Pointshound.com

Discussie in 'Hotel programma's' gestart door Mike, 8 aug 2014.

  1. jongesander

    jongesander Silver Member

    Berichten:
    2.215
    Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Mijn Pointshound avontuur is eindelijk ten einde, de miles zijn gepost.
     
    MartinR vindt dit leuk.
  2. MartinR

    MartinR Silver Tier

    Berichten:
    237
    Leuk Bevonden:
    135
    Trofeepunten:
    268
    Dus uiteindelijk kan je Pointshound gewoon blijven gebruiken :)
     
  3. jongesander

    jongesander Silver Member

    Berichten:
    2.215
    Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Nou, ik doe het zelf niet meer. Mooi dat ze er uiteindelijk bijstaan, maar de periode was te lang met teveel smoesjes.
     
  4. TravelTheWorld195

    TravelTheWorld195 Silver Member

    Berichten:
    1.036
    Leuk Bevonden:
    706
    Trofeepunten:
    368
    Ik ga de proef op de som nemen;) Zojuist een boeking bij Pointshound gemaakt, ook met creditering naar AA. Gaat me niet eens zozeer om de miles, kon ook nergens een lager tarief vinden. Als de miles dan uiteindelijk toch gepost worden, is dat mooi meegenomen:D
     
    jongesander vindt dit leuk.
  5. TravelTheWorld195

    TravelTheWorld195 Silver Member

    Berichten:
    1.036
    Leuk Bevonden:
    706
    Trofeepunten:
    368
    Na de negatieve ervaring van @jongesander met Pointshound, heb ik wel een lovend woordje over voor de concurrent: Rockemiles. Na precies een week stonden m'n 4000 miles bijgeschreven in m'n account. Goede afhandeling.
    De policy bij Rocketmiles is dat de miles binnen 2 weken op je account worden bijgeschreven, bij Pointshound daarentegen pas binnen 2-4 weken. Mocht ik nog een keer een hotelboeking maken, dan zal ik duidelijk de voorkeur geven aan Rocketmiles!

    Ik ben benieuwd naar Kaligo en Pointshound: ik heb bij beide partijen een boeking staan, afwachten hoe snel de afhandeling van de boeking zal gaan!:)
     
    jongesander vindt dit leuk.
  6. Goldfly

    Goldfly Silver Member

    Berichten:
    950
    Leuk Bevonden:
    667
    Trofeepunten:
    123
    Ik wil graag rocketmiles eens uitproberen. Echter, vaak zijn de prijzen aldaar een stuk hoger dan op andere sites. Wat zijn jullie ervaringen hierin?
     
  7. TravelTheWorld195

    TravelTheWorld195 Silver Member

    Berichten:
    1.036
    Leuk Bevonden:
    706
    Trofeepunten:
    368
    Mijn ervaring is dat het heel erg verschilt per hotel. De ene keer is het hotel duurder, een ander hotel kan dan weer goedkoper zijn. Ik heb laatst een boeking gedaan, Rocketmiles was de goedkoopste van alle websites, ook als ik bijvoorbeeld via Trivago even snel prijzen vergeleek! Blijven proberen, one day...;)
     
  8. jongesander

    jongesander Silver Member

    Berichten:
    2.215
    Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Wat @BWempe zegt, en als je in de states bent scheelt het vaak niet zoveel.
     
  9. FlyRicky

    FlyRicky Silver Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    434
    Trofeepunten:
    63
    Vergeet trouwens niet dat als je via RocketMiles/PointsHound/of iedere andere OTA je hotelnachten boekt je nachten zelden tellen als kwalificerende nachten voor hotel statussen. Als je al een status hebt honoreren ze de voordelen zoals upgrades en welkomstdrankjes meestal wel.

    Veel weten dit volgens mij al en is een beetje laat in het topic, maar kreeg deze vraag vorige week per PM dus dacht post het hier ook nog even :).
     
    jongesander vindt dit leuk.
  10. Jan van Putten

    Jan van Putten Silver Member

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    565
    Trofeepunten:
    368
    Hoe snel na de boeking worden - in de praktijk - de miles bijgeschreven na een voltooide overnachting via Rocketmiles?
     
