SKYTEAM: BUD-USA vanaf 550 euro

Discussie in 'Premium Fares (Business & First)' gestart door Nvgfocus, 14 mrt 2020.

  1. Daeni

    Daeni Blue Tier

    Berichten:
    314
    Leuk Bevonden:
    756
    Trofeepunten:
    123
    Wij waren van plan naar de CES in LAS te gaan. De trip nooit verandert terwijl de beurs al lang bekend maakte, dat het allemal online zou gebeuren....

    Maar toen uiteindelijk tog maar met Delta gebeld en eerst zouden wij voor ons ticket op nieuwe datas voor de originele route BUD-LAS US$ 1'200 bijbetalen. :eek:Dan vroegen wij als we toch moetern bijbetalen, mogen we dan ook BSL-LAS in plaats van vanuit BUD. Dat mocht, maar was op eens US$2'400. :eek::eek::eek:

    Uiteindelijk dan maar voor via BUD gekozen voor October 21. Toen zij dit wilde boeken werden wij op hold gezet. Naar drie minuten was ze terug en op eens ging het allemal gratis. Maar ik weet niet hoezo dat was. Wij hebben altijd voor de zelfde data gevragd. :):cool::D

    En paar dagen later zelf US$ 56 terug gestort op CC.
     
    Laatst bewerkt: 26 jan 2021
  2. MoonJ

    MoonJ Silver Member

    Berichten:
    1.066
    Leuk Bevonden:
    938
    Trofeepunten:
    143
    Mag ik vragen hoe je dit hebt gefixt? Als ik kijk naar de Delta corona virus policy kan ik volgens mij alleen of de datum wijzigen, of hem cancellen en omzetten naar eCredits. Heb veel liever de optie die jij hebt, dat het een soort van open datum ticket is! Hoe heb je hier specifiek om gevraagd?
     
    Godenzoon14 vindt dit leuk.
  3. Grouchy

    Grouchy Silver Member

    Berichten:
    756
    Leuk Bevonden:
    1.140
    Trofeepunten:
    428
    Denk dat de meeste mensen hierzo tickets hebben die uitgegeven zijn op of voor April 17, 2020. Dan was het cabin to cabin travel in 2020 en class to class travel vanaf Januari 1, 2021.
    Omdat veel mensen nog geen beslissing hebben genomen, in dat geval staat ie bij die mensen in je Delta (SM) account tussen de Delta eCert & ECredits als Unused eTicket met Exp. Date 12/31/2022.
     
    Thijsk vindt dit leuk.
  4. MoonJ

    MoonJ Silver Member

    Berichten:
    1.066
    Leuk Bevonden:
    938
    Trofeepunten:
    143

    Mijn ticket is ook uitgegeven voor 17 April, kan alleen nergens leven dat class to class geld vanaf 1 Januari 2021. Heb je een linkje toevallig?

    Ik heb hem 1 x gewijzigd van Oktober 2020 naar Mei 2021, maar zie LAS in Mei niet gebeuren...
     
  5. Grouchy

    Grouchy Silver Member

    Berichten:
    756
    Leuk Bevonden:
    1.140
    Trofeepunten:
    428
    Exacte link heb ik momenteel niet maar de details staan altijd bij Delta's 'Exception Policies'.
    Date of Impacted Travel: February 25, 2020 – March 31, 2021
     
    Thijsk en MoonJ vinden dit leuk.
  6. Godenzoon14

    Godenzoon14 Silver Member

    Berichten:
    1.605
    Leuk Bevonden:
    3.212
    Trofeepunten:
    508
    Ja natuurlijk mag dat, zoals ik beschreef heb ik (op aanraden van @Grouchy) met het US Delta nummer gebeld via Skype en om een eTicket to reuse gevraagd, toen was het zo geregeld.
     
    MoonJ vindt dit leuk.
  7. FlyMike

    FlyMike Newbie

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    50
    Trofeepunten:
    18
    Via de Delta iMessage dit ticket voor de 2e keer verzet. Nu naar september (BUD) en rond kerst de USA legs. Hopelijk kunnen we dan weer! Wederom zonder kosten door de uiterst behulpzame medewerker aangepast na aangeven van mijn gewenste data. Ze had het erg druk wegens slecht weer in de USA, wellicht heeft dat nog geholpen dat ze snel van me af wilde zijn :)
     
    Vliegende_Keep, MoonJ en DirkOnTour vinden dit leuk.
  8. Miya

    Miya Silver Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    1.926
    Trofeepunten:
    253
    Gister een BUD fare naar NYC op Delta Stock, geboekt via Amex Travel laten omboeken naar kerst periode. Was geen enkel probleem en vlieg nu op de dag voor kerst terug. Ook alles op KLM vluchten kunnen boeken, waar dat eerst op Delta stond, huisjes zijn altijd leuk.

