Dan heb ik nog 5 segmenten nodig. Verder nog een retourtje AMS-CPH op de planning staan. Dan zou ik dus nog 3 segmenten nodig hebben die ik natuurlijk het liefst zo goedkoop mogelijk wil gaan scoren ZWE-AMS-CDG-BCN lijkt inderdaad niet te boeken, mogelijk kies ik voor ZWE-AMS-BCN ipv CDG lijkt iets goedkoper te zijn, bedankt voor het meedenken!
Met Boekingsklasse O is het tarief 127 Euro en dan dus maar 2 segmenten. Hmmm, ik denk eerlijk gezegd niet dat je dit op klm kan boeken, maar op alitalia... even kijken!
Ik krijg het niet gedaan op de AZ-site. Weet iemand een OTA waar je een specifieke boekingsklasse kan opgeven. @TheFlyingDutchboy zegt terecht dat het een publieke fare is, maar waar!
Heb even mijn booking van destijds erbij gepakt, trip was geboekt in O , 0% miles is dus ook geen segment, vandaar Alle reisklassen (binnenlandse vluchten)Z, A, L, O, G, U0%
Regel is: je moet LEVEL miles krijgen om segmenten te krijgen. Dus als je award miles krijgt betekent dit nog niet automatisch segmenten!
Mooie! Zou je met een layover van bijna 5 uur naar Rome kunnen? Anders is het wel lang en de lounge schijnt niks te zijn.
De trein-segementen zijn natuurlijk ook laag in kostprijs voor KL, dat drukt het gemiddelde behoorlijk
Interessant, op die manier kan je op jaarbasis voor redelijk weinig geld aan 30 segmenten komen voor FB als ik goed begrijp? Begin het begrip segment running eindelijk een beetje door te krijgen Eens in verdiepen!
Heel chill! En die van 190€ is gewoon te boeken op klm.com . Alleen die van 176 krijg ik helaas niet via kayak gedaan. 6 segmenten zijn dan 216 via expedia.
Zien jullie ook wat ik zie, WOW, meerdere data zichtbaar.... alleen als ik verder klik wordt het de 'normale' prijs van rond de 350...! Foutje van Google Flights?! ITA geeft ook de normale prijs...