SKYTEAM: BUD-USA vanaf 550 euro

Discussie in 'Premium Fares (Business & First)' gestart door Nvgfocus, 14 mrt 2020.

  1. MrEhrmantraut

    MrEhrmantraut Blue Tier

    Berichten:
    102
    Leuk Bevonden:
    234
    Trofeepunten:
    43
    laat ze dat zwart op wit bevestigen per mail, dat heb ik ze zelf ook al doorgegeven en vervolgens een week later wordt ik omgeboekt en bij een andere vlucht door hun geannuleerd
     
    Thijsk en Ambtenaruh vinden dit leuk.
  2. FlyMike

    FlyMike Newbie

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    50
    Trofeepunten:
    18
    Ik had eigenlijk de eerste leg vanaf budapest in oktober staan, en met de kerst USA. Gaat hem allebei niet worden. Via iMessage Delta contact opgenomen. Mocht zelf mijn voorkeur geven, kwamen serieuze meerkosten uit, maar die heeft de betreffende medewerker uiteindelijk overruled en zonder kosten omgeboekt naar mei 2021. Al met al een uurtje bezig geweest. Top service!
     
    Turn, Thijsk en Sandor vinden dit leuk.
  3. Thijsk

    Thijsk Silver Member

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    1.193
    Trofeepunten:
    203
    Je had ook nog kunnen vragen om de 300-mile rule. Dan had je vanaf Vienna kunnen starten ipv Budapest, zonder bij te betalen.
     
    MVA20 en Tim82 vinden dit leuk.
  4. Tim82

    Tim82 Silver Member

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    1.465
    Trofeepunten:
    303
    Jij bent nog erg optimistisch; mei 2021 naar de VS...
     
    Ambtenaruh vindt dit leuk.
  5. Miya

    Miya Silver Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    1.926
    Trofeepunten:
    253
    Ik ga voor december 2020!
     
    beuse242 en Ambtenaruh vinden dit leuk.
  6. FlyMike

    FlyMike Newbie

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    50
    Trofeepunten:
    18
    Klopt, kans is erg groot dat het hem niet gaat worden. Tzt maar opnieuw verzetten anders. Wellicht dat de eerste leg bud-ams wel gevlogen kan worden dan, en dan zien we maar weer verder.

    Klopt, goede tip. Kwam voor ons nu niet erg uit maar zou zeker een goede optie kunnen zijn.
     
  7. MoonJ

    MoonJ Silver Member

    Berichten:
    1.066
    Leuk Bevonden:
    938
    Trofeepunten:
    143
    Heb ook omgeboekt paar weken terug naar Mei 2021, erg optimistisch but oh well.

    Wel zie ik net dat mijn eerste Delta One Suites experience in duigen ligt. Leg AMS - SEA is de Airbus A330Neo is opeens gewijzigd naar de -300 versie. Fingers crossed dat dit nog verandert in de maanden die komen. :confused:
     
    Ambtenaruh vindt dit leuk.
  8. PieterMaurits

    PieterMaurits Blue Tier

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    150
    Trofeepunten:
    43
    Ik moet deze reis binnenkort ook maar eens gaan wijzigen. Had al online gekeken, hier alleen een foutmelding dat wijzigen niet online kan. Hoe kan ik nu dan het beste uit zoeken op welke data dezelfde boekingsklasse beschikbaar is zodat we geen tariefverschil hoeven te betalen? En is het gemakkelijk om dit via de telefoon te regelen? Ben benieuwd hoe dit allemaal in z'n werking zal gaan :)
     
  9. Goldfly

    Goldfly Silver Member

    Berichten:
    950
    Leuk Bevonden:
    667
    Trofeepunten:
    123
    Ik vind mei 2021 niet onrealistisch vooralsnog, en is de mooiste tijd.
     
  10. DirkOnTour

    DirkOnTour Silver Member Premium Member

    Berichten:
    527
    Leuk Bevonden:
    602
    Trofeepunten:
    348
    Ik zou kijken via ITA Matrix of de boekingsklasse beschikbaar is en daarna gewoon bellen. Kans is dat je een zeer fors tariefverschil door krijgt na berekening (ik kreeg deze 5 keer via de mail omdat de medewerker het zelf niet kon herberekenen (EUR 2500-2900)).
    Steeds teruggebeld dat dat hem niet ging worden, uiteindelijk een medewerkster aan de lijn gekregen die zei dat het aan de boekingsklasse lag (onzin want het waren de originele boekingsklassen (I) waar haar collega de dag ervoor nog precies op gelet had), dus ging ze kijken naar boekingsklasse C aangezien die goedkoper is (volgens haar collega van de dag ervoor is dit precies andersom en dat is ook wat ik zie). Uiteindelijk heeft ze de vluchten aangepast naar mei 2021 zonder bijbetalen. Had niet de indruk dat ze helemaal door had wat ze deed, maar mijn doel is bereikt.
    Dus wat geduld is goed, en wachten tot je een agent te pakken hebt die het wel kan regelen.
     
