ik ga denk ik binnenkort een nachtje boeken in Maastricht dan is dit mooi meegenomen. Weet iemand eigenlijk of stays die meetellen voor je Pointshound level een jaar geldig zijn of langer?
Zojuist een verzoek ingediend voor een best rate guarantee Eens kijken of ze het verschil in prijs met de officiele hotel website gaan refunden
Kijk, dat krijg je als je aan de andere kant van de wereld zit... Je krijgt niet alles meer mee. Thanks voor de heads up Kevin!
Net een drietal nachten geboekt (gemiddeld 100 per nacht) die 3500 AAdvantage miles opleveren. Valt me niet tegen.
Is er nog een forumlid die iets van een introductie code heeft, voor first time bookers? Ben van plan om vandaag een hotel te boeken, dus is mooi meegenomen als ik wat korting/extra miles via deze code kan krijgen
Weet niet of je het meegekregen hebt, maar bij Wyndham krijg je nu ongeveer 3500 AAdvantage miles voor een nachtje. Geen antwoord op je vraag maar denk meld het nog even.
Ik had dat inderdaad meegekregen, maar volgensmij is dit 3000 bonus miler per stay. Ik heb een mooi hotel op het oog via Pointshound, en wat ik via Wyndham kan boeken voor dezelfde prijs is stukken minder mooi en mindere locatie. Thanks voor de heads up anyway
Klopt inderdaad per stay. Over twee weken zit ik daarom twee keer in een verschillend hotel van Wyndham in Antwerpen
Was het een dergelijk goedkope nacht, dat dat meer opleverde in miles? Of moest je er toch al slapen?
Voor mijn werk verblijf ik normaal in NL tegen de Belgische grens. Aangezien het tussen kerst en nieuwjaar toch rustig op de weg is, kan ik iets verder rijden. En dit zijn dus declareerbare miles
Duurt bij Pointshound trouwens wel lang voordat de miles gepost worden. Hebben mensen hier daar ervaring mee?