Pointshound.com

Discussie in 'Hotel programma's' gestart door Mike, 8 aug 2014.

  1. menzo2003

    menzo2003 Newbie

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    35
    Trofeepunten:
    18
    flying blue. Je kan altijd een berichtje sturen, reageren ze best snel op.
     
  2. jongesander

    jongesander Silver Member

    Berichten:
    2.215
    Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Nou mijn enthousiasme over Pointshound is een stuk minder geworden. Al meer dan een week staat op de site dat mijn miles gepost zijn.

    Zowel AA als Pointshound zijn lekker vaag over wanneer ze bijgeschreven zullen worden. Fairly soon, dat soort antwoorden.

    Op FT zie ik vergelijkbare uitingen van ongenoegen. Ik heb al met al niet een hele vertrouwde indruk van Pointshound.
     
    Lionell vindt dit leuk.
  3. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Ik vertrouw ze ook voor geen haar... Ik heb meer vertrouwen in Rocketmiles!
     
    jongesander vindt dit leuk.
  4. Robert.J

    Robert.J Blue Tier

    Berichten:
    173
    Leuk Bevonden:
    148
    Trofeepunten:
    43
    Ik heb tot op heden relatief goede ervaringen met ze. Het posten gaat redelijk snel maar zit niet echt structuur in. Ik lees ook voornamelijk negatieve reacties en dat baart me ook we zorgen maar gebruik ze eigelijk alleen wanneer er geen goede accor hotel beschikbaar is.
     
  5. jongesander

    jongesander Silver Member

    Berichten:
    2.215
    Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Op mailtjes wordt ook niet meer gereageerd. Vanavond of morgen dan maar met AA bellen, en aangeven dat er redelijk veel klachten circuleren over deze club.

    Ik schrijf Pointshound definitief af in verband met onvoldoende vertrouwen.
     
  6. Goldfly

    Goldfly Silver Member

    Berichten:
    950
    Leuk Bevonden:
    667
    Trofeepunten:
    123
    Ik heb prima ervaringen met Pointshound. 3 x al geboekt, en ja het duurt een paar weken voordat ze de miles overschrijven, maar ze komen wel. En ik heb regelmatig bij hen de laagste prijs gevonden, en dan zijn de miles bonus wat mij betreft.
     
  7. jongesander

    jongesander Silver Member

    Berichten:
    2.215
    Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Nou ik ben de "paar weken" inmiddels ruimschoots voorbij. Zojuist gebeld met AA EX PLAT desk, en die kenden pointhound niet. Konden de miles ook niet terugvinden in het systeem, terwijl Pointshound al ruim twee weken aangeeft dat ze gepost zijn. Konden helaas niets anders doen dan doorverbinden met Pointshound, welke vervolgens alleen reserveringen konden maken. Later gaf hij nog een nummer waar ze miles konden checken, maar dit bleek het nummer van AA. Op mail en Twitter wordt niet gereageerd.

    Daarnaast lees ik op Flytertalk diverse berichten dat miles nooit zijn ontvangen.

    Kortom, mooi dat sommigen hier hun miles wel hebben gehad. Ik niet en ik verwacht ze ook niet meer. In mijn ogen is Pointshound een malafide partij die de boel besodemieterd.
     
  8. jongesander

    jongesander Silver Member

    Berichten:
    2.215
    Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Inmiddels middels het complaint formulier opnieuw bij AA ingeschakeld, aangezien PH nergens op reageert.


    Ik ben gewend aan een standaard reactie (lees afwimpeling) bij AA, maar kreeg nu bericht dat ze het intern hebben doorgestuurd. Hopelijk maken ze er werk van en stoppen ze met het promoten van deze club op hun website.
     
