Forum

Meldingen
Alles wissen

American Express (Green Card, Gold Card, etc.)

6,665 Berichten
432 Gebruikers
4889 Reactions
1.1 M Bekeken
danfl44
(@danfl44)
Noble Member
Deelgenomen: 9 jaar geleden

Brangeri wrote:Ik heb gebeld, ze hebben de dineeractie er handmatig in kunnen zetten!

Zou wel een paar dagen duren voor het actief was. Voor degene die de mail hebben gehad, was er een lijst beschikbaar?

Kan je even bevestigen als het gelukt is? Toen ik belde gaven ze aan dat dit alleen voor al bestaande kaarthouders was 🙂

Amex uitgelegd op mijn blog | Reguliere referral | Flying Blue referral | Met jullie hulp kan ik mooie verslagen en handleidingen blijven maken!

Blog: Puntentrotter
Uitgelichte vluchtreview: Air France La Première
Als Nederlander geïnteresseerd in Amerikaanse creditcards? Lees hier hoe en wat!

Werk: Puntenconsultant
Wij geven advies bij het maximaliseren van punten en miles en boeken zonder extra kosten mooie hotels met bijzondere voordelen. Denk aan: $ 100,00 credit, gratis ontbijt, upgrades en meer bij Hilton, Accor, Marriott, IHG, Shangri La, Jumeirah, Four Seasons, Mandarin Oriental, Virtuoso, Preferred en anderen.

BeantwoordenCiteren
VinceG
(@vinceg)
Noble Member
Deelgenomen: 11 jaar geleden

Brangeri wrote:Ik heb gebeld, ze hebben de dineeractie er handmatig in kunnen zetten!

Zou wel een paar dagen duren voor het actief was. Voor degene die de mail hebben gehad, was er een lijst beschikbaar?

Waar handmatig in zetten? weer activeren? of had jij hem nooit geactiveerd?
wel balen dat de restaurants nog niet open zijn.

Ik kan wel vermelden dat afhalen bij Waldorff Astoria niet kan, want daar is de betaling van een ander bedrijf. Dus staat niet als Waldorff astoria op je CC en dus wordt deze ook niet terug gestort.

* FlyingBlue Platinum * Executive club silver * Star Alliance Silver * Honors Diamond *

BeantwoordenCiteren
(@brangeri)
Honorable Member
Deelgenomen: 7 jaar geleden

Ik heb gebeld, ze hebben de dineeractie er handmatig in kunnen zetten!

-> 20.000 Membership Rewards bij Amex en het eerste jaar korting.
Mocht je mijn link gebruiken, stuur me een DM en ik doe een donatie om 50 bomen te planten.:)

foxtwo reacted
BeantwoordenCiteren
arjen05
(@arjen05)
Famed Member

Dutch Open: nog maar één ticket gratis en alle dagen behalve donderdag waren al binnen een paar uur uitverkocht.. :rolleyes:

upload 2022 1 18 14 18 51

Alle American Express referral aanbiedingen zijn identiek, dus kies bijvoorbeeld deze: Amex classic cards (platinum, gold, silver) of de Flying Blue American Express gold or platinum.

BeantwoordenCiteren
Godenzoon14
(@godenzoon14)
Famed Member

SvnKngs wrote:Ik zit in de gekke situatie dat ik nu niet zit te wachten op extra XP's van de platinumupgrade. Maar ik vrees dat als ik nu upgrade, ik meteen de 60 xp krijg?
(of is het trouwens 30 xp, plus mijn gold 30 xp?

Nee je krijgt er dan 60, dus het meest effectieve (voor xp) is: wachten tot je net je 30 hebt gehad en dan upgraden voor nog eens 60 (als dat zo voor jou uitkomt) maar het ligt er natuurlijk ook aan wat voor jou waardevoller is, de XP of de 75k upgrade bonus...

American Express Platinum met 170.000 Membership Rewards punten? Bestel hem via American Express Platinum (je kunt ook andere kaarten kiezen!)

American Express Flying Blue Platinum (of gold) kaart het eerste jaar gratis en 120.000 miles? Bestel hem via: Amex Flying Blue Platinum

Mijn vliegverleden: https://my.flightradar24.com/glennhaak

BeantwoordenCiteren
(@svnkngs)
Deelgenomen: 12 jaar geleden

Ik zit in de gekke situatie dat ik nu niet zit te wachten op extra XP's van de platinumupgrade. Maar ik vrees dat als ik nu upgrade, ik meteen de 60 xp krijg?
(of is het trouwens 30 xp, plus mijn gold 30 xp?

BeantwoordenCiteren
(@amsterdam)
Reputable Member

Miya wrote:Bedoel je een verlengaanbod?

Onder andere. Maar ik heb de afgelopen jaren ook wel tussendoor wat extra Miles/punten/kortingen gekregen. Was nu allemaal niet bespreekbaar omdat ze in het dossier kunnen zien of je de aanbieding al gehad hebt of niet. Op zich ook niet zo slecht om dit voor iedereen gelijk te trekken. Betekent wel dat je dus een moment per kaart per jaar hebt om te onderhandelen naast het 6 maandelijkse up/down grade proces.

BeantwoordenCiteren
Miya
 Miya
(@miya)
Noble Member
Deelgenomen: 10 jaar geleden

Amsterdam wrote:Ik hoorde vandaag dat Amex inmiddels beleid heeft om maar 1x per jaar per kaart een aanbieding te mogen/kunnen doen. Zelfs als de medewerkers het anders zouden willen accepteert het systeem dit niet. Ik heb de afgelopen jaren veel extra Miles en kortingen gekregen. Dat was de afgelopen tijd al lastiger. Is dit herkenbaar? Wat zijn jullie ervaringen?

