Ik had al moeite om de nieuwe site een beetje onder de knie te krijgen zonder alle moeilijke termen, maar nu snap ik er helemaal niks meer van . Ik vind de site inderdaad ook erg langzaam, en dan te bedenken dat ik voor mijn nieuwe huis een langzamer internetabonnement heb afgesloten... Denk dat ik hier niet meer online ben vanaf 15 oktober .
Trouwens voor degenen die willen weten wat er nog komt en hoe de huidige probs worden opgelost, kijk even op .com normaal gezien kan je daar ook inloggen met je login van hier (als ik me niet vergis) en dan zoeken naar posts van Randy Petersen. @Valentijn het gaat vooral over de beveiliging van de info die je naar die loyaltymanager zou versturen
FYI, ik heb een heel lijstje bevindingen naar de VS gestuurd. Inclusief de observatie dat de nieuwe site langzamer is dan de oude. Laten we hopen dat er snel werk van wordt gemaakt. Ik houd jullie op de hoogte (dan wel merken jullie de wijzigingen op de site & forum )
In de conversation list is bijna het onderscheid niet meer te maken tussen wat een nieuwe of gelezen PM is als je op smartphone wil reageren op een PM en via de link in de email het forum opent, dan moet je jezelf eerst een weg banen door advertenties voor je kan inloggen en dan reageren in de Adblock browser op ipad/iphone kan je niet replyen op topics van het forum ondanks het feit dat je ingelogd bent de notifications aan de rechterkant: het envelopje is van de PM, het vlaggetje van notifications, maar het mannetje is gewoon een som van beiden, beetje verwarrend want dat icoontje lijkt erop alsof iemand je heeft toegevoegd misschien net zoals op Milepoint (nu insideflyer.com) een nieuwsbrief schrijven vanuit het oude IVV mail adres met een uitleg over al de veranderingen? Is er daar ook gekomen op vraag van de leden, want er was veel verwarring
dank voor de feedback @Lionell - ik neem het mee richting de VS. Een nieuwsbrief staat in de planning, evenals het bericht van Randy dat op insideflyer.com staat, op .nl te plaatsen.
De meeste technische veranderingen/aanvragen staan op .com, daar zitten een heel stel techneuten die de boel hebben geanalyseerd. Zou ook handig zijn, weet niet of het mogelijk is om van jullie (via de VS) feedback te krijgen wanneer er dingen zijn aangepast, dan hoeven we niet te blijven zeuren en dan kunnen we verder testen.
Het valt me op in http://insideflyer.nl/aa-business-class-miami/, dat de plaatjes nog gehost staan op ikvliegveel.nl, waardoor ze bij mij niet laden in het artikel.
Reeds geïnstalleerd Het lijkt erop dat WordPress al is geïnstalleerd. Wis je oude databasetabellen om WordPress opnieuw te installeren. Bij mij op de pc verschijnt bovenaan sinds vandaag de bovenstaande melding. Dit terwijl ik wel ingelogd ben op WP account..
Ik krijg die melding nu ook sinds een half uur ofzo. Wacht het heeeel even af, meestal zijn ze vanuit de US aan de site aan het werken. Ivm het tijdverschil zijn het vaak geen gunstige tijden voor ons waarop dat gebeurt.
Even een paar dagen niet ingelogd en hola, wat een verandering Ik vind het wel jammer dat het forum nu enbedded is en daarmee zo smal is geworden. Komt een beetje rommelig over. Die rechter sidebar weg zou al veel schelen denk ik. Desalniettemin kudo's voor de voortvarende aanpak het afgelopen eerste jaar!
In het kader van de huidige re-branding: de hoofdtopics 'nieuw bij Ikvliegveel' en 'Ikvliegveel lounge' stroken nu niet helemaal meer met de nieuwe naam 'Nieuw bij InsideFlyer' en 'InsideFlyer lounge' klinkt ook fancy It's all about the details
Kunnen jullie aub vragen in de VS om een maintenance plugin op Wordpress te installeren? Als ze dan aan de site werken kunnen ze die aan zetten en krijgt niet iedereen weer Wordpress error rond z'n oren zoals momenteel weer het geval is... Dan komt er gewoon een melding in de trend van: "Please be patient, site is currently under maintenance."
Forum ziet er weer niet uit qua layout... helemaal opgeschoven naar rechts, alles omringd met rode lijnen en Wordpress foutmeldingen alom... en dit in 4 verschillende browsers.
Na de nieuwe site een paar dagen gebruikt te hebben moet ik eerlijk bekennen dat het qua overzichtelijkheid niet echt beter is geworden... En inderdaad, de snelheid (of beter gezegd: het gebrek daaraan) is echt wel 'een dingetje'...
Momenteel weer een Wordpress melding, het begin van de installatie staat klaar, elke idioot kan nu de volledige insideflyer.nl site overschrijven....
Wellicht idee om site weer 2 dagen in maintence mode te zetten en schoonheidsfoutjes eruit te laten halen? Scheelt een hoop ergernissen
Eens! Je kunt beter offline gaan en alles oplossen dan alles live aan te passen.. Zeker met de schermen die ik voorbij heb zien komen. Ik had bijna mijn eigen Wordpress installatie draaien op de frontpage vanmorgen!