  9. jongesander

    jongesander Silver Member

    Berichten:
    2.215
    Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Zelf hebben ze er gelukkig nog alle vertrouwen in. Ondanks mijn mededeling dat AA geen mile gezien heeft. "waiting for the confirmation ". Tuurlijk.  Point Blur_Dec242015_180023.jpg
     
  10. MartinR

    MartinR Silver Tier

    Berichten:
    237
    Leuk Bevonden:
    135
    Trofeepunten:
    268
    Mijn punten (2400, hotel + eerste boeking) voor FB na bezoek aan Nhow Rotterdam zijn vandaag bijgeschreven. Het bezoek was op 12 december
     
  11. jongesander

    jongesander Silver Member

    Berichten:
    2.215
    Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Dat is mooi. En ook redelijk snel, binnen de beloofde termijn. Bij mij nog niet, en mijn bezoeken zijn langer geleden. Ik vind het ook maar moeilijk te geloven dat mijn miles op 11 december gepost zijn. Kan me niet voorstellen dat AA er zo lang over doet. Een verblijf bij Best Western stond binnen een week op mijn account.
     
  12. MarcoK

    MarcoK Blue Tier

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    334
    Trofeepunten:
    63
    Ook mijn Pointshouns Flying Blue Miles (1900 hotel + 1900 hotel + 2000 bonus), van m'n weekendje Londen (12 tot 14 december 2015) zijn vandaag bijgeschreven.

    Wellicht dat ze alle punten 1 à 2 keer per maand als bulk verwerken.
     
  13. jongesander

    jongesander Silver Member

    Berichten:
    2.215
    Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Nou, afgaande op Flyertalk discussies en mijn eigen ervaring, duurt het bij AA lang. Soms komen ze zelfs nooit. Vooralsnog lijkt het er in ieder geval op dat Pointshound i.c.m. Flying Blue safe is, maar i.c.m. AAdvantage niet aan te raden is.
     
    MarcoK vindt dit leuk.
  14. Wes

    Wes Blue Tier

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    87
    Trofeepunten:
    128
    Hier vandaag de 3200 miles binnen van een overnachting in Stockholm 9 december jl.
     
  15. jongesander

    jongesander Silver Member

    Berichten:
    2.215
    Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Wat voor omschrijving staat er bij jullie bij jullie bijschrijving van Pointshound?
     
  16. MartinR

    MartinR Silver Tier

    Berichten:
    237
    Leuk Bevonden:
    135
    Trofeepunten:
    268
    PNH1
     
    jongesander vindt dit leuk.
  17. Stormbreaker

    Stormbreaker Newbie

    Berichten:
    133
    Leuk Bevonden:
    19
    Trofeepunten:
    18
    Binnenkort wil ik ws. een nachtje (vanwege een concert) in een het Mercure Tilburg centrum slapen. Ik ben Le Club Accor member. Nou zie ik een aanbieding bij Pointshound, ik zou 2.300 miles krijgen. Krijg je dan ook de Le Club Accor points of is dat niet zo? En wat kan ik het beste doen? Rocketmiles heeft geen hotels in het centrum van Tilburg.
     
  18. jongesander

    jongesander Silver Member

    Berichten:
    2.215
    Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Dat denk ik niet. Toevallig heb ik bij Best Western wel punten gehad, maar officieel heb je er geen recht op. Ik weet niet bij welk programma je spaart, maar als het AAdvantage is dan kan ik Pointshound afraden.
     
  19. Stormbreaker

    Stormbreaker Newbie

    Berichten:
    133
    Leuk Bevonden:
    19
    Trofeepunten:
    18
    Ik spaar gewoon bij Flying Blue. Jullie hadden gezegd dat dat wel safe is.
     
    jongesander vindt dit leuk.
  20. jongesander

    jongesander Silver Member

    Berichten:
    2.215
    Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Daar lijkt het inderdaad wel op. Een aantal leden hier hebben hun FB miles vrij snel gehad. Op mijn AA miles wacht ik nog steeds, ondanks hun beweringen dat deze op 11 december zijn gepost.

    Wat je overigens nog wel kunt aangeven is dat je wel graag wilt dat ze het nummer noteren in verband met status. Ik denk dat er dan een kans op double dipping is.
     

Deel Deze Pagina