SKYTEAM: BUD-USA vanaf 550 euro

Discussie in 'Premium Fares (Business & First)' gestart door Nvgfocus, 14 mrt 2020.

  1. Flyer1981

    Flyer1981 Blue Tier

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    421
    Trofeepunten:
    63
    De mensen van KLM hebben mijn boeking zelf gewijzigd. Of het klopt laat ik in het midden ;)

    1. KL1972 (BUD-AMS)
    2. DL161 (AMS-MSP)
    3. KL635 (AMS-LAS)
    4. DL1995 (MSP-LAS)

    5. KL636 (LAS-AMS)
    6. KL1977 (AMS-BUD)

    Ik kan stoelen kiezen voor alle segmenten en ticketnummer is gewijzigd. Ik neem aan dat dit een technisch schoonheidsfoutje is, anders moet ik mijzelf even in tweeen delen op de heenweg :)
     
  2. jesse01

    jesse01 Blue Tier

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    198
    Trofeepunten:
    43
    Net met hoge uitzondering en constant terugbellen vlucht kunnen aanpassen naar een routering met Virgin Atlantic Suites.

    [​IMG]

    én stopover toegevoegd in LAX. :cool:
     
    Laatst bewerkt: 9 jul 2020
    Turn, Tim82, MRB en 8 anderen vinden dit leuk.
  3. r0gerthis

    r0gerthis Blue Tier

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    82
    Trofeepunten:
    28
    Dat is dan geboekt via Delta neem ik aan? Mooie route hoor, hoop dat het te doen is in Oktober.
    D klasse is ook niet standaard geloof ik met deze deal.
    Enige tips over hoe je dit voor elkaar hebt gekregen? :)
     
  4. MVA20

    MVA20 Silver Member

    Berichten:
    796
    Leuk Bevonden:
    956
    Trofeepunten:
    123
    Dat is een goede deal. Ze moeten inderdaad nog beschikbaarheid hebben in de I klasse, bij mij ten minste. Dus tof dat je D voor elkaar hebt gekregen.

    Met een hoop toeters en bellen en vooral terugbellen mijn hele trip kunnen verzetten naar april volgend jaar. Alle ‘franje’ (stopovers en rare routings) eruit gehaald, nu rechtstreeks vanaf AMS naar de westkust en dan naar HNL. Bespaar jezelf de moeite om het 020-nummer van Delta te bellen trouwens, die kunnen weinig tot niks met 006 tickets. Probeer de 007 tactiek. Werkte bij mij.

    Wellicht dat ik later de trip nog inkort of verzet, maar denk wel dat ik eerst de leg BUD-AMS in april ga vliegen. Dan maak ik van de rest van het ticket maar een ordinaire mileage run en gebruik ik de miles wel ergens anders voor. Alles voor one night in Honolulu ;).

    De toekomst brengt veel onzekerheid. Erg blij dat ik er voor nu even van ‘af’ ben en dat ik deze mooie deal heb kunnen behouden door hem te verzetten naar volgend jaar.

    Cheers!
     
    VinceG, Tim82 en lloydje33 vinden dit leuk.
  5. Daan3

    Daan3 Silver Member

    Berichten:
    1.650
    Leuk Bevonden:
    1.705
    Trofeepunten:
    523
    Ik ben juist prima geholpen bij het 020 nummer van Delta. Kon kiezen wat ik wilde. Nu augustus naar BUD en de rest volgend voorjaar. Mijn vluchten waren wel geannuleerd, zolang mogelijk gewacht ipv. bijtijds wijzigen.
     
  6. MVA20

    MVA20 Silver Member

    Berichten:
    796
    Leuk Bevonden:
    956
    Trofeepunten:
    123
    Dan hangt het van de medewerker af ;). Bij mij was alles ‘uitverkocht’, maar kon in Matrix wel beschikbaarheid vinden, die de agent niet zag op zijn scherm. Uiteindelijk toch opgelost via Delta’s social media team.
     
