Werkzaamheden Frontpage IVV

Discussie in 'Nieuws' gestart door TMW89, 28 sep 2015.

  1. Ave Cesaria

    Ave Cesaria Newbie

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    7
    Trofeepunten:
    3
    Is volgens mij inderdaad verplicht.
     
  2. Valentijn

    Valentijn Blue Tier

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    560
    Trofeepunten:
    123
    Ik had al moeite om de nieuwe site een beetje onder de knie te krijgen zonder alle moeilijke termen, maar nu snap ik er helemaal niks meer van :D.

    Ik vind de site inderdaad ook erg langzaam, en dan te bedenken dat ik voor mijn nieuwe huis een langzamer internetabonnement heb afgesloten... Denk dat ik hier niet meer online ben vanaf 15 oktober ;).
     
    Flying doc, Lionell, WorldTraveller en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Trouwens voor degenen die willen weten wat er nog komt en hoe de huidige probs worden opgelost, kijk even op .com normaal gezien kan je daar ook inloggen met je login van hier (als ik me niet vergis) en dan zoeken naar posts van Randy Petersen.

    @Valentijn het gaat vooral over de beveiliging van de info die je naar die loyaltymanager zou versturen ;)
     
    Valentijn vindt dit leuk.
  4. SVDH

    SVDH Blue Tier

    Berichten:
    2.106
    Leuk Bevonden:
    615
    Trofeepunten:
    218
    FYI, ik heb een heel lijstje bevindingen naar de VS gestuurd. Inclusief de observatie dat de nieuwe site langzamer is dan de oude. Laten we hopen dat er snel werk van wordt gemaakt. Ik houd jullie op de hoogte (dan wel merken jullie de wijzigingen op de site & forum :))
     
    high_class en RSC09 vinden dit leuk.
  5. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    • In de conversation list is bijna het onderscheid niet meer te maken tussen wat een nieuwe of gelezen PM is
    • als je op smartphone wil reageren op een PM en via de link in de email het forum opent, dan moet je jezelf eerst een weg banen door advertenties voor je kan inloggen en dan reageren
    • in de Adblock browser op ipad/iphone kan je niet replyen op topics van het forum ondanks het feit dat je ingelogd bent
    • de notifications aan de rechterkant: het envelopje is van de PM, het vlaggetje van notifications, maar het mannetje is gewoon een som van beiden, beetje verwarrend want dat icoontje lijkt erop alsof iemand je heeft toegevoegd
    • misschien net zoals op Milepoint (nu insideflyer.com) een nieuwsbrief schrijven vanuit het oude IVV mail adres met een uitleg over al de veranderingen? Is er daar ook gekomen op vraag van de leden, want er was veel verwarring
     
  6. SVDH

    SVDH Blue Tier

    Berichten:
    2.106
    Leuk Bevonden:
    615
    Trofeepunten:
    218
    dank voor de feedback @Lionell - ik neem het mee richting de VS.
    Een nieuwsbrief staat in de planning, evenals het bericht van Randy dat op insideflyer.com staat, op .nl te plaatsen.
     
    Lionell vindt dit leuk.
  7. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    De meeste technische veranderingen/aanvragen staan op .com, daar zitten een heel stel techneuten die de boel hebben geanalyseerd. Zou ook handig zijn, weet niet of het mogelijk is om van jullie (via de VS) feedback te krijgen wanneer er dingen zijn aangepast, dan hoeven we niet te blijven zeuren en dan kunnen we verder testen.
     
  8. Barend

    Barend Blue Tier

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    71
    Trofeepunten:
    128
  9. RSC09

    RSC09 Blue Tier

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    160
    Trofeepunten:
    43
    Reeds geïnstalleerd
    Het lijkt erop dat WordPress al is geïnstalleerd. Wis je oude databasetabellen om WordPress opnieuw te installeren.

