Privium

Discussie in 'Overige programma's' gestart door bkraan, 11 sep 2014.

  1. Vliegende_Keep

    Vliegende_Keep Silver Member

    Berichten:
    1.809
    Leuk Bevonden:
    2.636
    Trofeepunten:
    428
    Misschien even een stop zetten op nieuwe leden en eerst de huidige leden tevreden gaan houden, maarja, geld he.
     
    jphorn vindt dit leuk.
  2. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.735
    Leuk Bevonden:
    1.962
    Trofeepunten:
    648
    Als ze dat extra geld nou in zouden zetten om loungepersoneel aan te trekken…
    De vaste kosten voor de infra zullen er vast al uit zijn.
     
  3. Vliegende_Keep

    Vliegende_Keep Silver Member

    Berichten:
    1.809
    Leuk Bevonden:
    2.636
    Trofeepunten:
    428
    Maar waar wordt het personeel nu dan heen gestuurd vraag ik me af, de heer/dame bij de ingang naar de hoofdlounge om pasjes te maken en ogen te scannen en de cateringmedewerker naar een of andere kiosk?
     
  4. Huib

    Huib Newbie

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    59
    Trofeepunten:
    18
    Ging perfect vandaag (2-6, 12:00, non Schengen) Privium nog steeds v o o r SP. Maar ook de SP rij was niet lang... Voor niks gestressed.
    "De mens lijdt het meest door het lijden dat die vreest"
     
    michiel1, Ready2Board en Carel1 vinden dit leuk.
  5. rickbeerendonk

    rickbeerendonk Blue Tier

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    150
    Trofeepunten:
    43
    Vanaf maandag een nieuwe rij voor de vertrekhal zodat je niet meer dan 4 uur van tevoren komt. Hoe passeer ik die rij als Privium klant?
     
  6. Ready2Board

    Ready2Board Silver Member Premium Member

    Berichten:
    971
    Leuk Bevonden:
    718
    Trofeepunten:
    348
    Pasje laten zien. Werkt prima tot nu toe.
     
    rickbeerendonk vindt dit leuk.
  7. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.735
    Leuk Bevonden:
    1.962
    Trofeepunten:
    648
     
    Vliegende_Keep, Grouchy, Huib en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. Mark_85

    Mark_85 Blue Tier

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    308
    Trofeepunten:
    63
    Net bij binnenkomst airside non schengen werd gevraagd of de security goed ging. Aangegeven van niet. Medewerker gaf aan dat in vertrek 1/2 een dedicated lijn voor Privium zou moeten zijn omdat Privium geklaagd heeft bij Schiphol.
     
    Vliegende_Keep vindt dit leuk.
  9. ljk

    ljk Newbie

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    1
    za 4 juli, rond 8am: 15 minuten van treinstation tot aan lounge52 (international). Grootste wachttijd was bij security check aan het begin, vertrekhal 2. (had alleen handbagage)
     
  10. Carel1

    Carel1 Gold Member

    Berichten:
    2.555
    Leuk Bevonden:
    3.583
    Trofeepunten:
    948
    Welkom op Insideflyer !! Je bedoelt waarschijnlijk 4 juni ;) Stel je even voor in het daarvoor bestemde topic.
     
    Ready2Board vindt dit leuk.
  11. Huib

    Huib Newbie

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    59
    Trofeepunten:
    18
    Maar even een hele domme vraag:

    Staan non SP/ Privium klantjes nou allemaal in de grote rij?. Ook als ze platinum elders of bizzclass ticket elders hebben?
     
  12. TimH

    TimH Blue Tier

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    383
    Trofeepunten:
    63
    De ene keer wel, de andere keer niet. Gisteren was er voor Privium een apart rij (niemand), vorige week mocht ik aanschuiven... Ook daar werd een tekort aan personeel als reden aangegeven.
     
  13. Ozzietukker

    Ozzietukker Silver Member

    Berichten:
    1.907
    Leuk Bevonden:
    2.084
    Trofeepunten:
    358
    Als je gold bent bij Turkish mag je in vertrek 3 ook via de priority, maar die is niet altijd open.
    En je mag dan niet via de KLM sky priority route en de andere ingang in vertrek 2 is vaak afgezet.
     
  14. HarmDommisse

    HarmDommisse Blue Tier

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    339
    Trofeepunten:
    63
    Zelfs een mail beantwoorden gaat lang duren....

    Hartelijk dank voor uw mail. Wij hebben de e-mail goed ontvangen en gaan er binnen 30 dagen mee aan de slag. We houden u op de hoogte.
     
  15. Bjorn

    Bjorn Silver Member

    Berichten:
    532
    Leuk Bevonden:
    712
    Trofeepunten:
    123
    In maart was de tekst nog
     
    Ruut vindt dit leuk.
  16. Huib

    Huib Newbie

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    59
    Trofeepunten:
    18
    Ik was niet duidelijk. Ik bedoel reizigers die geen SP zijn en ook geen Privium.

    Laatste keer netjes, na de roltrap, boven, Privium en daarna naar meest rechtse poortje. Keurig dus.
     
  17. StinusPax

    StinusPax Blue Tier

    Berichten:
    102
    Leuk Bevonden:
    87
    Trofeepunten:
    28
    Die Privium abonnementen zijn door deze drukte niet aan te slepen. Men staat ervoor in de rij. En terecht / logisch.
     
  18. Vliegende_Keep

    Vliegende_Keep Silver Member

    Berichten:
    1.809
    Leuk Bevonden:
    2.636
    Trofeepunten:
    428
    Is de Privium ClubLounge West de afgelopen dagen nog dicht geweest? Dat weet ik waar ik aan toe ben morgen.
     
  19. VinceG

    VinceG Silver Member

    Berichten:
    1.140
    Leuk Bevonden:
    1.992
    Trofeepunten:
    273
    Ja Dinsdag was hij dicht. Net als de Aspire lounge. Beiden personeelstekort.
     
  20. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.735
    Leuk Bevonden:
    1.962
    Trofeepunten:
    648
    Hmm. De operations manager gaf mij vorige week nog aan dat de sluiting in mei uitzonderlijk was en dat ze ervan uit gingen dat dit niet meer voor zal komen.
     
  21. VinceG

    VinceG Silver Member

    Berichten:
    1.140
    Leuk Bevonden:
    1.992
    Trofeepunten:
    273
    :D Ja dat zou ik ook zeggen als operations manager.
     
    Vliegende_Keep vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina