Privium

Discussie in 'Overige programma's' gestart door bkraan, 11 sep 2014.

1. VinceG

VinceG Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.992
    Trofeepunten:
    273
    Dit is volgens mij al een paar weken standaard en ik stoor me er flink aan. Heb het inmiddels al een paar keer ook in de Privium lounge gemeld.
    Vorige week was het nog erger. ik liep aan de kant van de priority security and de dame die alles regelde zag mij en tegelijkertijd dirigeert ze een man of 5 uit de regulier rij naar de meest rechter security lane. Dus ipv bagage erop en doorlopen kon ik nu alsnog wachten.
    Ik vind gewoon dat ze een dedicated lane open moeten houden. We betalen ervoor. Je ziet dit ook op andere vliegvelden. Priority lane personeel die verveeld uit hun neus zitten te eten, maar wel in actie komen zodra iemand aankomt.
    Zoals iemand al eerder zei hier, we betalen niet voor niets voor deze service.

Urbanjazz, Ruut en MoonJ vinden dit leuk.
  2. westi

westi Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.228
    Trofeepunten:
    223
    dat heet nu Hollandse efficientie ;)

Maar je hebt gelijk, er moet veel beter op gelet worden en eventueel 1 persoon tegelijk vanuit de normale rij doorlaten als er geen priority passagiers zijn..

Airbl0k en VinceG vinden dit leuk.
  3. westi

westi Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.228
    Trofeepunten:
    223
    Ik kreeg bij mijn proeflidmaatschap vorig jaar ook een voucher voor een gast. Aangezien ik priority opgezegd heb, heb ik die voucher over. Iemand interesse?

Bijzonderetickets en FlyRemco vinden dit leuk.
  4. FlyRemco

FlyRemco Blue Tier

Leuk Bevonden:
    78
    Trofeepunten:
    28
    Ja altijd fijn om nog iemand mee te kunnen nemen!

5. arjen05

arjen05 Silver Member

Leuk Bevonden:
    3.398
    Trofeepunten:
    508
    Wellicht kun je met die voucher zelf nog een keer naar binnen, mee met iemand die nog een geldig lidmaatschap heeft.

6. Ruut

Ruut Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.068
    Trofeepunten:
    223
    Leuker nog, die voucher mag je gebruiken zonder dat een verhevene je begeleid:D

MoonJ, VinceG, Urbanjazz en 3 anderen vinden dit leuk.
  7. Ruut

Ruut Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.068
    Trofeepunten:
    223
    Had een soortgelijke ervaring in vertrekhal 3, werd naar voren geleid door een medewerkster van Schiphol die alle lintjes voor mij opende, heel lief.

Bij de toegang tot Privium en de rest stonden er mensen in rolstoelen voor mij. Ik netjes wachten totdat een paar piloten van iets Indonesisch eisten dat ze er langs moesten. Ik zei daar dus wat van, maar ja... zei hadden een airline pass was de reactie. I don't care, dan vertrek je maar eerder naar Schiphol! was mijn antwoord.
    Zei 1 van de rolstoelbegeleiders voor mij, "oh, u bent Privium, kunt u gewoon doorlopen hoor!

Dit is geen fijne ervaring want ik wil helegaar niet voordringen..

Urbanjazz, Vliegende_Keep en Ready2Board vinden dit leuk.
  8. westi

westi Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.228
    Trofeepunten:
    223
    Je was de 1e, dus stuur per dm maar een adres waar ik hem heen kan sturen, dan gooi ik hem wel op de post.

MoonJ vindt dit leuk.
  9. TheFlyingDutchboy

TheFlyingDutchboy Gold Member

Leuk Bevonden:
    1.962
    Trofeepunten:
    648
    De landside Clublounge vs de Clublounge West; geven jullie aan 1 van de 2 duidelijk de voorkeur?

10. Bjorn

Bjorn Silver Member

Leuk Bevonden:
    712
    Trofeepunten:
    123
    West, onlangs gerenoveerd en genoeg fijne werkplekken en lounge plekken. Ik skip vaak de landside omdat ik vanuit de lounge graag direct door wil naar de de gate ipv nog een check.

