Misschien even een stop zetten op nieuwe leden en eerst de huidige leden tevreden gaan houden, maarja, geld he.
Als ze dat extra geld nou in zouden zetten om loungepersoneel aan te trekken… De vaste kosten voor de infra zullen er vast al uit zijn.
Maar waar wordt het personeel nu dan heen gestuurd vraag ik me af, de heer/dame bij de ingang naar de hoofdlounge om pasjes te maken en ogen te scannen en de cateringmedewerker naar een of andere kiosk?
Ging perfect vandaag (2-6, 12:00, non Schengen) Privium nog steeds v o o r SP. Maar ook de SP rij was niet lang... Voor niks gestressed. "De mens lijdt het meest door het lijden dat die vreest"
Vanaf maandag een nieuwe rij voor de vertrekhal zodat je niet meer dan 4 uur van tevoren komt. Hoe passeer ik die rij als Privium klant?
Net bij binnenkomst airside non schengen werd gevraagd of de security goed ging. Aangegeven van niet. Medewerker gaf aan dat in vertrek 1/2 een dedicated lijn voor Privium zou moeten zijn omdat Privium geklaagd heeft bij Schiphol.
za 4 juli, rond 8am: 15 minuten van treinstation tot aan lounge52 (international). Grootste wachttijd was bij security check aan het begin, vertrekhal 2. (had alleen handbagage)
Welkom op Insideflyer !! Je bedoelt waarschijnlijk 4 juni Stel je even voor in het daarvoor bestemde topic.
Maar even een hele domme vraag: Staan non SP/ Privium klantjes nou allemaal in de grote rij?. Ook als ze platinum elders of bizzclass ticket elders hebben?
De ene keer wel, de andere keer niet. Gisteren was er voor Privium een apart rij (niemand), vorige week mocht ik aanschuiven... Ook daar werd een tekort aan personeel als reden aangegeven.
Als je gold bent bij Turkish mag je in vertrek 3 ook via de priority, maar die is niet altijd open. En je mag dan niet via de KLM sky priority route en de andere ingang in vertrek 2 is vaak afgezet.
Zelfs een mail beantwoorden gaat lang duren.... Hartelijk dank voor uw mail. Wij hebben de e-mail goed ontvangen en gaan er binnen 30 dagen mee aan de slag. We houden u op de hoogte.
Ik was niet duidelijk. Ik bedoel reizigers die geen SP zijn en ook geen Privium. Laatste keer netjes, na de roltrap, boven, Privium en daarna naar meest rechtse poortje. Keurig dus.
Die Privium abonnementen zijn door deze drukte niet aan te slepen. Men staat ervoor in de rij. En terecht / logisch.
Is de Privium ClubLounge West de afgelopen dagen nog dicht geweest? Dat weet ik waar ik aan toe ben morgen.
Hmm. De operations manager gaf mij vorige week nog aan dat de sluiting in mei uitzonderlijk was en dat ze ervan uit gingen dat dit niet meer voor zal komen.