Slechte ervaring BC KL0876 (BKK-AMS)

Discussie in 'Reisverslagen' gestart door ErikBenjamin, 13 jul 2018.

  1. Unusualtravelblog

    Unusualtravelblog Blue Tier

    Berichten:
    104
    Leuk Bevonden:
    276
    Trofeepunten:
    63
    Ik snap je volledig.
    Zelf ben ik ook niet de persoon die overal tussen wil wringen of meteen de conversatie wil starten "Wij vliegen first class/business class" want dan lijk ik superieur over te komen en blijf dus eerder bescheiden. Ik vind dus eigenlijk dat de het baliepersoneel net wel in fout is en niet zomaar suggererend vraag mag stellen. Dit leren ze trouwens tijdens hun opleiding dat gesuggereerd vragen uit den boze is en verkeerd geïnterpreteerd kan worden of als onbeschoft wordt beschouwd. Zelf heb ik al vaker meegemaakt op andere situaties op de luchthaven / in de lucht.
     
  2. Thijs1978

    Thijs1978 Blue Tier

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    128
    Trofeepunten:
    143
    Ik ervaar KLM long haul J ook als zeer middelmatig.
    Zie deze review:
    https://insideflyer.nl/klm-world-business-class-amsterdam-naar-new-york-jfk/

    Daarintegen vind ik KLM in Y zeer sterk en al helemaal short haul. De service, beenplek, catering en vriendelijkheid maken KLM de beste Y carrier in Europa (vind ik)

    Aangaande samenscholen in galleys en gangpaden, ik begrijp dat de FA daar iets van zeggen, ze moeten hun werk kunnen doen. Ik vraag altijd of ik ergens mag staan, ik vind dat de passagier daar om moet vragen. Wel zo netjes. Gewoon respect voor elkaar.
     
    Deleted_member_487 vindt dit leuk.
  3. NamataEkim

    NamataEkim Blue Tier

    Berichten:
    174
    Leuk Bevonden:
    375
    Trofeepunten:
    63
    Overmorgen vlieg ik met ze. Ben benieuwd. Anytime for you nog nooit eerder meegemaakt. Best wel zin in eigenlijk.
     
  4. NamataEkim

    NamataEkim Blue Tier

    Berichten:
    174
    Leuk Bevonden:
    375
    Trofeepunten:
    63
    Fyi, de vlucht verliep prima maar er was een fa dame die waarschijnlijk ultieme hekel aan kinderen had. Liep rond met een megalange neus. Overige leden deden het top. De anytime for you service viel tegen.
     
    Ambtenaruh vindt dit leuk.
  5. Grouchy

    Grouchy Silver Member

    Berichten:
    756
    Leuk Bevonden:
    1.140
    Trofeepunten:
    428
    Anytime for You: Naar Tokio: niets ondanks berichten op het internet.
    Osaka hadden ze het wel. Wel fijn dat je iets kan eten wanneer het je uitkomt. Ondanks dat WBC niet vol was en er wat KLM staff met aanhang zat, moest de FA toch nee verkopen, dat was wel wat teleurstellend.
     

Deel Deze Pagina