Op deze pagina staan alle details... http://www.klm.com/travel/nl_nl/pla...ion/travel_by_train_on_a_klm_ticket/index.htm
Hoe heb je dit voor elkaar gekregen? Ik heb net ook een vlucht geboekt die vastliep dus hoop op dezelfde coulance.
Wellicht dat het nog eens handig gaat zijn, aangezien ik in Nijmegen woon. Vooral als je er een segment voor krijgt natuurlijk
Ja ik las het ook, hopelijk dat ze de frequentie opschroeven als er meer vraag komt. Voor middagvluchten is dit echt geen optie
Het blijft toch wel een beetje triest dat het tegenwoordig zo'n uitdaging is geworden om met de trein op Schiphol te komen, dat de KLM extra busdiensten in het leven roept. Beetje back to the '70s...
Zojuist contact gehad met FB klanten service en ze geven aan de dat de bus niet telt als zijnde een segment. Dit is echter nog niet op de website verwerkt dus snel een screenshot maken voor het word aangepast.
Toch wel raar dan van KLM als je bedenkt dat ze de (zaken) reiziger willen weghalen van een DUS.... waar je dus wel segmenten & miles spaart als je voor de (vaak) goedkopere optie gaat om via DE te reizen.. Dus en je ticket is (vaak) duurder ex Nijmegen/Amsterdam en dus geen extra segmenten/miles ....
Volgens mij richten ze zich inderdaad op de (zaken) reiziger die vanaf DUS vliegt, vaak met AB/LH/etc dus. Niet heel veel mensen die ik uit Gelderland buurt nemen de DUS-AMS-XXX constructie. Voor zakenreizigers is het te ver om (minstens 2 uur extra) en de gemiddelde leisure reiziger vind het te complex. En voor mile/segment hunter zal de KLM niet cateren.
ik heb voor een terugreis de busrit naar Arnhem geboekt, ben benieuwd of ze nog controleren of je de reis daadwerkelijk moet maken of de segment te krijgen
Je kreeg voor de busreis geen segment toch? Ik ga vandaag of morgen de busreis boeken voor mijn reis naar Seoul.
de bus heeft een KL vluchtnummer, dus je zou een segment moeten krijgen. Was ook het geval bij de bus vanaf ZWE, dus...
de chauffeur heeft een passagierslijst, dus ik zou er vanuit gaan dat er doorgegeven wordt wie wel en wie niet op de bus zit...
Ik heb geprobeerd de bus te boeken voor mijn vlucht naar ICN (Alitalia) maar dat doet de KLM dus niet. Helaas..