SKYTEAM: BUD-USA vanaf 550 euro

Discussie in 'Premium Fares (Business & First)' gestart door Nvgfocus, 14 mrt 2020.

  1. Thanh

    Thanh Blue Tier

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    62
    Trofeepunten:
    28
    Tnx, mbt reisdatum bedoel je de oorspronkelijk reisdatum of de huidige reisdatum?

    In mijn geval geboekt op 16 maart 2020 voor 09 dec 2020. Ging niet door dus veranderd naar 01 april 2021 maar verwacht ook niet door gaat.
     
  2. Daan3

    Daan3 Silver Member

    Berichten:
    1.650
    Leuk Bevonden:
    1.705
    Trofeepunten:
    523
    Hetzelfde verhaal hier, vorige week met veel moeite verzet, maar gelukt!
     
  3. Grouchy

    Grouchy Silver Member

    Berichten:
    756
    Leuk Bevonden:
    1.140
    Trofeepunten:
    428
    Daarmee wordt de huidige reisdatum bedoeld. Het werkt hetzelfde als bij andere waivers zoals bij winther weather, hurricane, civil unrest enzovoort.

    Date(s) of Impacted travel
    25 February 2020 through 31 March 2021


    Die datum van 31MAR was sinds 1 September 2020 bekend. Ze doen het soms wel maar na deze datum is DAL niet meer verplicht om die waiver te volgen.
     
  4. Thanh

    Thanh Blue Tier

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    62
    Trofeepunten:
    28
    Ik heb het opgegeven. Uiteindelijk te mooi om waar te zijn. Ik ga nu proberen om mijn geld terug te krijgen. Via de website lukt het niet want mijn ticket is verandert van 006 naar 074.

    Nog even een waarschuwing: Nooit via Delta AMS laten aanpassen want deze werken met KLM systemen en dus met KLM Stock (006)
     
    Laatst bewerkt: 24 mrt 2021
  5. MoonJ

    MoonJ Silver Member

    Berichten:
    1.066
    Leuk Bevonden:
    938
    Trofeepunten:
    143
    Met moeite weten te verzetten naar Oktober. Toen ik vroeg om een eTicket To Reuse dacht ze dat ik eCredits bedoelde, maar dit was natuurlijk iets anders. Ze bleef volhouden dat zoiets niet bestond, en of ik anders het ticket nummer + naam van die 'vriend' van mij wilde geven zodat ze met haar collegas kon kijken wat daar gedaan was zodat ze het voor mij ook konden regelen. Hierdoor kreeg ik het idee dat er serieus geen 'eTicket to Re-use' bestaat... Anyway, uiteindelijk uit good will hebben ze hem nog een keer zonder fare difference verzet voor me naar Oktober. Scheelt ff €1.500,- - top service weer van Delta. Alleen de volgende keer moet ik toch echt wel een eventueel verschil in prijs betalen, maar dat snap ik heel goed.

    Dit was trouwens een deal in Z van AMS - LAS. Maar gezien het hier steeds over omboeken gaat lees ik dit topic constant mee. :p
     
    Daeni en Tim82 vinden dit leuk.
  6. Miya

    Miya Silver Member

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    1.939
    Trofeepunten:
    253
    Heb me KLM-ticket BUD - SFO en LAS - BUD vandaag zonder discussie kunnen omzetten van april naar eind October en midden November terug.

    Vorig jaar al met een jaar verzet, hopelijk gaat het nu wel door.
     
    Bijzonderetickets en DirkOnTour vinden dit leuk.
  7. Maarten_22

    Maarten_22 Silver Tier

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    200
    Trofeepunten:
    268
    Doe je goed, ik heb het ticket nu al 5x verzet en meer dan een maand lukt echt niet.
     
  8. Frankb

    Frankb Blue Tier

    Berichten:
    261
    Leuk Bevonden:
    464
    Trofeepunten:
    63
    Top! Via de platinum service lijn? en zelfde booking class als de originele boeking?
     
  9. Miya

    Miya Silver Member

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    1.939
    Trofeepunten:
    253
    Normaal KLM nummer (plat lijn kennen ze me te goed :p), had alles op I Klasse gezocht. Na je post even gekeken, maar alles is in J geboekt.
     
