Dat, en van 3 november tot 13 december worden wegwerkzaamheden uitgevoerd rondom viaduct Ceintuurbaan Noord-Retourbaan - zie schiphol app...
Broodje kroket, altijd goed Het zou jammer zijn als het alleen nog buffet is. Het duurde iets langer, was niet heel speciaal maar het smaakte prima.
Gisteren bij het uitrijden van Privium 1 ineens de melding dat ik 13,5 moest bijbetalen terwijl ik de reserveringstijden heb gevolgd. 7 minuten te laat inrijden en 3 minuten te laat uitrijden. Heeft iemand anders zoiets ook meegemaakt of zal dit een eenmalig foutje zijn?
Het is echt balen dat de Express altijd zo vroeg dicht is :-( En non-Schengen duurt vaak net weer te lang.
Huh, wat apart. Op 19 Oktober was het al self-service toen ik er was, maar jij had in November nog 'a l a carte'? Ik was wel op een ontbijt tijd er, wellicht dat dat nog uitmaakt..?
Broodje kroket kan je volgens mij gewoon vragen. Vorige week zaten er iig een paar mensen kroket te eten gezien de frituurlucht naast me
Deze week ook nog verkrijgbaar. We zijn voor de lasagna gegaan (en wraps, wat kaas, bitterballen en olijven)
Leuk van privium expres is dat ze al vrieg open zijn. Paar keer bij een hele vroege vlucht (6.50 uur) ff koffie en een broodje gehaald. Dan loop je langs de mensen die wanhopig staan te wachten tot de klm crown lounge om 6 uur opent
Vorig jaar lidmaatschap laten verlopen. Afgelopen zomer, na het opheffen van alle reisbeperkingen, lidmaatschap in de lounge weer betaald, blijkt nu dat lidmaatschap laten verlopen niet mogelijk was tijdens covid. Achteraf dus slechts betaald voor de periode augustus-november gebruik van kunnen maken.... Dan had ik net zo goed vorig jaar vast kunnen betalen voor de maanden waarin ik toch niet kon reizen. Wellicht had ik inderdaad actief moeten opzeggen, maar geen begrip en niets van enige compensatie voor het niet kunnen gebruiken van Privium vind ik toch niet heel netjes. De hele sector probeert de status pre-covid te 'bevriezen', waardoor reizigers niet slechter zijn post-covid, maar Privium toont zich weinig flexibel. Overigens ook hoogst irritant dat de doorlooptijden per mail zó lang zijn, zeker daar je aan de telefoon niets anders dan slechts algemene inlichtingen krijgt...
Een overeenkomst aangaan, vervolgens niet opzeggen, er daarna geen gebruik van maken en het dan raar vinden dat je niet gecompenseerd wordt als je wel weer er gebruik van wilt maken? Ik volg hem even niet... Je was/bent altijd nog in staat geweest om te vliegen (met restricties zoals een PCR-test), kiest ervoor om het niet te doen en daardoor geen gebruik te maken van Privium en verwacht dan flexibiliteit.... Niet elk bedrijf is net zoals de overheid zo gul met gratis geld uitdelen hé, of zoals KLM met het uitdelen van XP/UXP's....
Als ik om koffie vraag in de ClubLounge West wordt ik altijd verwezen naar die tapkraan... Maken ze ook koffie daar op order?
Aangemeld voor Privium via Amex Platinum, deze mail gekregen: Thank you for your registration. In this personal confirmation you will find the event's details and your own answers... etc. Inmiddels bijna 4 weken geleden...!? Er gaat iets mis ga ik vanuit?