Voor sommige links naar producten en partners op deze website krijgen wij een affiliate commissie.
Vorige week kon je op Insideflyer.nl al lezen over Flying Blue Ultimate status; een niveau boven Platinum dat recent is gelanceerd. Er is nog steeds geen officiële communicatie van Flying Blue over de voordelen of kwalificatie-eisen, maar onderhand is er wel meer bekend geworden. Ultimate lijkt niet echt een apart statusniveau te zijn, zoals eerder gedacht. In plaats daarvan is het een extra ‘label’ voor bestaande Platinum, Platinum for Life en Club 2000 (Skipper of the Flying Dutchman) leden die ‘de bestaande levels flink overstijgen’. Deze passagiers komen Air France en KLM nu tegemoet met meer persoonlijke service en extra erkenning.
Voordelen Flying Blue Ultimate
Zoals in het vorige artikel al te lezen was focust de service voor Ultimate leden vooral op persoonlijke wensen en erkenning. Hiervoor is een 24/7 Travel Assistant in het leven geroepen. Deze zal proactief klanten benaderen, informeren over bijvoorbeeld verstoringen en kan voor, tijdens en na en reis ondersteuning bieden. De crew aan boord krijgt meer informatie over de gewoontes en wensen van Ultimate passagiers. Zo kunnen zij de service personaliseren. Ook kunnen familieleden van Ultimate leden gebruik maken van SkyPriority en de Crown Lounge. Hoe dit precies in zijn werk gaat is nog niet bekend. Vorige maand werd al bekend dat Platinum leden onder bepaalde voorwaarden al extra gezinsleden mee kunnen nemen in de KLM Lounges op Schiphol.
1200 Flying Blue leden hebben de afgelopen maand de Ultimate status aangeboden gekregen. De kwalificatie-eisen zouden op 360.000 miles in twee jaar liggen, met Air France, KLM en Hop.
Geef een reactie