Je moet met KLM vliegen. Stel je positioneer je zelf naar Brussel, dan werkt Nijmegen - BRU via AMS wel.
Volgens mij moet je gewoon skyteam vliegen want al mijn vluchtnummers zijn van Kenya en pas op de terugweg heb ik een KLM vlucht met een kenya vluchtnummer. Vaag.
Vrijdag voor het eerst de KLM bus genomen uit QAR. Als enige! Goed WiFi, verfrissingen, een toilet en een vriendelijke chauffeur. Omgebouwde OAD-bus maakt indien een goede aansluiting voor mij zeker een goede optie. Vier segmenten vanaf 92€ mogelijk bij deze optie!
Ik kom tot nu toe alleen maar exorbitant hoge prijzen tegen als ik het eerste segment met de KLM-bus wil boeken. Naar welke bestemming vind jij €92?
Een Leeds doet vaak 92€, binnen 24 uur na boeken vraag je de sociale media agent om de gratis busservice eraan vast te plakken.
Aha, ik had gelezen dat je de busservice alleen vooraf kon boeken. Kunnen ze niet weigeren als je achteraf de bus nog erbij wil boeken?
Zit daar dan een binnenlands segment in Italië bij? Alitalia geeft daar volgensmij vrijwel nooit miles op.. Welke data had je gevonden?
Controlen ze nou ook je ticket als je in de bus stapt voor route/segmentcontrole? In de ochtend die bus pakken is namelijk veruit van ideaal...
Ik werd bij binnenkomst door de chauffeur verwelkomt met; welkom aan boord meneer Flying doc. Gezien ik de enige passagier was kon hij er ook niet naast zitten. Er was een lijst waarop alle namen staan maar ik heb nooit m'n boardingpas laten zien.
Als het een KLM-ticket betreft, en de Alitalia-vluchten hebben een KLM-codeshare, tellen ze wel degelijk als segment en krijg je miles. Het klopt dat als je dezelfde vlucht bij Alitalia zou hebben geboekt met een AZ-vluchtcode, je mogelijk geen miles krijgt.
Waar heb je die 138 euro gevonden dan? het goedkoopste voor de 6 segmenten naar Napels wat ik kan vinden ligt op 220 euro ongeveer...