Werkzaamheden Frontpage IVV

Discussie in 'Nieuws' gestart door TMW89, 28 sep 2015.

  1. SVDH

    SVDH Blue Tier

    Berichten:
    2.106
    Leuk Bevonden:
    615
    Trofeepunten:
    218
    ja, is veel geld. al krijg je wel er wel 150.000 lifemiles als bonus bij. Maar het was denk ik voor veel mensen meer haalbaar als je bv. 40.000 zou kunnen kopen, zodat je 100.000 totaal krijg, voor een leuke award voor een leuke prijs. Als je wel veel met LifeMiles awards doet (ik ken er een paar, ook op het forum volgens mij), dan kan het wel een sweet deal zijn.
     
  2. Basjep

    Basjep Silver Member

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    672
    Trofeepunten:
    368
  3. Wouter

    Wouter Blue Tier

    Berichten:
    102
    Leuk Bevonden:
    46
    Trofeepunten:
    28
    Het openingsaanbod is 150% bonus bij aankoop van minimaal 100k lifemiles. Dat kost je een kleine 4000 dollar.

    Beste aanbieding die ik heb gezien tot nu toe, een tijdje terug kon je wel 145% krijgen.

    We hebben het toen een beetje besproken in een lifemiles topic op ivv, maar ik heb toen geen gebruik gemaakt van de 145% bonus optie, want ik kwam niet echt top rewards tegen. Ik wilde het topic trouwens even opzoeken om te linken, maar ik kon de zoekfunctie van het forum niet vinden :)
     
  4. Mike

    Mike Blue Tier

    Berichten:
    1.139
    Leuk Bevonden:
    651
    Trofeepunten:
    143
    guys aub onthouden dat er nog redelijk wat in procces is en dat dit (natuurlijk) nog niet de final version is!
     
    TravelTheWorld195 en Basjep vinden dit leuk.
  5. RSC09

    RSC09 Blue Tier

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    160
    Trofeepunten:
    43
    Site ziet er goed uit! Goed werk heren :)
     
  6. Barend

    Barend Blue Tier

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    71
    Trofeepunten:
    128
    Op het eerste zicht ziet het er prima uit!

    Nog steeds dezelfde backend voor het forum met een volledige 'nieuwe' huisstijl?
    Het is best wel wat minder overzichtelijk geworden, ik heb het gevoel dat in 'ingezoomd' zit, en wil graag weer uitzoomen!
     
  7. high_class

    high_class Silver Member Captains

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    649
    Trofeepunten:
    143
    Tot nu toe ben ik net zo enthousiast als over de nieuwe KLM app....... ik ben het helemaal met @Barend eens. overzicht is weg
     
    Lionell en Maan vinden dit leuk.
  8. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Lang leve de adblockers... zonder is de site niet vooruit te branden. Ok dat het pad van advertenties gekozen is, maar het moet niet ten koste gaan van de snelheid van een site.
    Bij elke page load gaat de browser continue de advertising pagina's weer opnieuw laden omdat het dynamische advertenties zijn en je elke keer naar een andere wordt geredirect.

    Geen responsive theme gebruikt op WP zodat ie automatisch resized op mobile devices? Nu krijg je het effect dat menus over elkaar heen schuiven en het onoverzichtelijk wordt. En ook daar weer last van de advertenties waardoor de pagina's eindeloos blijven laden.

    Het forum op zich wordt helemaal in elkaar gedrukt door de "excerpts" van de front page in de rechterkolom. Je kan nu op de hoofdpagina van het forum niet meer zien wie gereageerd heeft, was wel zo handig... En nu is het een beetje onoverzichtelijk.

    Bovenaan de front page, werkt de link niet naar FB, staat een verkeerde URL in.

    Just my 2 cents, maar wie ben ik?
     
    Maan vindt dit leuk.
  9. Maan

    Maan Guest

    Snelheid van de site is op m'n iPhone ook tergend traag. Inderdaad werkt het notificatie systeem niet meer. Flinke downgrade van het forum imo
     
  10. Milanello

    Milanello Blue Tier

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    81
    Trofeepunten:
    28
    Ik mis wel een blok of link met nieuwste posts, of zie ik die over het hoofd?
     
    DirkOnTour vindt dit leuk.
  11. GuusGeruk

    GuusGeruk Newbie

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    1
    Forums -> New Posts (bovenin). Gebruik ik ook altijd. Wel jammer inderdaad dat je nu eerst een dropdown menu tevoorschijn moet toveren.

    Eerste post trouwens, hoi allemaal. :) Ik ben vooral een meelezer.

    Oja en het 'ga naar eerste ongelezen bericht' werkt ook niet helemaal jofel. Ik kom dan net onder de eerste regel steeds, waarschijnlijk door die bovenste balk.

    d2ae0f11dc9ca7d2d8269eaba35bb93b.png
     
    Laatst bewerkt: 3 okt 2015
  12. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    In de "recent comments" kolom aan de rechterkant staat de datum waarop een topic gestart is, niet de datum van de laatste comment, beetje verwarrend, kan dit aangepast worden?
     
  13. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Als er nog flaws of verbeteringen worden gevonden, rapporteren we die hier in dit topic?

    • Privacybeleid & servicevoorwaarden misschien naar het NL vertalen?
    • in de sectie "werktuigen", loopt die verbinding om je loyalty accounts te linken over SSL (kwestie van beveiliging van de gegevens)
     
  14. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Daar denken ze in de VS blijkbaar anders over :)
    Screen Shot 2015-10-03 at 11.59.12.png
     
  15. SVDH

    SVDH Blue Tier

    Berichten:
    2.106
    Leuk Bevonden:
    615
    Trofeepunten:
    218
    graag, thanks!
     
  16. SVDH

    SVDH Blue Tier

    Berichten:
    2.106
    Leuk Bevonden:
    615
    Trofeepunten:
    218
    achja, .com en .nl zijn seperate sites he...
     
  17. Flying doc

    Flying doc Silver Member

    Berichten:
    1.762
    Leuk Bevonden:
    1.775
    Trofeepunten:
    523
    Fijn om te horen dat .nl dus niet deze kant op gaat. Niemand die hier op zit te wachten. Hulde!
     
    SVDH vindt dit leuk.
  18. Sand0rf

    Sand0rf Blue Tier

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    137
    Trofeepunten:
    43
    Ik hoop wel dat de snelheid nog een beetje geoptimaliseerd kan worden want die is momenteel nog niet echt werkbaar...
     
  19. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Op .com surfen de "gold" members ad free, indien die functionaliteit hier ook wordt geimplementeerd, dan heb ik nog maar 1025 likes nodig :D
     
    Barend, MaxJ91, Valentijn en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Na activatie van de Traxo token via email, verloopt de verbinding naar de loyalty manager tool gelukkig over SSL (https), goeie zaak! Het zou nog mooier en fijner zijn als je daar ook gebruik kan maken van 2 form authentication zoals dat op het forum mogelijk is (nog niet geprobeerd) of zoals op Awardwallet met een tool als Google Authenticator, alles voor veiligheid :)
     

Deel Deze Pagina