PieterMaurits wrote:Goede deal, dank voor het delen! Hoe heb je dit geboekt? via de KLM website of anders?
Ik had op GF een alert staan, het lijkt er wel op dat hij het weekend van 14-16 sept op dit moment niet meer voor deze prijs te boeken is, maar hij is sowieso al een aantal keer in prijs gestegen en weer gedaald.
En daarna via AirFrance.de geboekt om de creditcardkosten te omzeilen 🙂
American Express Platinum met 170.000 Membership Rewards punten? Bestel hem via American Express Platinum (je kunt ook andere kaarten kiezen!)
American Express Flying Blue Platinum (of gold) kaart het eerste jaar gratis en 120.000 miles? Bestel hem via: Amex Flying Blue Platinum
Mijn vliegverleden: https://my.flightradar24.com/glennhaak
Goede deal, dank voor het delen! Hoe heb je dit geboekt? via de KLM website of anders?
Heb gister DUS-CDG-AMS-BLL-AMS-CDG-DUS in business geboekt voor €521, met een positioneringsvlucht AMS-DUS v.v. erbij voor €98 in eco, 100XP voor €6,20 per XP, geen slechte deal 🙂
Ik heb 14-16 september geboekt maar er zijn meerdere data beschikbaar
American Express Platinum met 170.000 Membership Rewards punten? Bestel hem via American Express Platinum (je kunt ook andere kaarten kiezen!)
American Express Flying Blue Platinum (of gold) kaart het eerste jaar gratis en 120.000 miles? Bestel hem via: Amex Flying Blue Platinum
Mijn vliegverleden: https://my.flightradar24.com/glennhaak
Wel jammer dat Skyteam duur is met Biz tickets.
Soms is Star de helf van het geld.
FlyingBlue Platinum, Hilton Diamond
Een gratis Flying Blue Gold kaart en tot 22.000 FB miles gratis, via deze link:
www.americanexpress.nl/introduceren/MianH
I'm not afraid of flying,
I'm afraid of not flying.
Mikey wrote:Net na heeeeel lang zoeken AMS-CDG-BCN-CDG-AMS geboekt business op 9 juni, op supersaver voor e 428,65. Weet niet wat er aan de hand is,de tickets zijn echt verschrikkelijk duur allemaal de komende maanden, de same day dan. 🙂
In oktober en dan boeken via =0:O:AMS:CDG:AF:1241:OCT:29:2018:0&itinSegment[1]=0:O:CDG:BCN:AF:1648:OCT:29:2018:0&tripType=multiCity¤cyCd=EUR&paxCount=1&fareBasis=O3LSNL:O3LSNL:O3LSNL:O3LSNL&itinSegment[2]=1:O:BCN:CDG:AF:1649:OCT:29:2018:0&itinSegment[3]=1:O:CDG:AMS:AF:1440:OCT:29:2018:0&numOfSegments=4&exitCountry=us&vendorID=Google&vendorRedirectFlag=true']Delta net onder de 400euro voor een same day. Btw ook in =0:O:AMS:CDG:KL:1223:JUN:16:2018:0&itinSegment[1]=0:O:CDG:BCN:AF:1648:JUN:16:2018:0&tripType=multiCity¤cyCd=EUR&paxCount=1&fareBasis=O3LSNL:O3LSNL:O3LSNL:O3LSNL&itinSegment[2]=1:O:BCN:CDG:AF:1649:JUN:16:2018:0&itinSegment[3]=1:O:CDG:AMS:AF:1440:JUN:16:2018:0&numOfSegments=4&exitCountry=us&vendorID=Google&vendorRedirectFlag=true']Juni. Itamatrix prijst ze rond de 431, via Delta uiteindelijk onder de 400
FB Gold (ST Elite+), LCAH Gold, Hertz Gold Plus Rewards President's Circle
Mikey wrote:Net na heeeeel lang zoeken AMS-CDG-BCN-CDG-AMS geboekt business op 9 juni, op supersaver voor e 428,65. Weet niet wat er aan de hand is,de tickets zijn echt verschrikkelijk duur allemaal de komende maanden, de same day dan. 🙂
Komt dat niet door de GDS toeslag? Daardoor zijn alle tickets via dat soort OTA's duurder geworden (helaas). Vroeger kon ik mijn (economy) tickets inderdaad voor veel minder boeken via supersaver enzo, vergeleken met rechtstreeks bij AF/KLM.
Anyway... Ik zou voor dat geld er gewoon een nachtje Barcelona aan toevoegen :).
American Express Platinum kaart met 170.000 bonuspunten: https://americanexpress.com/nl-nl/referral/platinum?ref=mELVIVYBej&XL=MIANS
American Express Gold kaart met 70.000 bonuspunten: https://www.americanexpress.com/nl-nl/referral/gold?ref=mELVIVYBej
Wellicht worden de goedkope C tarieven voorzien van een hogere minimum stay. Dat zou me niet verbazen om eerlijk te zijn.
Net na heeeeel lang zoeken AMS-CDG-BCN-CDG-AMS geboekt business op 9 juni, op supersaver voor e 428,65. Weet niet wat er aan de hand is,de tickets zijn echt verschrikkelijk duur allemaal de komende maanden, de same day dan. 🙂
SvnKngs wrote:Als het om de XP te doen is, zou ik voor dat geld een snelle intra-eu business class trip met 4 segmenten pakken.
Zat dat ook te lezen en dat is inderdaad ook wel een optie. T gaat inderdaad om de XP en de bijbehorende lounge-access.
Bas517 wrote:.Het mag een paar honderd euro extra kosten, zolang het maar in DPS uitkomt.
Als het om de XP te doen is, zou ik voor dat geld een snelle intra-eu business class trip met 4 segmenten pakken.
Fripsmaster wrote:Om hier op door te gaan, GA heeft een code-share met KL vanaf DPS naar SIN en een codeshare met MH naar KUL vanaf DPS.
Dank voor je reactie. Die mogelijkheid ken ik, ik hoopte op een reisje via DXB o.i.d. om in 1 retourtje ineens 44 XP te pakken. Het mag een paar honderd euro extra kosten, zolang het maar in DPS uitkomt. CGK is ook een optie, dan pak ik gewoon een AirAsia vlucht naar DPS.
Bas517 wrote:Ik ga in de week van 8 mei voor een dag of 10 of iets langer/korter naar Bali, wil graag zo veel mogelijk XP verdienen voor deze trip. Een directe vlucht van ams naar dps met een stop in sin levert slechts 2x12 op, weet iemand een leuke trip voor een leuke prijs?
Om hier op door te gaan, GA heeft een code-share met KL vanaf DPS naar SIN en een codeshare met MH naar KUL vanaf DPS.
KLM FB Platinum | Hilton Diamond | IHG Platinum | Radisson VIP | ALL Silver | Avis President's Club | Hertz Five Star | MyFlightRadar24
Visits 2026 (>2): AMS CDG ILO LCY MAN MNL MUC PPS PRG SOF TPE VIE ZAG
Carriers 2026: 5J AF FB FR KL LH OS Z2
Ik ga in de week van 8 mei voor een dag of 10 of iets langer/korter naar Bali, wil graag zo veel mogelijk XP verdienen voor deze trip. Een directe vlucht van ams naar dps met een stop in sin levert slechts 2x12 op, weet iemand een leuke trip voor een leuke prijs?
- 22 Forums
- 4,327 Onderwerpen
- 132.4 K Berichten
- 168 Online
- 5,344 Leden