    Bij mij op de pc verschijnt bovenaan sinds vandaag de bovenstaande melding. Dit terwijl ik wel ingelogd ben op WP account..
     
    high_class vindt dit leuk.
  10. kevin990

    kevin990 Silver Tier

    Berichten:
    490
    Leuk Bevonden:
    162
    Trofeepunten:
    268
    Ik krijg die melding nu ook sinds een half uur ofzo. Wacht het heeeel even af, meestal zijn ze vanuit de US aan de site aan het werken. Ivm het tijdverschil zijn het vaak geen gunstige tijden voor ons waarop dat gebeurt.
     
    RSC09 vindt dit leuk.
  11. Sand0rf

    Sand0rf Blue Tier

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    137
    Trofeepunten:
    43
    Ik heb die melding ook gehad maar die is inmiddels weer verdwenen
     
  12. TMW89

    TMW89 Blue Tier

    Berichten:
    90
    Leuk Bevonden:
    105
    Trofeepunten:
    33
    Even een paar dagen niet ingelogd en hola, wat een verandering :)

    Ik vind het wel jammer dat het forum nu enbedded is en daarmee zo smal is geworden. Komt een beetje rommelig over. Die rechter sidebar weg zou al veel schelen denk ik.

    Desalniettemin kudo's voor de voortvarende aanpak het afgelopen eerste jaar!
     
    Laatst bewerkt: 5 okt 2015
    SVDH vindt dit leuk.
  13. TravelTheWorld195

    TravelTheWorld195 Silver Member

    Berichten:
    1.036
    Leuk Bevonden:
    706
    Trofeepunten:
    368
    In het kader van de huidige re-branding: de hoofdtopics 'nieuw bij Ikvliegveel' en 'Ikvliegveel lounge' stroken nu niet helemaal meer met de nieuwe naam:p 'Nieuw bij InsideFlyer' en 'InsideFlyer lounge' klinkt ook fancy;)
    It's all about the details:):p
     
    SVDH, Lionell, Valentijn en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  14. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Kunnen jullie aub vragen in de VS om een maintenance plugin op Wordpress te installeren? Als ze dan aan de site werken kunnen ze die aan zetten en krijgt niet iedereen weer Wordpress error rond z'n oren zoals momenteel weer het geval is... :mad:
    Dan komt er gewoon een melding in de trend van: "Please be patient, site is currently under maintenance."
     
    WorldTraveller, Sand0rf en high_class vinden dit leuk.
  15. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Forum ziet er weer niet uit qua layout... helemaal opgeschoven naar rechts, alles omringd met rode lijnen en Wordpress foutmeldingen alom... en dit in 4 verschillende browsers.
     
  16. FB020

    FB020 Newbie

    Berichten:
    102
    Leuk Bevonden:
    14
    Trofeepunten:
    18
    Zelfde probleem hier (als de pagina überhaupt al wil laden..zit iemand de lijn af te knijpen? )
     
  17. TMW89

    TMW89 Blue Tier

    Berichten:
    90
    Leuk Bevonden:
    105
    Trofeepunten:
    33
    Na de nieuwe site een paar dagen gebruikt te hebben moet ik eerlijk bekennen dat het qua overzichtelijkheid niet echt beter is geworden... En inderdaad, de snelheid (of beter gezegd: het gebrek daaraan) is echt wel 'een dingetje'...
     
  18. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Momenteel weer een Wordpress melding, het begin van de installatie staat klaar, elke idioot kan nu de volledige insideflyer.nl site overschrijven....
     
    WorldTraveller vindt dit leuk.
  19. RSC09

    RSC09 Blue Tier

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    160
    Trofeepunten:
    43
    Wellicht idee om site weer 2 dagen in maintence mode te zetten en schoonheidsfoutjes eruit te laten halen?
    Scheelt een hoop ergernissen
     
    Lionell vindt dit leuk.
  20. Barend

    Barend Blue Tier

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    71
    Trofeepunten:
    128
    Eens! Je kunt beter offline gaan en alles oplossen dan alles live aan te passen.. Zeker met de schermen die ik voorbij heb zien komen.
    Ik had bijna mijn eigen Wordpress installatie draaien op de frontpage vanmorgen!
     
    Lionell vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina