Nieuwe buslijn KLM naar Gelderland

Discussie in 'Nieuws' gestart door Flying doc, 7 apr 2015.

  1. Flying doc

    Flying doc Silver Member

    Berichten:
    1.762
    Leuk Bevonden:
    1.775
    Trofeepunten:
    523
    De administratie is gelukkig niet onfeilbaar. Op mijn terugweg heb ik segment AMS-QAR niet gevlogen en dus ook niet automatisch bijgeschreven gekregen. De auto-retro claim gaf correct aan "de vlucht is (nog) niet gevlogen". Dit heb ik letterlijk per mail aan de FB klantenservice doorgeven en binnen een dag stond er alsnog een qualifying flight tussen! :D Alleen al daarom hou ik van FB.
     
  2. TravelTheWorld195

    TravelTheWorld195 Silver Member

    Berichten:
    1.036
    Leuk Bevonden:
    706
    Trofeepunten:
    368
    Die ochtendbus is zo belachelijk vroeg, dat ik rond die tijd niet eens in Arnhem/Nijmegen kan zijn met het OV!:confused:
    Probeerde er een mooie segment run aan vast te knopen, maar bijvoorbeeld Napels (+- €140 voor 6 segmenten) kan ik hierdoor niet maken (ochtendbus is te vroeg en avondbus is te laat). Eenvoudige manier om wat segmentjes op de teller te krijgen, al mogen ze de tijden van mij wel iets veranderen;)
     
    Laatst bewerkt: 20 mei 2015
  3. TravelTheWorld195

    TravelTheWorld195 Silver Member

    Berichten:
    1.036
    Leuk Bevonden:
    706
    Trofeepunten:
    368
    Nog even een aanvulling op de vorige post: kan je als je je vlucht vanaf AMS boekt, het bussegment toe laten voegen voor de avond voorafgaand aan de vlucht? Dan moet bovenstaande segmenten wel mogelijk zijn voor mij!
     
  4. Flying doc

    Flying doc Silver Member

    Berichten:
    1.762
    Leuk Bevonden:
    1.775
    Trofeepunten:
    523
    Het feest is voorbij:(
    Quote:
    Hierbij willen wij u erop attenderen dat u Flying blue Miles heeft ontvangen voor uw busreis vanuit Amsterdam (Schiphol) naar Arnhem door een technische fout.
    Volgens de algemene voorwaarden van het Flying blue programma geldt deze route niet voor het verdienen van Miles. Als uitzondering zullen wij deze Miles bijschrijving niet terug draaien. Houdt u er wel rekening mee dat voor uw toekomstige busreizen vanuit Amsterdam naar Arnhem geen Miles zullen worden toegekend.
     
  5. LVH

    LVH Blue Tier

    Berichten:
    230
    Leuk Bevonden:
    51
    Trofeepunten:
    28
    jammer, zullen ze meelezen :(
     
  6. Youri

    Youri Newbie

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    1
    Trofeepunten:
    3
    Vliegen met de Thalys geeft gelukkig nog wel segmenten, afgelopen vrijdag van Antwerpen naar Schiphol en bijna meteen bijgeschreven.
     
    Flying doc vindt dit leuk.
  7. Dutchie

    Dutchie Blue Tier

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    51
    Trofeepunten:
    28
    Net een telefoontje gepleegd aangezien ik mijn segment van afgelopen week ook niet kreeg. Ik zie nergens dat ik ze niet krijg, ze bellen me binnen 2 dagen terug
     

Deel Deze Pagina