    Prima service, normaal had je natuurlijk nooit in die periode voor zo'n prijs kunnen vliegen.
     
    Grouchy, Vliegende_Keep en Ruut vinden dit leuk.
  9. Vliegende_Keep

    Vliegende_Keep Silver Member

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    2.422
    Trofeepunten:
    358
    Vannacht een mail van Delta ontvangen dat mijn trip is gecanceld en ze eCredit hebben gegeven.
    Deze week maar eens contact opnemen dat ik geen eCredit wil maar de trip wil verplaatsen naar later dit jaar.
     
  10. Nvgfocus

    Nvgfocus Silver Member

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    418
    Trofeepunten:
    63
    Ticket gewijzigd door KLM en heb nu complete vrijheid om elke datum en routing in 2021 te kiezen :) Komt goed uit dus in dit geval
     
    lloydje33, Frankb en Godenzoon14 vinden dit leuk.
  11. Frankb

    Frankb Blue Tier

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    462
    Trofeepunten:
    63
    gebeld met platinum service lijn? werd je gelijk goed geholpen om ticket te wijzigen?
     
  12. Nvgfocus

    Nvgfocus Silver Member

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    418
    Trofeepunten:
    63
    Jazeker, was perfect. Mijn doel was om begin en eindpunt te wiizigen in Amsterdam, maar dat kon helaas niet. Dame van de Platinum line dacht goed mee om te rerouten of anders datum aan te passen. Prima geholpen
     
  13. Vliegende_Keep

    Vliegende_Keep Silver Member

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    2.422
    Trofeepunten:
    358
    Niet gelukt, mocht een paar duizend euro bij betalen.
     
  14. Godenzoon14

    Godenzoon14 Silver Member

    Berichten:
    1.605
    Leuk Bevonden:
    3.212
    Trofeepunten:
    508
    Al eens het US nummer (via Skype) gebeld en gevraagd om een eTicket to reuse?
     
  15. Vliegende_Keep

    Vliegende_Keep Silver Member

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    2.422
    Trofeepunten:
    358
    Zal dat eens proberen, doe nog één poging en anders vind ik het wel best.
     
    Godenzoon14 vindt dit leuk.
  16. Godenzoon14

    Godenzoon14 Silver Member

    Berichten:
    1.605
    Leuk Bevonden:
    3.212
    Trofeepunten:
    508
    Toen ik dat deed was het binnen een paar minuten geregeld, zelfde origin/destination mits fareclass (I) beschikbaar is, boekbaar t/m 31-12-2022
     
  17. KieWie

    KieWie Blue Tier

    Berichten:
    298
    Leuk Bevonden:
    337
    Trofeepunten:
    63
    Zou het kunnen dat het ticket inmiddels niet meer ‘leeft’ omdat het al in eCredit is omgezet? En dat daarom niet meer de gunstige voorwaarden gelden?
     
  18. Vliegende_Keep

    Vliegende_Keep Silver Member

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    2.422
    Trofeepunten:
    358
    Was dat voor de eerste of tweede keer wijzigen? Dit was mijn tweede keer namelijk.
     
  19. Vliegende_Keep

    Vliegende_Keep Silver Member

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    2.422
    Trofeepunten:
    358
    Dat zou me ook niks verbazen, toen ik mijn trip probeerde te banaderen op Delta.com was er ook niks meer te vinden.
     
  20. Miya

    Miya Silver Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    1.926
    Trofeepunten:
    253
    Hangt echt van de medewerker af die je spreekt, dan originele ticket doorgeven, duidelijk aangeven wat je wilt en zorgen dat je van tevoren je nieuwe vluchten klaar hebt staan. Op FT ook verschillende verhalen te lezen hoe mensen het gedaan hebben. Via chat is misschien makkelijker.
     
    Vliegende_Keep vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina