik zal het iig nooit in mijn hoofd halen om een sieraad van 2999 euro te kopen. Dus ik sla deze aanbieding van AMEX even over. 😀
Je mag het minimum bestedingsbedrag ook spreiden over verschillende items hoor ;). Dus een ring, setje oorbellen, een ketting en een tiara. Kom je denk ik al een heel eind 😛
Flying Blue Platinum & Petroleum - MileagePlus Premier Platinum - MVP Gold 75k - Qatar Platinum - Avis President's Club - Hertz President's Circle - HHonors Diamond - Marriott Platinum - IHG Spire - Hyatt Globalist
AMEX Business Gold het 1e jaar gratis en 25.000 rewards points? Klik dan hier
LeidenHub wrote: Een 37-jarige IT consultant ... die er door zijn avatar uitziet alsof hij het achterlijke neefje van Optimus Prime is.
Ik zal het iig nooit in mijn hoofd halen om een sieraad van 2999 euro te kopen. Dus ik sla deze aanbieding van AMEX even over. 😀
Vraag hier je American Express Platinum aan
Ontvang 100.000 Membership Rewards punten
Of vraag hier een American Express Flying Blue aan
Ontvang 70.000 FB-miles
7Dave wrote:Nieuwe AmericanExpress aanbieding zojuist ontvangen:ALSTUBLIEFT
€ 750 cadeau bij Schaap en Citroen Juweliers
Schaap en Citroen Juweliers biedt American Express kaarthouders een zeer exclusief aanbod voor de feestdagen. Op vertoon van deze e-mail en uw American Express kaart ontvangt u bij een van de juweliershuizen van Schaap en Citroen Juweliers € 750 cadeau bij een besteding vanaf € 2.999.¹Schaap en Citroen Juweliers kijkt ernaar uit u te mogen verwelkomen bij een van de juweliershuizen.
Deze cheque is uitsluitend inwisselbaar op de sieraden collecties van Schaap en Citroen met uitzondering van het merk Pomellato en is niet geldig op reparaties.
Nieuwe AmericanExpress aanbieding zojuist ontvangen:
ALSTUBLIEFT
€ 750 cadeau bij Schaap en Citroen Juweliers
Schaap en Citroen Juweliers biedt American Express kaarthouders een zeer exclusief aanbod voor de feestdagen. Op vertoon van deze e-mail en uw American Express kaart ontvangt u bij een van de juweliershuizen van Schaap en Citroen Juweliers € 750 cadeau bij een besteding vanaf € 2.999.¹
Schaap en Citroen Juweliers kijkt ernaar uit u te mogen verwelkomen bij een van de juweliershuizen.
bob84 wrote:Mijn jaar zat er weer op 🙂 kreeg niet meer dan 15.000 Miles als ik nog een jaar zou verlengen (en 3 maanden dubbele punten).
Stel dat ik volgend jaar zomer de kaart opzeg, krijg ik dan mijn kaartbijdrage naar rato teruggestort, of zit ik er een jaar aan ‘vast’ omdat ik Miles heb gehad?
Je krijgt het dan inderdaad naar rato teruggestort.
Mijn jaar zat er weer op 🙂 kreeg niet meer dan 15.000 Miles als ik nog een jaar zou verlengen (en 3 maanden dubbele punten).
Stel dat ik volgend jaar zomer de kaart opzeg, krijg ik dan mijn kaartbijdrage naar rato teruggestort, of zit ik er een jaar aan ‘vast’ omdat ik Miles heb gehad?
Ik ben op zoek naar iemand met een American Express card die een Flying Blue American Express wilt aanvragen. Ik gebruik dan jou link en jij mijn referral link. Krijgen we beide dus 2 x 20.000 punten (20.000 Flying Blue via mijn link en 20.000 Member points via jouw link)
Tijdelijk 30.000 Flying Blue Miles & 30 XP met als bonus een GRATIS Flying Blue American Express kaart? Vraag via de volgende link een American Express creditcard aan: Klik hier
www.americanexpress.nl/introduceren/nielsv98ot?CPID=999999548
-------------------------------------------------------------------------------------------------
De hoogste cashbacks bij o.a. hotels. Bij inschrijving ontvang je 5 Pond
https://www.topcashback.co.uk/ref/nvgfocus
Bram7200 wrote:Gisteren bij de Masters of Luxury geweest wat me opviel bij de American Express stand dat de getoonde Platinum kaart niet van plastic was.
Vandaag op de stand geweest op de Masters of Luxury, daar werd aangegeven dat de metalen Platinum kaart vanaf ca. April Mei in NL wordt geïntroduceerd voor nieuwe kaarthouders of kaarten die vernieuwd worden door de vervaldatum.
