Vaccinatiepaspoort en weer makkelijk kunnen reizen...

Discussie in 'InsideFlyer Lounge' gestart door JosEnrafNonius, 25 mei 2021.

  1. HarmDommisse

    HarmDommisse Blue Tier

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    338
    Trofeepunten:
    63
    Ah thnx, kan eens kijken of het voor mij interessant is als zzp'er.
     
  2. Nvgfocus

    Nvgfocus Silver Member

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    418
    Trofeepunten:
    63
    Ligt er erg aan wat je doet. Zolang het over grote zakelijke belangen en/of eerste levensbehoefte gaat heb je een kans :)
     
  3. HarmDommisse

    HarmDommisse Blue Tier

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    338
    Trofeepunten:
    63
    Ben fotograaf..... En een van mijn vaste klanten zit in de VS. Niet echt geheel levens behoevend. :D
     
  4. Ozzietukker

    Ozzietukker Silver Member

    Berichten:
    1.726
    Leuk Bevonden:
    1.958
    Trofeepunten:
    298
    Dan geldt het als zakelijk belang. Dus geheel kansloos is het niet. Wat dat aangaande ben ik blij met de Nederlandse koers dat ik ongehinderd in en uit kan reizen want heel eerlijk niet alles was noodzakelijk achteraf gezien maar dat is niet altijd vooraf te bepalen en op die manier kan ik ook gemakkelijk dingen opzetten zonder de overheid te informeren over hoe, wat en waar.
     
  5. MoonJ

    MoonJ Silver Member

    Berichten:
    1.066
    Leuk Bevonden:
    938
    Trofeepunten:
    143
    Ah je zegt hier iets wat mij het iets meer laat begrijpen, die quarantaine plicht voor reizigers uit de U.K. Ik was erg gefrustreerd te denken dat de NL overheid dwarsligt omdat nu alles daar weer mag en dat ze niet willen dat burgers daar heen vliegen, alles doen wat ze in NL niet mogen, en dan zonder consequenties weer terug kunnen komen. Maar er zal ongetwijfeld wat druk uit Duitsland beoefend worden ja.

    Omtrent je vraag van Day 2 testing, daar zit ik ook mee. Sowieso is het on or before Day 2, dus Day 1 mag ook volgens mij. Maar mocht je al weer terug zijn is dit geen probleem. Het ding is namelijk dat je het moet 'pre-purchasen' voordat je je vlucht board naar NL. Dan kan je volgens mij twee dingen doen. Of een sample kit dat je het zelf afneemt en opstuurt, of naar een locatie toe. Maar als je alweer terug naar NL bent voordat je resultaat hebt (of uberhaupt hebt afgenomen) is geen probleem, je hebt het in ieder geval aangeschaft. Dit hoor ik trouwens van mensen uit de U.K. zelf maar heb geen officiele bron. Ik ben daar zelf ook nog naar op zoek. Het is sowieso achterhaald, want als je zelf een sample mag opsturen, wie zegt dan dat je niet een sample van je buurman / vriend / vriendin opstuurt in plaats van jezelf? (In het erge geval dat je weet dat je positief bent, en dus iemand gebruikt voor een negatieve uitslag).
     

Deel Deze Pagina