    Laatst bewerkt: 3 apr 2021
    Frankb, Godenzoon14, VinceG en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. Maarten_22

    Maarten_22 Silver Tier

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    200
    Trofeepunten:
    268
    Is het iemand gelukt om op een 074 ticket de vertrek locatie te verzetten naar bijvoorbeeld Amsterdam? Bij delta was er een 300 mijl regeling, kan dit bij KLM ook? Moet mogelijk volgende maand naar Amerika voor werk en skip het liefst het BUD gedeelte:D
     
  11. Nvgfocus

    Nvgfocus Silver Member

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    418
    Trofeepunten:
    63
    3 keer geprobeerd, maar het is me niet gelukt...
     
  12. Stuif

    Stuif Newbie

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    46
    Trofeepunten:
    18
    Kun je uberhaupt naar BUD reizen?
     
  13. Nvgfocus

    Nvgfocus Silver Member

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    418
    Trofeepunten:
    63
    Ja, dat is op dit moment geen probleem
     
  14. Frankb

    Frankb Blue Tier

    Berichten:
    261
    Leuk Bevonden:
    464
    Trofeepunten:
    63
    Goed geregeld! Was dit je eerste wijziging in je boeking? Want ik moet nu voor de 2x wijzigen en dat is een stuk lastiger. (of beter gezegd lukt niet zonder tariefverschil) Ze kunnen niet direct een nieuw ticket uitgegeven moet altijd via ticketing afdeling omdat huidige ticket op €0 staat in systeem.
     
  15. Heidi

    Heidi Blue Tier Premium Member

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    82
    Trofeepunten:
    28
    omdat ik ook een amerikaanse paspoort hebt, heb ik en mijn dochter dit gevlogen. Wij moeten nog de laaste segment AMS-BUD vliegen, ik had oorspronklijke geboekt met een paar dagen tussen, en ik denk dat ik heb de laaste segment 4/5 keer omgeboekt.

    Ik heb wel een 06 ticket, en doe ik het steeds via de social media groep op twitter.
     
  16. Nvgfocus

    Nvgfocus Silver Member

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    418
    Trofeepunten:
    63
    Ik heb toevallig vandaag mijn laatste ticket moeten annuleren...:( Eerste keer dat ik een leuke deal 'vond' en heb alle 5 de tickets moeten laten schieten. Echt jammer maar niks aan te doen
     
  17. Daan3

    Daan3 Silver Member

    Berichten:
    1.650
    Leuk Bevonden:
    1.705
    Trofeepunten:
    523
    Zuur zeg!
     
  18. EBakker

    EBakker Blue Tier Premium Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    115
    Trofeepunten:
    43
    Hoe ontzettend k is t.. Amerika is welkom in Europa maar omgekeerd niet! Had zo gehoopt om eind juni mijn budje te kunnen gebruiken.. hoop dat herboeken lukt, 1e x was al zo complex! Wat verwachten jullie ? Zijn de budjes nog wel de moeite waard..
     
  19. Miya

    Miya Silver Member

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    1.939
    Trofeepunten:
    253
    Ik vind het ook een erg vervelende situatie, vooral omdat je er zelf geen invloed op heb. Zelf nog aantal BUD fares staan (en het meerdere keren omboeken daarvan was ook niet altijd even makkelijk of leuk), maar snap wel dat voor veel mensen de lol eraf is na tig keer her boeken en de aanhoudende onzekerheid met betrekking tot het openen van de VS en welke maatregelen dan gaan gelden.

    Aan de andere kant, als het straks weer kan, met dubbele XP is het toch wel een erg leuk tripje en een kleine overwinning over Corona.
     
    EBakker vindt dit leuk.
  20. EBakker

    EBakker Blue Tier Premium Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    115
    Trofeepunten:
    43
    Ja jij had er meerdere toch, kan ik me herinneren! Was er zelfs jaloers op want toen ik de 2e wou boeken veranderde de tarieven .. de logica mbt grenzen is bij mij weg en heeft plaatsgemaakt voor verbazing.. en frustratie! Dit budje is een verjaardagskado voor mijn zoon dus ben gebonden aan vakantieperiode maar ja wanneer ... de xp is zeker lekker maar als ik over half jaar alsnog refund moet aanvragen omdat de grenzen nog steeds dicht zijn. Het is gewoon niet eerlijk. Zucht.
     

Deel Deze Pagina