SKYTEAM: BUD-USA vanaf 550 euro

Discussie in 'Premium Fares (Business & First)' gestart door Nvgfocus, 14 mrt 2020.

  1. PieterMaurits

    PieterMaurits Blue Tier

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    150
    Trofeepunten:
    43
    Zojuist bericht gekregen van KLM dat onze vlucht naar San Francisco (eind december) en terug geannuleerd zijn. Ze zijn er in ieder geval vroeg bij. Weet iemand toevallig of er vandaag bekend is geworden of Europeanen de VS tot 2021 niet in mogen of iets? Ga mij binnenkort maar eens verdiepen in wanneer er nog beschikbaarheid is volgend jaar.. :(
     
  2. Pictor

    Pictor Blue Tier

    Berichten:
    218
    Leuk Bevonden:
    623
    Trofeepunten:
    123
    Vandaag zijn de wijzigingen voor het winterschema doorgevoerd, er zullen veel mailtjes mat annuleringen en wijzigingen zijn.
    Kreeg zelf een annulering voor 1 november CUR, maar er gaat nog een vlucht die dag, dus geen probleem voor mij.
     
  3. MoonJ

    MoonJ Silver Member

    Berichten:
    1.066
    Leuk Bevonden:
    938
    Trofeepunten:
    143
    Ok dankjewel voor het opzoeken! Ziet er prima uit trouwens.
    DL 143 in Mei gaat om 09:55h maar verwacht dat ze hier dan ook gewoon lunch serveren. Staat nu een A330NEO, fingers crossed dat deze blijft dan wordt het voor de eerste keer suites. :p

    Domestic krijg ik trouwens geen maaltijd, het is iets meer dan een 2 uurs vlucht.
    Blijf ik een beetje gek vinden, zelfs in EBC krijg je dat. Maar vind ik de stoel uiteindelijk toch belangrijker, en die is een stuk beter dan EBC. :D
     
  4. jasperR

    jasperR Blue Tier

    Berichten:
    216
    Leuk Bevonden:
    298
    Trofeepunten:
    63
    Onze terugvlucht is nu gewijzigd in:

    HNL YVR - AMS CDG - YVR AMS - CDG BUD.

    Nu schaal ik al het franstalige onder 1 hoop, maar CDG YVR is wat ver lopen volgens mij. Overigens gaan wij gewoon proberen te verzetten. Iemand een idee wat de laatst mogelijke datum is?
     
  5. Grouchy

    Grouchy Silver Member

    Berichten:
    756
    Leuk Bevonden:
    1.140
    Trofeepunten:
    428
    Wijziging/annulering nummer zoveel zijn we wel gewend, vandaag een annulering van KLM;

    Proof of flight cancellation

    Amsterdam, 24 September 2020

    KLM hereby certifies that the following flight was cancelled:
    Flight number: KL1977
    Scheduled departure date: xx October 2020
    Scheduled departure time: 14h25
    Departing from: Amsterdam-Schiphol (AMS) Netherlands
    Arriving at: Budapest-Liszt Ferenc Intl (BUD) Hungary
    This certificate shall in no way be construed or used as an admission of liability.


    Normaal zie je dat de PNR ook wordt ververst. De vlucht staat er echter nog gewoon in en is gewoon te boeken. Lopen die systemen van AF/KLM nu niet echt synchroom met elkaar?
     
  6. Miya

    Miya Silver Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    1.926
    Trofeepunten:
    253
    Klopt, zit soms zelfs paar dagen verschil tussen.
     
    Grouchy vindt dit leuk.
  7. Daan3

    Daan3 Silver Member

    Berichten:
    1.650
    Leuk Bevonden:
    1.705
    Trofeepunten:
    523
    Voor wie zijn BUD-AMS alvast als apart weekendje gepland had, wat nu door inreisverbod van Hongarije lastig wordt, wijzig dit niet in een direct turn. Je wordt met bus bij uitstappen opgehaald en naar terminal B gebracht. Overstappen is wel een optie, bijvoorbeeld via CDG. Zorg dan wel voor voldoende tijd.
     
    Thijsk, Grouchy en Vliegende_Keep vinden dit leuk.
  8. Vliegende_Keep

    Vliegende_Keep Silver Member

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    2.423
    Trofeepunten:
    358
    Zijn er überhaupt mensen van hier die 'm dit jaar nog gaan doen?

    Zo ja, ik lees op FT dat meerdere mensen hebben kunnen wijzigen naar omliggende steden (München en Wenen) als vertrekpunt.
     
    Ambtenaruh vindt dit leuk.
  9. Grouchy

    Grouchy Silver Member

    Berichten:
    756
    Leuk Bevonden:
    1.140
    Trofeepunten:
    428
    Ga m'n Oktober vlucht of cancellen of naar 2021/22 zetten. Teveel inreis beperkingen & onduidelijkheden momenteel. EU heeft nu een maand of 7 de tijd gehad om het e.e.a. gelijk te trekken maar elk land doet zijn eigen ding.

    Misschien dat sneltesten vanaf eind dit jaar het e.e.a. mogelijk maken. Maar dan is er nog steeds geen vaccin. Voor de mensen die niet onder een of andere risico groep vallen verwacht ik pas een vaccin in April/Mei.

    Plus kom je uit de New Mexico, rond de 5 gevallen per dag/100.000 dan nog krijg je dit in AMS: 'Na een verblijf in de Verenigde Staten gaat u bij terugkeer in Nederland 10 dagen in thuisquarantaine.'

    Check je de nummers van 020 op het coronadashboard van de rijksoverheid: Die zijn waren de laatste tijd een factor 5-8x zo hoog. :eek:

    TATL & connecties met mondkapje is ook niet echt tof.
     
    Laatst bewerkt: 24 sep 2020
  10. Pictor

    Pictor Blue Tier

    Berichten:
    218
    Leuk Bevonden:
    623
    Trofeepunten:
    123
    Dan zou ik 'm verzetten, dit mooie tarief zal niet zo snel weer voorbij komen.
     
    r0gerthis vindt dit leuk.
  11. Grouchy

    Grouchy Silver Member

    Berichten:
    756
    Leuk Bevonden:
    1.140
    Trofeepunten:
    428
    Hmmm, we hebben straks dankzij de verlenging van de bestaande GUCs en de verlening 'van je Delta Medaillion status (is ook weer 4x extra Choice benefits) straks tig GUC's te burnen.
    Lekker voor minder of hetzelfde geld vanaf AMS/BRU/DUS vliegen. Enige nadeel is minder MQMs & SkyMiles.
     
    Laatst bewerkt: 24 sep 2020
  12. MVA20

    MVA20 Silver Member

    Berichten:
    796
    Leuk Bevonden:
    956
    Trofeepunten:
    123
    Zijn er mensen die überhaupt één of meerdere legs hebben gevlogen? Ik sta ook niet echt te springen om TATL met een mondkapje... Layovers al helemaal niet.

    Komend weekend mijn 5e vlucht met een mondkapje. Moet zeggen dat ik er niet over peins om via CDG te vliegen momenteel. Vliegen is een hel geworden, hoe eerder ik op mijn bestemming ben, hoe beter.
     
  13. DirkOnTour

    DirkOnTour Silver Member Premium Member

    Berichten:
    527
    Leuk Bevonden:
    602
    Trofeepunten:
    348
    Ja, maar alleen BUD-AMS. TATL zit er nu niet in.
     
    MVA20 vindt dit leuk.
  14. r0gerthis

    r0gerthis Blue Tier

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    82
    Trofeepunten:
    28
    Ik heb hem gepland voor december heen en januari terug, maar ik ga hem verplaatsen. Wil eigenlijk naar volgend jaar kerst, maar weet niet of dat lukt nu al. Die data kan je in ieder geval nog niet boeken.
     
    Ambtenaruh vindt dit leuk.
  15. Grouchy

    Grouchy Silver Member

    Berichten:
    756
    Leuk Bevonden:
    1.140
    Trofeepunten:
    428
    Kerstmis 2022 kan inderdaad nu nog niet geboekt worden, maar je kan hem 'in de wacht' laten zetten als unused eTicket en dan heb je tot 31 December 2022 de tijd (For class to class travel. Cabin to cabin travel is momenteel tot 31 December 2020):

    Unused eTicket#006xxxxxxxxxx

    Closed - This e-Certificate or e-Credit is Closed

    Assigned to: xxxxxxxxxxx
    Transfer Type Code: Non-Transferable, opens in new popup

    Expiration Date: 12/31/2022
    Terms & Conditions

    Must Redeem By 12/31/2022

    Booking Class
    DL - All

    Issued On
    03/14/2020

    Description
    Electronic Ticket

    Op het moment dat je de betreffende data kan boeken kan je ze bellen.
     
    MVA20 vindt dit leuk.
  16. jesse01

    jesse01 Blue Tier

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    198
    Trofeepunten:
    43
    Je kunt ook overdrijven hoor, vind het wel te doen allemaal.
     
    Javadest en Thom vinden dit leuk.
  17. MVA20

    MVA20 Silver Member

    Berichten:
    796
    Leuk Bevonden:
    956
    Trofeepunten:
    123
    Slim. Eerst de verkiezingen op 3 november maar even afwachten. Dan zal Trump snel stappen ondernemen. Wanneer de hele boel weer open gaat weet ik niet, maar ik verwacht wel dat als de VS de beuk erin gooit, Europa wel zal of moet volgen. Hopelijk voor S21, wie weet nog eerder.
     
  18. MrEhrmantraut

    MrEhrmantraut Blue Tier

    Berichten:
    102
    Leuk Bevonden:
    234
    Trofeepunten:
    43
    bij KLM
     
    Thijsk en Ambtenaruh vinden dit leuk.
  19. Ambtenaruh

    Ambtenaruh Silver Member

    Berichten:
    857
    Leuk Bevonden:
    1.718
    Trofeepunten:
    253
    Hoi, wat leuk je dat je het forum gevonden hebt, via dit topic kan je jezelf wegwijs maken op het forum. Stel jezelf vervolgens eerst even voor in dit topic, dan weten wij ook wie de vragen stelt.

    Als je vervolgens het volledige topic gelezen had, dan had je kunnen zien dat deze fare inmiddels niet meer te boeken is. Dit soort vluchten zijn maar beperkt online en boekbaar, als je er een tegenkomt dan is het aan te raden om direct te boeken (als je tenminste wilt gaan).

    Over het algemeen is iedereen hier best bereid je ergens mee te helpen, maar dan is het wel fijn als je je aan de regels en richtlijnen houdt en niet alleen maar iets komt "halen" ....
     
    lloydje33, Godenzoon14, MoonJ en 4 anderen vinden dit leuk.
  20. Ambtenaruh

    Ambtenaruh Silver Member

    Berichten:
    857
    Leuk Bevonden:
    1.718
    Trofeepunten:
    253
    Iemand anders al omgeboekt btw? Heb net zelf gebeld met de Platinum lijn, na de 5e wijziging in de boeking vanuit KLM zelf, om de PNR aan te houden tot 30 juni 2021 zodat ik tegen die tijd wel kan kijken hoe en wanneer we gaan vliegen.
     
    Thijsk vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina