laat ze dat zwart op wit bevestigen per mail, dat heb ik ze zelf ook al doorgegeven en vervolgens een week later wordt ik omgeboekt en bij een andere vlucht door hun geannuleerd
Ik had eigenlijk de eerste leg vanaf budapest in oktober staan, en met de kerst USA. Gaat hem allebei niet worden. Via iMessage Delta contact opgenomen. Mocht zelf mijn voorkeur geven, kwamen serieuze meerkosten uit, maar die heeft de betreffende medewerker uiteindelijk overruled en zonder kosten omgeboekt naar mei 2021. Al met al een uurtje bezig geweest. Top service!
Je had ook nog kunnen vragen om de 300-mile rule. Dan had je vanaf Vienna kunnen starten ipv Budapest, zonder bij te betalen.
Klopt, kans is erg groot dat het hem niet gaat worden. Tzt maar opnieuw verzetten anders. Wellicht dat de eerste leg bud-ams wel gevlogen kan worden dan, en dan zien we maar weer verder. Klopt, goede tip. Kwam voor ons nu niet erg uit maar zou zeker een goede optie kunnen zijn.
Heb ook omgeboekt paar weken terug naar Mei 2021, erg optimistisch but oh well. Wel zie ik net dat mijn eerste Delta One Suites experience in duigen ligt. Leg AMS - SEA is de Airbus A330Neo is opeens gewijzigd naar de -300 versie. Fingers crossed dat dit nog verandert in de maanden die komen.
Ik moet deze reis binnenkort ook maar eens gaan wijzigen. Had al online gekeken, hier alleen een foutmelding dat wijzigen niet online kan. Hoe kan ik nu dan het beste uit zoeken op welke data dezelfde boekingsklasse beschikbaar is zodat we geen tariefverschil hoeven te betalen? En is het gemakkelijk om dit via de telefoon te regelen? Ben benieuwd hoe dit allemaal in z'n werking zal gaan
Ik zou kijken via ITA Matrix of de boekingsklasse beschikbaar is en daarna gewoon bellen. Kans is dat je een zeer fors tariefverschil door krijgt na berekening (ik kreeg deze 5 keer via de mail omdat de medewerker het zelf niet kon herberekenen (EUR 2500-2900)). Steeds teruggebeld dat dat hem niet ging worden, uiteindelijk een medewerkster aan de lijn gekregen die zei dat het aan de boekingsklasse lag (onzin want het waren de originele boekingsklassen (I) waar haar collega de dag ervoor nog precies op gelet had), dus ging ze kijken naar boekingsklasse C aangezien die goedkoper is (volgens haar collega van de dag ervoor is dit precies andersom en dat is ook wat ik zie). Uiteindelijk heeft ze de vluchten aangepast naar mei 2021 zonder bijbetalen. Had niet de indruk dat ze helemaal door had wat ze deed, maar mijn doel is bereikt. Dus wat geduld is goed, en wachten tot je een agent te pakken hebt die het wel kan regelen.
Ik had vandaag gebeld, en ik had nieuwe datums in zelfde boekingsklasse, enkel een verschil in routing omdat Delta een rechtstreekse domestic flight niet meer aanbied en het dan via een hub moet, ik kreeg als antwoord no-deal tenzij +30 dagen na origineel vertrek..... Ben helemaal klaar met KLM
Heel vreemd, Ik heb hele andere ervaring met klm. Had 2 verschilende boekeingen staan met dit tarief. Kon het naar iedere datum of vlucht kunnen wijzigen en zelfs een boeking opgesplitst. Van I naar Z gegaan en in de andere booking naar J Beide keren nieuwe vluchten doorgegven via PL en binnen paar min nieuwe boeking in de mail staan zonder kosten.
Wanneer heb je dit gedaan? Wat was je originele reisdatum, en wat is je nieuwe reisdatum? Je mag me ook even DM-en als je wilt.
Afgelopen vrijdag heb ik mijn vluchten van deze week naar Chicago vanaf Budapest omgezet naar juni 2021. Zonder problemen, zelfde klasse. Men was ontzettend flexibel.
Had je DL of KL ticket? En waar heb je naartoe gebeld? Reacties zijn zo verschillend als je wil wijzigen.
Wij hebben ook vorige week onze tickets verzet naar juni/juli 2021. In plaats van kerst gaan we independence day vieren . We hadden geboekt via Delta. Het Nederlandse Delta nummer eerst geprobeerd. De dame van KLM kon ons helaas niet helpen omdat niet al onze vluchten zichtbaar waren voor haar. Een rechtstreeks nummer van Delta in Amerika gekregen. En dan merk je gelijk het verschil in customer service. Een stuk vriendelijker en ze doen werkelijk waar alles om het je naar de zin te maken. Vluchten aanpassen was geen probleem, iets anders dan wat we in eerste instantie geboekt hadden kon ook en dat dit gedeeltelijk in het hoogseizoen is was ook geen probleem. Hoefde niks bij te betalen en alles was in een half uurtje geregeld. Chapeau Delta!