  11. Vliegende_Keep

    Vliegende_Keep Silver Member

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    2.423
    Trofeepunten:
    358
    Eerst maar eens afwachten of de VS na morgen nog een beetje heel blijft.. ;)
     
    Roberto, Grouchy, Godenzoon14 en 3 anderen vinden dit leuk.
  12. r0gerthis

    r0gerthis Blue Tier

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    82
    Trofeepunten:
    28
    Heeft KLM ook een 300-mile rule dat iemand weet?
     
  13. MrEhrmantraut

    MrEhrmantraut Blue Tier

    Berichten:
    102
    Leuk Bevonden:
    234
    Trofeepunten:
    43

    Ik had vandaag gebeld, en ik had nieuwe datums in zelfde boekingsklasse, enkel een verschil in routing omdat Delta een rechtstreekse domestic flight niet meer aanbied en het dan via een hub moet, ik kreeg als antwoord no-deal tenzij +30 dagen na origineel vertrek..... Ben helemaal klaar met KLM
     
  14. Frankb

    Frankb Blue Tier

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    462
    Trofeepunten:
    63
    Heel vreemd, Ik heb hele andere ervaring met klm. Had 2 verschilende boekeingen staan met dit tarief. Kon het naar iedere datum of vlucht kunnen wijzigen en zelfs een boeking opgesplitst.

    Van I naar Z gegaan en in de andere booking naar J

    Beide keren nieuwe vluchten doorgegven via PL en binnen paar min nieuwe boeking in de mail staan zonder kosten.
     
  15. Thijsk

    Thijsk Silver Member

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    1.193
    Trofeepunten:
    203
    Wanneer heb je dit gedaan? Wat was je originele reisdatum, en wat is je nieuwe reisdatum? Je mag me ook even DM-en als je wilt.
     
    Ambtenaruh vindt dit leuk.
  16. Stuif

    Stuif Newbie

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    46
    Trofeepunten:
    18
    Afgelopen vrijdag heb ik mijn vluchten van deze week naar Chicago vanaf Budapest omgezet naar juni 2021. Zonder problemen, zelfde klasse. Men was ontzettend flexibel.
     
    Ambtenaruh en DirkOnTour vinden dit leuk.
  17. Daan3

    Daan3 Silver Member

    Berichten:
    1.650
    Leuk Bevonden:
    1.705
    Trofeepunten:
    523
    Had je DL of KL ticket? En waar heb je naartoe gebeld? Reacties zijn zo verschillend als je wil wijzigen.
     
  18. Stuif

    Stuif Newbie

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    46
    Trofeepunten:
    18
    KL Tickets, gebeld met KLM Customer Service. Ik heb een Gold status.
     
    Ambtenaruh en Daan3 vinden dit leuk.
  19. EVO

    EVO Newbie

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    62
    Trofeepunten:
    18
    Wij hebben ook vorige week onze tickets verzet naar juni/juli 2021. In plaats van kerst gaan we independence day vieren :). We hadden geboekt via Delta. Het Nederlandse Delta nummer eerst geprobeerd. De dame van KLM kon ons helaas niet helpen omdat niet al onze vluchten zichtbaar waren voor haar. Een rechtstreeks nummer van Delta in Amerika gekregen. En dan merk je gelijk het verschil in customer service. Een stuk vriendelijker en ze doen werkelijk waar alles om het je naar de zin te maken. Vluchten aanpassen was geen probleem, iets anders dan wat we in eerste instantie geboekt hadden kon ook en dat dit gedeeltelijk in het hoogseizoen is was ook geen probleem. Hoefde niks bij te betalen en alles was in een half uurtje geregeld. Chapeau Delta!
     
    Turn vindt dit leuk.
  20. Maarten_22

    Maarten_22 Silver Tier

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    200
    Trofeepunten:
    268
    Welk nummer heb je gebeld of werd je doorverbonden?
     

Deel Deze Pagina