Als je hem pro actief vervangen wilde hebben, raadde ze aan in Mei even te bellen om navraag te doen.
Bram7200 wrote:Gisteren bij de Masters of Luxury geweest wat me opviel bij de American Express stand dat de getoonde Platinum kaart niet van plastic was.
Gaan ze hem dan nu misschien eindelijk ook in Nederland als metalen kaart aanbieden.
Ik begreep dat in de VS en in Stockholm het geen Titanium is zoals dat bij de Centurion kaart wel het geval is.
40.000 Membership rewards punten verdienen bij een nieuwe AMEX Platinum kaart? www.americanexpress.nl/introduceren/cOENViGaV?XLINK=MYCP
Gisteren bij de Masters of Luxury geweest wat me opviel bij de American Express stand dat de getoonde Platinum kaart niet van plastic was.
American Express Platinum tijdelijk 30.000 Membership Rewards punten. Nu het eerste jaar met 50% korting t.w.v. € 351.Klik hier om alle voordelen te bekijken.
Scroll op de Amex pagina naar beneden voor de andere kaarten.
petert wrote:Wat zijn jullie ervaringen met het toekennen van benefits (via platinum card) zoals Hilton Honors Gold status, Marriott Gold Elite, etc?Bij mij werd Hilton in eerste instantie na ~7 dagen afgewezen om onduidelijke redenen, Marriott duurde bijna 1,5 maand en nu weer hetzelfde met Avis: ik kon via de signup niet daadwerkelijk aanmelden omdat er een fout optrad (google vertelde me dat dit vaker voorkomt). Vervolgens moest ik me via de Nederlandse site aanmelden en ze mailen. Al met al wacht ik inmiddels alweer een kleine maand op het toekennen van de benefits.
Zijn er meer mensen die hier tegenaan lopen/liepen? Zo ja, is het een kwestie van wachten of bel je er achteraan?
Koppelen met Marriott duurde hier ook ongeveer 2 maanden
Dat had ik bij Hilton ook en ook alleen bij Hilton.
Ik ben dan een andere weg gegaan. Heb eerst bij Hilton een account angemaakt en dernaa op de AmEx pagina de gegevens ingevuld incl. Hilton-Honors # . Dat ging dan binnen een week of twee goed.
Flying Blue Platinum4Life
petert wrote:Wat zijn jullie ervaringen met het toekennen van benefits (via platinum card) zoals Hilton Honors Gold status, Marriott Gold Elite, etc?Bij mij werd Hilton in eerste instantie na ~7 dagen afgewezen om onduidelijke redenen, Marriott duurde bijna 1,5 maand en nu weer hetzelfde met Avis: ik kon via de signup niet daadwerkelijk aanmelden omdat er een fout optrad (google vertelde me dat dit vaker voorkomt). Vervolgens moest ik me via de Nederlandse site aanmelden en ze mailen. Al met al wacht ik inmiddels alweer een kleine maand op het toekennen van de benefits.
Zijn er meer mensen die hier tegenaan lopen/liepen? Zo ja, is het een kwestie van wachten of bel je er achteraan?
Hier hetzelfde probleem. Bij mij ging Melia, Radisson en Marriot heel snel. Hilton duurt nu al weken, inmiddels 2x contact opgenomen. Shangri-La nog niks van gehoord (ook geen interesse eigenlijk). Voor Hertz moest ik zelf bellen met een code die ik van AMEX kreeg. Ik had het soepeler verwacht, maar het valt tegen.
Wat zijn jullie ervaringen met het toekennen van benefits (via platinum card) zoals Hilton Honors Gold status, Marriott Gold Elite, etc?
Bij mij werd Hilton in eerste instantie na ~7 dagen afgewezen om onduidelijke redenen, Marriott duurde bijna 1,5 maand en nu weer hetzelfde met Avis: ik kon via de signup niet daadwerkelijk aanmelden omdat er een fout optrad (google vertelde me dat dit vaker voorkomt). Vervolgens moest ik me via de Nederlandse site aanmelden en ze mailen. Al met al wacht ik inmiddels alweer een kleine maand op het toekennen van de benefits.
FB Platinum | Hilton Honors Gold | Hyatt Explorist
Ook ik heb een AMEX linkje waarmee je 20.000 punten kunt verdienen 😉
Op dit moment wordt dit onderwerp 1 gebruiker ( Sander5993 ) bekeken.
Onlangs bekeken door gebruikers: Samstien 33 minuten geleden.
- 22 Forums
- 4,324 Onderwerpen
- 132.3 K Berichten
- 38 Online
- 5,336 Leden