Pointshound.com

Discussie in 'Hotel programma's' gestart door Mike, 8 aug 2014.

  1. jongesander

    jongesander Silver Member

    Berichten:
    2.215
    Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Wat een gedoe hé, die devaluatie bij AA :cool:
     
  2. Jan van Putten

    Jan van Putten Silver Member

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    565
    Trofeepunten:
    368
    Doet me nog elke dag pijn..
     
    SVDH vindt dit leuk.
  3. jongesander

    jongesander Silver Member

    Berichten:
    2.215
    Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Ook bij mij zijn na een week de miles bijgeschreven (Rocketmiles). Prima deal, 5/K voor twee nachten.

    Mocht ik weer eens een hotel met punten willen boeken dan gaat mijn voorkeur dus uit naar Rocketmiles.

    Vanwege een 3/K bonus miles actie nu ook een reservering staan bij Kaligo half februari. Ik laat weten hoe lang dat duurt.
     
  4. Jan van Putten

    Jan van Putten Silver Member

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    565
    Trofeepunten:
    368
    Staat er in je Rocketmiles account tot aan de dag van bijschrijven 'not yet eligible'?
     
  5. jongesander

    jongesander Silver Member

    Berichten:
    2.215
    Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Nee bij mij niet. Dit stond er ongeveer totdat ik een uitnodiging voor een enquête van het betreffende hotel kreeg, dus totdat geregistreerd was dat ik uitgecheckt had.
     
  6. jongesander

    jongesander Silver Member

    Berichten:
    2.215
    Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Vorige week een overnachting via Kaligo gehad in verband met een actie. Na een week zijn er 3400 AA miles gepost. Net als Rocketmiles lekker vlot dus.
     
    Lionell vindt dit leuk.
  7. Fripsmaster

    Fripsmaster Silver Member

    Berichten:
    1.461
    Leuk Bevonden:
    2.306
    Trofeepunten:
    558
    Na dit topic doorgespit te hebben en de mail van KLM over Pointshound, ga ik een boeking plaatsen. Die 2500 miles bij de eerste boeking zijn dan mooi meegenomen. Kan je gebruik maken van je voordelen als je bij een bepaalde keten status hebt?
     
  8. high_class

    high_class Silver Member Captains

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    649
    Trofeepunten:
    143
    meestal kan je alleen gebruik maken van de voordelen als je bij de keten zelf boekt. Ik heb soms geluk gehad, maar meestal krijg je de uitleg: "sorry you booked via expedia..." Ik kies zelf dus altijd voor een cashback site en boeken bij het hotel zelf. Of via hotels.com waar ik dan gratis nachten spaar
     
    Fripsmaster vindt dit leuk.
  9. MarcoK

    MarcoK Blue Tier

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    334
    Trofeepunten:
    63
    Ik boek wel vaker een hotel met Pointshound i.c.m. FB Miles, echter krijg ik nu na het inloggen met mijn FB account op hun vernieuwde website, alsnog de 2500 bonus Miles aanbieding.

    Hebben anderen dit ook en zou ik alsnog in aanmerking komen voor deze bonus?
     
  10. Wes

    Wes Blue Tier

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    87
    Trofeepunten:
    128
    Had ik ook, vanmiddag het hotel dat ik had geboekt geannuleerd (moest voor 6pm) en zit inmiddels in een gaar Scandic hotel in Espoo, Finland. Je moet wat over hebben voor in dit geval 4.200 punten.
     
    Lionell, FlyRicky en MarcoK vinden dit leuk.
  11. jpfr

    jpfr Blue Tier

    Berichten:
    153
    Leuk Bevonden:
    113
    Trofeepunten:
    43
    Het lijkt erop dat de Pointshound website icm Flying Blue verandert is. Als ik op PH inlogt en een bestemming kies, moet ik erna opnieuw met mijn FB nummer inloggen als ik FB kies. Dit was eerder nooit. Als ik dan vervolgens bij 'mijn reizen' kijk staat er niets, terwijl ik PH icm FB al heel vaak gebruikt heb. Best wel zonde, want ik was al een vrij hoog level. Iets wat me meer miles per boeking opleverde!
     
  12. Kilian

    Kilian Silver Member

    Berichten:
    1.129
    Leuk Bevonden:
    378
    Trofeepunten:
    308
    Ja dat klopt. De pagina is sinds de 'nieuwe' samenwerking met KLM losgekoppeld van de normale site waardoor je nu alleen nog maar kan inloggen met je FB gegevens.
     
  13. MartinR

    MartinR Silver Tier

    Berichten:
    237
    Leuk Bevonden:
    135
    Trofeepunten:
    268
    Kunnen jullie inloggen met jullie FB gegevens? Ik moet elke keer weer opnieuw invoeren
     
  14. liindaa_01

    liindaa_01 Newbie

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    10
    Trofeepunten:
    3
    Jullie al wel eens gehad dat je zoekt en de melding krijgt dat er geen hotels gevonden zijn? Dit had ik ook tijdens de 12.000 miles actie, en dacht toen dat het daar misschien aan lag. Ik zoek een hotel in Abu Dhabi, van 21/6/17 tot en met 23/6/17
     

Deel Deze Pagina