Bedoel je een verlengaanbod?

BeantwoordenCiteren
(@amsterdam)
Reputable Member

Ik hoorde vandaag dat Amex inmiddels beleid heeft om maar 1x per jaar per kaart een aanbieding te mogen/kunnen doen. Zelfs als de medewerkers het anders zouden willen accepteert het systeem dit niet. Ik heb de afgelopen jaren veel extra Miles en kortingen gekregen. Dat was de afgelopen tijd al lastiger. Is dit herkenbaar? Wat zijn jullie ervaringen?

BeantwoordenCiteren
Ruut
 Ruut
(@ruut)
Noble Member

MoonJ wrote:Ik kan me herinneren dat ik mij hiervoor moest registreren inderdaad, maar wellicht dat dat kan als je even belt!

@Ruut de link waar deelnemende restaurants op stonden werkt niet meer...

Ok, jammer dat ie niet meer werkt. Een vriend van me heeft sinds een paar maanden de kaart en had wel interesse.
Dan moet ie morgen maar even bellen.

American Express Platinum met tijdelijk 100.000 reward points?

Via deze link --> https://americanexpress.com/nl-nl/referral/platinum?ref=rUDOLBI5bb&CPID=999999548
Gold via dezelfde link.

Flying Blue Amex Platinum met 60XP en tijdelijk 50.000 miles?

Gebruik deze link --> https://americanexpress.com/nl-nl/referral/fb-gold?ref=rUDOLBIZEj&XLINK=MYCP
Gold via dezelfde link.

BeantwoordenCiteren
MoonJ
(@moonj)
Noble Member
Deelgenomen: 8 jaar geleden

Jeroenn wrote:Thanks voor de heads up! Moest voor deze actie de kaart geregistreerd zijn, of werkt dit automatisch voor de platinum kaart? In het verleden moest je vaak registreren voor bijvoorbeeld een cashback bij de Jumbo...

Ik kan me herinneren dat ik mij hiervoor moest registreren inderdaad, maar wellicht dat dat kan als je even belt!

@Ruut de link waar deelnemende restaurants op stonden werkt niet meer...

Etihad Gold | OneWorld Sapphire (Privilege Club) | SkyTeam Elite+ (Flying Blue) | AMEX Platinum Cardholder | For an AMEX Platinum Card for 50% off + 30.000 Membership Rewards, CLICK HERE

BeantwoordenCiteren
(@jeroenn)
Eminent Member
Deelgenomen: 8 jaar geleden

Miya wrote:Net gebeld met Amex, ze vermelden dat dineer actie voor Plat en Cent verlengt is tm 31 JAN (en mogelijk nog langer).

Snel dus gebruik van maken, als je dat nog niet gedaan hebt 🙂

Thanks voor de heads up! Moest voor deze actie de kaart geregistreerd zijn, of werkt dit automatisch voor de platinum kaart? In het verleden moest je vaak registreren voor bijvoorbeeld een cashback bij de Jumbo...

FB gold | TK Gold | AY plat

Vraag een American Express Gold kaart aan en ontvang tijdelijk 40.000 punten
Of kies voor de Platinum kaart met 100.000 punten en .
https://americanexpress.com/nl-nl/referral/platinum?ref=tINtRLa5hi&CPID=100364541

BeantwoordenCiteren
Ruut
 Ruut
(@ruut)
Noble Member

Amsterdam wrote:Het is een beperkt aanbod per stad dus goed kijken of je take away restaurant op de lijst staat anders krijg je niets.

Is er ergens een lijst waarop de deelnemende restaurants staan vermeld?

American Express Platinum met tijdelijk 100.000 reward points?

Via deze link --> https://americanexpress.com/nl-nl/referral/platinum?ref=rUDOLBI5bb&CPID=999999548
Gold via dezelfde link.

Flying Blue Amex Platinum met 60XP en tijdelijk 50.000 miles?

Gebruik deze link --> https://americanexpress.com/nl-nl/referral/fb-gold?ref=rUDOLBIZEj&XLINK=MYCP
Gold via dezelfde link.

BeantwoordenCiteren
Bjorn
(@bjorn)
Prominent Member
Deelgenomen: 11 jaar geleden

Brangeri wrote:Ik ga maar eens bellen of dat ook zo is voor Plat kaarthouders die de december 75k actie hebben gedaan.

Let me know. Grote kans dat kaarten die deze maand aangevraagd zijn ook nog meetellen

→ Flying Blue Earning Online extensie (Chrome/Safari/Firefox)
→ Alle locaties waar je kunt betalen met AMEX
→ Flying Blue Miles Calculator (tool)

→ Classic AMEX: Tot 40.000 Membership Rewards via deze link.
→ FB AMEX: Tot 40.000 Flying Blue Miles cadeau en korting via deze link.
→ AwardWallet: 3 maanden gratis AwardWallet Plus proberen via deze link

Ambtenaruh reacted
BeantwoordenCiteren
(@brangeri)
Honorable Member

Miya wrote:Net gebeld met Amex, ze vermelden dat dineer actie voor Plat en Cent verlengt is tm 31 JAN (en mogelijk nog langer).

Snel dus gebruik van maken, als je dat nog niet gedaan hebt 🙂

Ik ga maar eens bellen of dat ook zo is voor Plat kaarthouders die de december 75k actie hebben gedaan.

-> 20.000 Membership Rewards bij Amex en het eerste jaar korting.
Mocht je mijn link gebruiken, stuur me een DM en ik doe een donatie om 50 bomen te planten.:)

Ambtenaruh and Daan3 reacted
BeantwoordenCiteren
Pagina 291 / 445
Deel: