Voor sommige links naar producten en partners op deze website krijgen wij een affiliate commissie.
Zoals we eerder al schreven is Lufthansa op verschillende gebieden enorm aan het innoveren. Cabineverlichting, stoelen en bagageregels zijn allemaal voorbij gekomen op InsideFlyer. Ook heeft Lufthansa onlangs een beter concept geïntroduceerd om het slaapcomfort in de Business Class cabines te verbeteren.
Onboard Hospitality Award
Recentelijk kondigde Lufthansa een nieuwe amenity kit aan in First Class. Deze zal vanaf eind mei beschikbaar zijn op alle First Class vluchten. Nog voordat de ‘echte’ reizigers erover konden oordelen kreeg de kit al de ‘Best for First’ prijs. Maar liefst 1.000 Lezers van een Brits tijdschrift deden mee aan het onderzoek. Zij beoordeelden diverse amenity kits op eerste indruk, kwaliteit, duurzaamheid, gewicht, relevantie, ontwerp, functionaliteit, smaak, inhoud en bijdrage aan de totale reizigerservaring.
Het damesmodel van de Windsor Amenity Kit is ontworpen en geproduceerd door Skysupply. De kit kan ook gebruikt worden als kleine handtas. Ook het model voor de mannen doet niet onder voor een luxe toilettas. De First Class amenity kits van Lufthansa bieden allen luxe verzorgingsproducten van het exclusieve merk La Prairie.
Business Class
Ook de amenity kits uit de Business Class van Lufthansa werden goed beoordeeld. Deze zijn ontworpen en geproduceerd door Spiriant. Ze zullen vanaf juli beschikbaar zijn in drie varianten, allemaal met verzorgingsproducten van het bekende merk L’Occitane. Deze kits werden goed beoordeeld op diverse duurzaamheidsaspecten. De tasjes kunnen namelijk hergebruikt worden voor diverse doeleinden, van pennenzak tot shopping bag.
Premium Economy
Ook in Premium Economy zit je goed bij de Duitse luchtvaartmaatschappij. Van halverwege juli worden de nieuwe ‘Around the World’ amenity kits beschikbaar gesteld in deze cabine. Ze zijn uiterst geschikt om te blijven gebruiken, bijvoorbeeld als shopping- of beachtas. Daarmee zorgen ze voor een vermindering van afval op de vluchten. De tasjes worden voorzien van vijf verschillende motieven. Er zijn tasjes met een motief van de Eifeltoren, Brandenburg Tor, het Vrijheidsbeeld, de Golden Gateburg en de Skyline van Frankfurt. Op deze manier worden het ook nog ware collectors items.
Beeldmateriaal: Lufthansa
Geef een reactie