  11. jongesander

    jongesander Silver Member

    Berichten:
    2.215
    Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    @BWempe had het over exact één week. Ik ben vorige week vrijdag ingecheckt en heb ze nog niet, maar ik zal het hier posten zodra ze er op staan. Viel mij alleen gisteren op dat de prijzen bij Rocketmiles ineens erg hoog zijn (c.q. ineens bijna geen aanbod meer qua hotels).
     
  12. TravelTheWorld195

    TravelTheWorld195 Silver Member

    Berichten:
    1.036
    Leuk Bevonden:
    706
    Trofeepunten:
    368
    De policy is twee weken, maar bij mij was het na precies een week. Ik heb pas een keer een boeking gedaan via Rocketmiles, dus heb ook maar een enkele ervaring..
     
    jongesander vindt dit leuk.
  13. TravelTheWorld195

    TravelTheWorld195 Silver Member

    Berichten:
    1.036
    Leuk Bevonden:
    706
    Trofeepunten:
    368
    Dat ja;) Baas boven baas, qua reactiesnelheid:p
     
    jongesander vindt dit leuk.
  14. jongesander

    jongesander Silver Member

    Berichten:
    2.215
    Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Moest ook al lachen ja. Ik heb weer even gekeken: alleen maar vrij dure hotels. Erg jammer, want ik zou nog even voor mijn werk overnachten voor 3/K puntjes. Makkum is ook weg.
     
  15. TravelTheWorld195

    TravelTheWorld195 Silver Member

    Berichten:
    1.036
    Leuk Bevonden:
    706
    Trofeepunten:
    368
    Dan wellicht nog een keer een Wyndham boeken? Of zit je al aan de max van 5 stays? Ik ga komende week even 6k miles binnen harken met twee stays:)
     
  16. jongesander

    jongesander Silver Member

    Berichten:
    2.215
    Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Ja, ik had 'm reeds volgetrokken. Erg lucratieve actie. Als dat soort acties maar in voldoende mate aanwezig blijven kun je nog vrij makkelijk een premium award boeken.

    Maak in ieder geval nog gebruik van de actie van Kaligo (first booking bonus van 3/K). En ik hoop dat RM de prijzen die ik eerder deze week vond weer zal herstellen.
     
  17. Jan van Putten

    Jan van Putten Silver Member

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    565
    Trofeepunten:
    368
    Wat mij opvalt: woensdag kon ik een hotel boeken met de ooo-3k promocode zodat je in totaal 4000 miles (in het geval van AA) krijgt voor 50-60 euro. Een schitterende aanbieding dus! Gisteren, donderdag, keek ik met dezelfde promocode nogmaals. Geen hotels beschikbaar. Vervolgens kijken zonder promocode, je raad het al: hotel gewoon te boeken voor 50-60 euro!
     
  18. jongesander

    jongesander Silver Member

    Berichten:
    2.215
    Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Klopt inderdaad! Dat zie ik ook, kon nu nog 500 bonus miles voor een volgende boeking krijgen, maar alleen voor heule dure hotels. Maar dit was tot en met vorig weekend allemaal nog wat beter werkend, dus misschien nog heel even wachten met boeken.
     
  19. TravelTheWorld195

    TravelTheWorld195 Silver Member

    Berichten:
    1.036
    Leuk Bevonden:
    706
    Trofeepunten:
    368
    Even een snelle gedachtegang: is het niet mogelijk om het hotel te zoeken, zonder dat je de code voor de bonusmiles hebt ingevoerd, zodat je de goedkope fair ziet. Als je dan eenmaal bij het afronden van de boeking bent, dan de code alsnog invullen? Of zie ik iets over het hoofd?
     
  20. Jan van Putten

    Jan van Putten Silver Member

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    565
    Trofeepunten:
    368
    Die gedachte had ik ook :) weet alleen nog niet hoe dat uit te voeren ;)
    Volgens mij werkt het namelijk alleen via die link.
     

Deel Deze Pagina