MoonJ en Ambtenaruh vinden dit leuk.
  11. VinceG

VinceG Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.992
    Trofeepunten:
    273
    Ja ook west. Niet al te druk. Lekker in het zonnetje en met zicht naar buiten. Goede producten. Dus zit daar wel prima.

Ambtenaruh vindt dit leuk.
  12. Urbanjazz

Urbanjazz Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.578
    Trofeepunten:
    383
    As we speak in de Non-Schengen Privium.
    Prettig druk, niet te. Bij aankomst wel meerdere producten op / leeg bij het buffet. Het duurde lang in verhouding voordat het aangevuld was. Toen het werd aangevuld was meteen alles op omdat iedereen aan het wachten was. Daarna waren alle kopjes op bij de koffie. Volgens mij waren ze nog niet helemaal wakker, of een uitwisseling project met KLM lounge staff :D

Bjorn, MoonJ, Ready2Board en 5 anderen vinden dit leuk.
  13. Urbanjazz

Urbanjazz Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.578
    Trofeepunten:
    383
    Dit zijn van die dagen dat je blij bent met Privium. Security bij Hal 2 was snel. Echter paspoort controle stond in slang opstelling volledig vol tot in Hal 1 (waar je met roltrap naar beneden gaat). Dus ik heb wat verontwaardigde blikken veroorzaakt.

De uitgang naar bagage bij E was overigens weer dicht omdat het beneden te druk was. Dus daar verzamelde zich weer een grote groep.

lloydje33, Bijzonderetickets en VinceG vinden dit leuk.
  14. VinceG

VinceG Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.992
    Trofeepunten:
    273
    Ja het reizen komt weer goed op gang. Gistermiddag ook flink druk bij de paspoortcontrole. Dan weet je weer waarvoor je je Privium hebt :D.
    Wel is irritant dat ze de rijen zo dik laten staan dat je je langs mensen moet murwen om bij de privium poortjes te komen.

Huib vindt dit leuk.
  15. Urbanjazz

Urbanjazz Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.578
    Trofeepunten:
    383
    Ach, heb ik er voor over. En meestal kun je langs de muur lopen. Behalve naar de exit dat is soms behoorlijk irritant.

Zal eens voorstellen Privium bij boarden. Zone Pre-boarding :cool::rolleyes:

VinceG vindt dit leuk.
  16. Bijzonderetickets

Bijzonderetickets Silver Member

Leuk Bevonden:
    3.453
    Trofeepunten:
    483
    Afgelopen woensdag voor het eerst sinds jaren weer eens gebruik kunnen maken van Privium. Vorige vluchten kon dit niet vanwege reizen met onze dochter.

Ik vond de lounges echt een genot. De Privium West lounge is wat mij betreft de beste lounge van Schiphol. Kijk al weer uit naar de volgende keer!

Bjorn, lloydje33, Ruut en 4 anderen vinden dit leuk.
  17. Jelle

Jelle Blue Tier

Leuk Bevonden:
    92
    Trofeepunten:
    28
    Is de Privium ClubLounge Departures beter dan de Privium ExpressLounge voor Schengen vluchten? Aan de naam te zien lijkt me van wel.

18. Vliegende_Keep

Vliegende_Keep Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.636
    Trofeepunten:
    428
    De ClubLounge zit voor de security dat vind ik een nadeel. Je hebt daar wel wat meer hoekjes om te zitten, en is ruimer. Maar persoonlijk vind ik het irritant om na de lounge nog door de security te moeten.

19. Bijzonderetickets

Bijzonderetickets Silver Member

Leuk Bevonden:
    3.453
    Trofeepunten:
    483
    De Privium Expresslounge heeft - als ik correct geïnformeerd ben - ook geen toiletten.

20. Vliegende_Keep

Vliegende_Keep Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.636
    Trofeepunten:
    428
    Zitten wel toiletten :)

Deel Deze Pagina