    Daan3 vindt dit leuk.
  7. Frankb

    Frankb Blue Tier

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    462
    Trofeepunten:
    63
    Is het iemand gelukt om 074 stock te wijzigen naar 2021 zonder tariefverschil? Ik zie mij zelf niet meer lopen in Texas in oktober en de F1 zal ook wel niet door gaan.
     
  8. Daan3

    Daan3 Silver Member

    Berichten:
    1.650
    Leuk Bevonden:
    1.705
    Trofeepunten:
    523
    F1 is voor Noord en Zuid Amerika definitief van de baan voor dit seizoen. Is gisteren bekend gemaakt. Ik geef je meer kans als je tickets geannuleerd worden, dan nu te wijzigen op eigen verzoek.
     
    Frankb vindt dit leuk.
  9. Frankb

    Frankb Blue Tier

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    462
    Trofeepunten:
    63
    Ja vluchten zijn al regelmatig geannuleerd maar ik heb alle nieuwe vluchten gekregen. Maar was is beste kans platinum lijn te bellen? of via KLM kantoor in Budapest? iemand als met succes een vlucht verplaatst naar 2021?
     
  10. MVA20

    MVA20 Silver Member

    Berichten:
    796
    Leuk Bevonden:
    956
    Trofeepunten:
    123
    Bij mij was AMS-SEA eruit gevallen en ik had geen nieuwe vlucht gekregen. Andere vluchten waren ook geannuleerd maar heb een andere vlucht gekregen voor die segmenten. Doe eerst zelf wat onderzoek naar beschikbaarheid (in Matrix) en probeer het daarna via social media je ticket te wijzigen. Het helpt als je vooraf weet welke nieuwe vluchten beschikbaar zijn. Ik zou sowieso zo lang mogelijk wachten, met een geannuleerde vlucht kan je in oktober ook nog omboeken. Het is beter om het aantal wijzigingen op je boeking te beperken.

    Als het uiteindelijk allemaal toch niet lukt, krijg je sowieso je geld terug, want het ticket is volledig flexibel.
     
    Grouchy, Daan3 en Frankb vinden dit leuk.
  11. Nvgfocus

    Nvgfocus Silver Member

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    418
    Trofeepunten:
    63
    Ik heb een Delta ticket gewijzigd via het contact van KLM AF in Budapest. Ging zeer goed en eenvoudig, zeer flexibel. Kon elke dag kiezen die ik wilde hebben.
    Heb er voor in de plaats gekregen een KLM ticket.

    2 andere tickets geannulleerd en geld teruggekregen (duurde wel een paar weken)
     
  12. Grouchy

    Grouchy Silver Member

    Berichten:
    756
    Leuk Bevonden:
    1.140
    Trofeepunten:
    428
    Ook de komende twee maanden gaan het waarschijnlijk niet worden.
    Heb zojuist daarom één van mijn 006 BUD-US trips maar weer eens gewijzigd. Gebeld met de Delta DM desk, deze keer verbonden met het callcenter in Dallas,TX en kon kiezen.

    Ticket is opnieuw uitgegeven met J Fare classes voor de nieuwe vluchten, lol (200% MQMs en in de toekomst hoef je bij eventuele wijzigingen je niet druk te maken of er beschikbaarheis is in je fare classe als je een agent hebt die wat minder flexibel is)
     
    Laatst bewerkt: 27 jul 2020
    michiel1, r0gerthis, Vliegende_Keep en 7 anderen vinden dit leuk.
  13. Vliegende_Keep

    Vliegende_Keep Silver Member

    Berichten:
    1.647
    Leuk Bevonden:
    2.422
    Trofeepunten:
    358
    Mijn BUD-SFO trip verzet naar april volgend jaar en twee keer naar BUD in maart en mei.
    Heen nu rechtstreeks met de KL 787-10 terug via DTW hopelijk met de A350.

    Helaas geen J fare maar ben gewoon in I gebleven ;)
     
    Grouchy en DirkOnTour vinden dit leuk.
  14. Thijsk

    Thijsk Silver Member

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    1.193
    Trofeepunten:
    203
    Was er een vlucht geannuleerd, of kon het gewoon zo?
     
  15. Vliegende_Keep

    Vliegende_Keep Silver Member

    Berichten:
    1.647
    Leuk Bevonden:
    2.422
    Trofeepunten:
    358
    Van de 7 segmenten die ik had hadden er 5 een schedule change. Waarvan een overstap die ik sowieso niet zou halen aangezien ik daar pas zou landen nadat mijn aansluitvlucht al was vertrokken. ;)
     
    MVA20, Thijsk en DirkOnTour vinden dit leuk.
  16. MoonJ

    MoonJ Silver Member

    Berichten:
    1.066
    Leuk Bevonden:
    938
    Trofeepunten:
    143
    Ik heb een andere deal dan deze, maar mijn vlucht naar Las Vegas in J met KLM / Delta zijn geannuleerd en vervolgens heb ik nieuwe vluchten gekregen. Nu wil ik dus ook echt niet volgende maand daarheen. Echter hangt bij mij vluchten boeken heel erg af van het type alleen denk ik dat dit nog niet echt te voorspellen is (wil omboeken naar Mei 2021). Zeg jij dus nu nog niet bellen om om te boeken gezien het van hun kant eerst geannuleerd is en ik beter kan wachten tot dichter bij de originele reisdatum?
     
  17. Flyer1981

    Flyer1981 Blue Tier

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    421
    Trofeepunten:
    63
    Als ik kijk naar de huidige stand van zaken, dan ziet het er naar uit dat onze vriend Trump de grenzen nog niet open zet voor ons Europeanen. Dus gaan lijkt geen optie, of je moet tot de groep met uitzonderingen behoren.

    Zelf heb ik voor de 2e week van september een retourtje naar Las Vegas staan. De afgelopen maand had KLM de gehele boeking verwijderd in Mijn Boeking. Totdat ik gisteren een bericht kreeg dat er wijzigingen doorgevoerd gaan worden op mijn boeking. En nu staan de nieuwe vluchten er in.

    Zoals gezegd, die kant op gaan in september lijkt een no-go vanwege de omstandigheden. Dat wil trouwens niet betekenen dat de vluchten geannuleerd worden. Die kist kan natuurlijk wel die kant op gaan met mensen die de VS wel in mogen. Hoe KLM dan mijn boeking behandeld ben ik zeer benieuwd naar :)

    Bij voorkeur ga ik ergens in de eerste 6 maanden van 2021. Maar ik wacht rustig af wat KLM gaat doen.................
     
  18. KieWie

    KieWie Blue Tier

    Berichten:
    298
    Leuk Bevonden:
    337
    Trofeepunten:
    63
    Hoe zit het eigenlijk met verzetten na een datum een jaar na de uitgifte van het ticket? Wij staan nu gepland voor oktober (Chicago) en december (Atlanta), maar dat lijken beiden vooralsnog onmogelijkheden. Wij verwachten eind februari een kindje, dus rond die tijd en de maanden erna is hoe dan ook geen optie... Bestaat er een kans om aanstaande september naar zomer 2021 of zelfs najaar 2021 om te boeken? Ik ben een beetje verdwaald in het bos van alle voorwaarden en overboekingsregimes...
     
  19. MVA20

    MVA20 Silver Member

    Berichten:
    796
    Leuk Bevonden:
    956
    Trofeepunten:
    123
    In principe zijn tickets een jaar geldig na de outbound.
     
  20. KieWie

    KieWie Blue Tier

    Berichten:
    298
    Leuk Bevonden:
    337
    Trofeepunten:
    63
    Of een jaar na uitgifte... Zo staat het op KLM.nl. Maar ik kan niet vinden welke van de twee het is
     

Deel Deze Pagina