Wij waren van plan naar de CES in LAS te gaan. De trip nooit verandert terwijl de beurs al lang bekend maakte, dat het allemal online zou gebeuren.... Maar toen uiteindelijk tog maar met Delta gebeld en eerst zouden wij voor ons ticket op nieuwe datas voor de originele route BUD-LAS US$ 1'200 bijbetalen. Dan vroegen wij als we toch moetern bijbetalen, mogen we dan ook BSL-LAS in plaats van vanuit BUD. Dat mocht, maar was op eens US$2'400. Uiteindelijk dan maar voor via BUD gekozen voor October 21. Toen zij dit wilde boeken werden wij op hold gezet. Naar drie minuten was ze terug en op eens ging het allemal gratis. Maar ik weet niet hoezo dat was. Wij hebben altijd voor de zelfde data gevragd. En paar dagen later zelf US$ 56 terug gestort op CC.
Mag ik vragen hoe je dit hebt gefixt? Als ik kijk naar de Delta corona virus policy kan ik volgens mij alleen of de datum wijzigen, of hem cancellen en omzetten naar eCredits. Heb veel liever de optie die jij hebt, dat het een soort van open datum ticket is! Hoe heb je hier specifiek om gevraagd?
Denk dat de meeste mensen hierzo tickets hebben die uitgegeven zijn op of voor April 17, 2020. Dan was het cabin to cabin travel in 2020 en class to class travel vanaf Januari 1, 2021. Omdat veel mensen nog geen beslissing hebben genomen, in dat geval staat ie bij die mensen in je Delta (SM) account tussen de Delta eCert & ECredits als Unused eTicket met Exp. Date 12/31/2022.
Mijn ticket is ook uitgegeven voor 17 April, kan alleen nergens leven dat class to class geld vanaf 1 Januari 2021. Heb je een linkje toevallig? Ik heb hem 1 x gewijzigd van Oktober 2020 naar Mei 2021, maar zie LAS in Mei niet gebeuren...
Exacte link heb ik momenteel niet maar de details staan altijd bij Delta's 'Exception Policies'. Date of Impacted Travel: February 25, 2020 – March 31, 2021
Ja natuurlijk mag dat, zoals ik beschreef heb ik (op aanraden van @Grouchy) met het US Delta nummer gebeld via Skype en om een eTicket to reuse gevraagd, toen was het zo geregeld.
Via de Delta iMessage dit ticket voor de 2e keer verzet. Nu naar september (BUD) en rond kerst de USA legs. Hopelijk kunnen we dan weer! Wederom zonder kosten door de uiterst behulpzame medewerker aangepast na aangeven van mijn gewenste data. Ze had het erg druk wegens slecht weer in de USA, wellicht heeft dat nog geholpen dat ze snel van me af wilde zijn
Gister een BUD fare naar NYC op Delta Stock, geboekt via Amex Travel laten omboeken naar kerst periode. Was geen enkel probleem en vlieg nu op de dag voor kerst terug. Ook alles op KLM vluchten kunnen boeken, waar dat eerst op Delta stond, huisjes zijn altijd leuk. Prima service, normaal had je natuurlijk nooit in die periode voor zo'n prijs kunnen vliegen.
Vannacht een mail van Delta ontvangen dat mijn trip is gecanceld en ze eCredit hebben gegeven. Deze week maar eens contact opnemen dat ik geen eCredit wil maar de trip wil verplaatsen naar later dit jaar.
Ticket gewijzigd door KLM en heb nu complete vrijheid om elke datum en routing in 2021 te kiezen Komt goed uit dus in dit geval
Jazeker, was perfect. Mijn doel was om begin en eindpunt te wiizigen in Amsterdam, maar dat kon helaas niet. Dame van de Platinum line dacht goed mee om te rerouten of anders datum aan te passen. Prima geholpen
Toen ik dat deed was het binnen een paar minuten geregeld, zelfde origin/destination mits fareclass (I) beschikbaar is, boekbaar t/m 31-12-2022
Zou het kunnen dat het ticket inmiddels niet meer ‘leeft’ omdat het al in eCredit is omgezet? En dat daarom niet meer de gunstige voorwaarden gelden?
Dat zou me ook niks verbazen, toen ik mijn trip probeerde te banaderen op Delta.com was er ook niks meer te vinden.
Hangt echt van de medewerker af die je spreekt, dan originele ticket doorgeven, duidelijk aangeven wat je wilt en zorgen dat je van tevoren je nieuwe vluchten klaar hebt staan. Op FT ook verschillende verhalen te lezen hoe mensen het gedaan hebben. Via chat is misschien makkelijker.