Cathay Pacific verbetert service in Business Class1 min leestijd

Voor sommige links naar producten en partners op deze website krijgen wij een affiliate commissie.

Cathay Pacific rolt de komende maanden verbeteringen uit met betrekking tot de service in Business Class. Zo zal de maaltijdservice geüpgraded en gepersonaliseerd worden. Echter stapt de maatschappij af van het ‘Dine-on-demand’ concept waarmee het op elke vluchten een trial deed. De focus zal liggen op een hogere kwaliteit maaltijden en verbeterde presentatie. Nu worden hoofdgerechten nog geserveerd in een ‘casserole’; iets wat passagiers geen premium gevoel geeft. Mogelijk zal de crew nu gerechten individueel opmaken, zoals gebruikelijk bij veel andere Aziatische en Golfmaatschappijen. Naast het afzien van de dine-on-demand service, wordt ook het aanbieden van een extra matras voor de stoel gestaakt.

Cathay Pacific meal

Uitrol

Naar alle waarschijnlijkheid wordt dit nieuwe concept in juli gestart naar Chicago en in augustus naar Londen Gatwick. Amsterdam en Parijs volgen in oktober en Brussel in november. Medio 2019 zou het uitgerold moeten zijn over het gehele longhaul netwerk. Het cabinepersoneel moet namelijk eerst nog getraind worden.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *